Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

...vážnost...?

18. 04. 2002
13
0
2434
Autor
Jeanette

Taky (už) jste přišli na to, že se tohle slovo v životě nemá radši moc užívat..?

Řekl jsi važnost  - co to slovo znamená?

- je to vážnost situace?

- vážnost vztahu?

- vážnost života?

 

 

 

 

Ať už je to cokoli,

je to něco, co nás brzdí a sráží na zem...

 

 

 

Podívej se třeba na motýla.

Vidíš, jak mává těmi křídly?

Dvě nádherná očka položená do sametu.

Nic ho netrápí, je volný.

Létá a žije, dokud to jde,

dokud mu sudičky neřeknou

"dost!"

 

 

 

A v tom to je...

 

Nebrat život příliš vážně,

ale užívat si, smát se a radovat

..ne stále přemýšlet o všem a o ničem...

 

 

na to je to tu moc krátké..

 

 

 

 


Babll
28. 05. 2003
Dát tip
Je to mooooooooooooc pěkný a vůbec ne vážný ..... tip :o)

Drownedgod
19. 11. 2002
Dát tip
...vážně...?...:-)) převážně vážných slov si vážím a s vážnými úvahami se vážně rád stotožňuji...vážně...:-))*t*

ten motýl ... určitě nemá zač :-)))

Jeanette
31. 10. 2002
Dát tip
..dekujuuuu:)

Jupííí tak tohle jsem já...(to jako fakt, ale kdesi hluboko) ...dneska mi ty kritiky nějak nejdou psát ... myslím že všechny vyzní tak nějak --- trapně?? každopádně ale typ a velkej!!

Čolito
04. 09. 2002
Dát tip
Dvě nádherná očka položená do sametu... Můj názor je, že vztah nemusí být omezování a vážnost je někdy na místě! moc líbí!

jester
22. 06. 2002
Dát tip
TT**

parchant
08. 06. 2002
Dát tip
život neí krátký , času je přesne akorát , a to akorát si stejně určujeme sami

Jeanette
08. 06. 2002
Dát tip
Právě - když si ho určujeme sami, tak proč jím zbytečně plýtvat?!?:-)

Kalim
19. 05. 2002
Dát tip
Zcela jistě *.

Amanda
09. 05. 2002
Dát tip
Kraaaasa... mluvi mi z duse...!*

Kidousek
02. 05. 2002
Dát tip
Zajímavá věc :))))))))) Je to hodně odlehčené, ale zároveň lehké a povzbuzující

Štalingrad
26. 04. 2002
Dát tip
docela jsi vystihla můj postoj k životu...:) docela mi vadí změny v grafice ale jinak *!

Jeanette
26. 04. 2002
Dát tip
Jo, uznavam, ani mne se ted nelibi....:-) Dekas..

blázen
25. 04. 2002
Dát tip
okamžik prožitku .... motýlího letu, volného pádu, objetí... čeho cheš:)

Jeanette
24. 04. 2002
Dát tip
blazen: dekuju:-) a jak si mam vylozit tu krasu okamziku??

blázen
23. 04. 2002
Dát tip
Řekl bych, že možná spíš úvaha než báseň. Což ovšem závisí na úhlu pohledu. Každopádně ... štěstí je krása okamžiku ... takže tip

Indy
19. 04. 2002
Dát tip
Nemůžu než souhlasit. TIP!

Lorona
18. 04. 2002
Dát tip
Já souhlasím. TIP

Adams
18. 04. 2002
Dát tip
Brát život tak jak jde....to lze chápat různě. Pokud tím ale myslíš nechávat věcem volný průběh, tak souhlasím.-)

Esteticky a v kontrastu se mi tam líbí : Podívej se třeba na motýla. Vidíš, jak mává těmi křídly? Dvě nádherná očka položená do sametu. Nic ho netrápí, je volný. Létá a žije, dokud to jde, dokud mu sudičky neřeknou "dost!" .......i když bych to bral spíše jako nadsázku, a k pohodě motýlí duše jsem trochu skeptický.Závěrem máš pravdu - většina chorob(tradičních i sociálních) má svůj startér v psychice. Prolog:Zbytečný slovo Vážnost.....je infarkt nebo trest smrti vážná situace? Ale ty jsi spíš měla na mysli devalvaci tohoto konkrétního slova. Pokud se mýlím ztrhni mi body.Za Tebou stvořeného motýla Ti rád dám Tip.Tip!

Seregil
18. 04. 2002
Dát tip
Vážnost - něco někdy brát vážně musíme, ale někdy bychom měli situace ocenit také z jiného hlediska. Snažím se o to. Jde to jak kdy, ale myslím, že to jde. Tip *)

Jeanette
18. 04. 2002
Dát tip
Petr: Jo, neslo mi o to, uplne zatratit tohle slovicko, ale rict, ze ho dnesni spolecnost uziva prilis casto a zbytecne tim se uzira a bere si energii. Protoze veci, ktery bereme tak, jak nam zivot sam, nebo ti druzi, naservirovali, ty dopadnou vetsinou uplne nejlip...a zadny rozumovani nebo polemizovani nad tim, ci onim, casto nevede k nicemu.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru