Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

úvaha zasloužilé dojnice

24. 10. 2018
12
13
718
Autor
aleš-novák

když jsem ještě byla

malý tele

zootechnik mě

často hladil po zádech

 

dnes už nikoho nezajímá

MýBůů

 


13 názorů

Marcela.K.
25. 10. 2018
Dát tip

jj... ale mlíko, to jo :-)


kuča
25. 10. 2018
Dát tip

Rozumím a tipuji. 


Kočkodan
25. 10. 2018
Dát tip
Ano, chce to hned vyprodukovat smerem k bejkovi (volovi) jasný signal.

doba hlazení je pryč? hlazení samo o sobě není nic špatného, jen je potřeba včas a srozumitelně říct "ne", když není po chuti...


agáta5
25. 10. 2018
Dát tip

kdysi dávno mě takhle hladíval můj nadřízený na elektrárně v Počeradech... neumím si představit, že bych ho teď hnala k zodpovědnosti, dědka jednoho :))) by to s ním nejspíš seklo ... jj, doba hlazení je pryč... na jednu stranu jsem ráda, že tím nebudou už asi mladí muset procházet, na druhou stranu všechno špatný je pro něco dobrý... já si třeba našla lepší práci díky této zkušenosti... 

máš to pěkný


Lerak12
24. 10. 2018
Dát tip

A nebyl to náhodou technik zoo. Ale co mi je po tom. To já jen tak zabůůčel.


Jó, milé telátko, také jsem kdysi bývala mladá...... :-)

Jo, a nebyl to zootechnik!


každý si v tom najde to své...tak to má být...:o)


:)*


atkij
24. 10. 2018
Dát tip
...že by parafráze na metoo?...

LGarra
24. 10. 2018
Dát tip

Já jsem pořád tele.. Tak ok...


Kolobajda
24. 10. 2018
Dát tip

Tak už ji někdo podojtééé (nebo jsem možná nějaký jinotaj nepochopil...?)     o))


Gora
24. 10. 2018
Dát tip

Chuděrka:-)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru