Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Starý mládenec. Erotické spomienky - 2. časť

30. 10. 2018
2
6
1434

                                                               Spomienky - druhá časť. Jana. 

 

     Peter sedel v kuchyni pri stole. Obzeral si skromné zariadenie. Kuchynská linka, chladnička, stôl a tri stoličky. Na stene viseli biele, okrúhle hodiny. Žiadne obrázky, rodinné fotografie tam nevidel. 

    Niektoré mladé dievčatá si dosť nerozumne skomplikujú život, uvažoval. Bezhlavo sa zamilujú do nesprávneho chlapca. Nepozerajú na následky. Keď precitnú z ošiaľu ostanú im oči pre pláč a dieťa na krku. A aby uživili seba aj to malé musia siahnuť až na samé dno. 

,,Smutné, ale ja to nezmením," povedal pre seba. 

,,Už spí," vyrušila ho z úvah Jana. ,,Zatiahla som záves. Ak chceš, môžme ísť do postele." 

   Petrovi sa zdala táto chvíľa zvláštna. Nevedel, čo má povedať. Nedokázal fungovať, ako jojo na špagáte. Robiť na povel to, čo sa od neho vyžadovalo. V duchu si povedal, že ak teraz zvládne milostný akt, je jednička. Lebo momentálne mu po rozume chodilo milión myšlienok, ale ani jedna sa netýkala sexu. A chlap, ktorý chce podať uspokojivý výkon, musí byť náležite vzrušený a on práve v tej chvíli nebol. 

    Jana si zrejme všimla jeho váhanie, nechcela stratiť zákazníka, a preto k nemu vystrela ruku. 

,,Poď, vyzlečiem ťa, a potom ty mňa." 

,,A, čo dieťa..." 

,,Nezobudí sa. Má dobrý spánok." 

,,Len, či..." 

,,Tak už poď," súrila ho. 

     - Zrejme to chce mať už za sebou, napadlo ho. Preto ju poslúchol a nepridával jej robotu. 

    Vtiahla ho do izby. 

Zbadal, že ju rozdeľuje záves, ktorý sa ťahal po celej dĺžke. Zabezpečoval súkromie medzi časťou, kde spalo dieťa a časťou, kde bola veľká posteľ, na ktorej Jana pracovala. 

    - Má to dobre vymyslené, napadlo ho a mierne sa pre seba usmial. 

Sadla si na posteľ, on stál, začala mu rozopínať gombíky na košeli. Po chvíli ju vyzliekla a odhodila. To isté urobila aj s nohavicami a slipami. Ostal pred ňou celkom nahý. 

   Bez upozornenia ho začala vzrušovať, najskôr rukami a postupne pridala jazyk a ústa. 

   To na Petra zapôsobilo. Zahodil, všetky zbytočné myšlienky a sústredil sa na to, po čo prišiel. O pár minút bol tvrdý a veľký ako ruka. 

   Jana sa rýchlo vyzliekla a ľahla na posteľ. Ukázala rukou vedľa seba. Peter, ako správny samec neváhal, ani sekundu a mžitku sa ocitol pri nej. 

   Začal ju hladiť dlaňou po pokožke. Stláčal prsníky, najskôr pravý, a potom aj ľavý. Chytal bradavky. Sklonil hlavu, otvoril ústa a nenásytne ich sal, ako by chcel z nich dostať posledné kvapky mlieka, ktoré tam mala. Bez dlhých okolkou siahol po prezervatíve, ktorý si dopredu pripravil. Nasadil si ho. Janu vtesnal pod seba a šup, bol v nej. 

   Videl, ako kŕčovito zatvorila oči. ,,Bolelo ťa to?" 

,,Nie, nie... len si to urobil tak prudko." 

,,Tak prepáč. Myslel som, že si zvyknutá na mužov." 

Neodpovedala. Zatvorila oči a čakala, čo sa bude diať. 

   Peter zo začiatku prirážal pomaly, postupne zvyšoval tempo a stále ju pozoroval. No jej reakcia nebola žiadna. Len držala a oči silno zatláčala. Okamžite spomalil a prestal. Ľahol si vedľa nej. 

,,Čo sa stalo?" zaujímala sa prekvapene. 

,,Ty z toho nemáš nič, ako pozorujem, len bolesť. Pripadám si ako násilník. Chlap potrebuje spätnú väzbu, odozvu, prejavy uspokojenia." 

,,Prepáč, ale ja..." 

,,Bojíš sa, že zobudíš dcéru?" 

,,To, ani nie, ale, keď ja vôbec necítim penis v sebe, ak má muž prezervatív." 

   Podoprel sa na lakti a pozeral na ňu. ,,Vážne? Ale, veď... chápeš, že mám obavu, súložiť s tebou bez ochrany. Bez urážky, ktovie koľký boli predo mnou a koľký budú po mne. Nemôžem riskovať." 

Prikývla. ,,Ja som len odpovedala na tvoju otázku. Ak chceš, môžem ti slať a orgazmus zahrať." 

,,Panebože!" Zakryl si rukou tvár. ,,Čo som čakal? Sex za peniaze nikdy nie je skutočný. Je to len pretvárka a divadlo. Mohol som si ušetriť cestu aj to divadlo." 

,,Nehnevaj sa, ak chceš urobím ti ho rukou, alebo ústami." 

,,Nenamáhaj sa. Už nie je čo robiť. Celkom ma prešla chuť úplne na všetko." Vstal a začal sa obliekať. 

,,... ale dúfam, že mi zaplatíš? Tie peniaze potrebujem na nájom." 

   Znechutene sa obrátil, vytiahol z peňaženky tridsať eur a hodil ich na ňu. Videl, ako ich začala rýchlo zbierať. 

   V tej chvíli sa mu totálne hnusila. Zaprisahal sa, že už nikdy nevyhľadá ženu, ktorej by musel za sex platiť. Bolo to pre neho veľké sklamanie. 

   Jana, ani nevedela, kedy z bytu vypadol, lebo bola šťastná, že bez veľkej námahy získala peniaze a mohla zaplatiť majiteľovi bytu za prenájom. 

 

                                                               Koniec príbehu. 


6 názorů

Larkov, ak ťa prvý príbeh zaujal, mám tam ďalšie, ktoré rozpráva ten istý muž. A možno sa ti budú pozdávať ešte viac. Niektoré sú pikantnejšie, iné viac citové. Presne tak, ako ich vtedy vnímal on. 

  Ďakujem za prečítanie a hodnotenie. Som potešená. 


Lakrov
20. 11. 2018
Dát tip

Po dočtení druhé části cítím ještě větší zklamání, než po dočtení té první.  Je to asi tím, že mi ten příběh najednou připadá hrozně krátký, stručný,  čímž ale nechci říct, že by to bylo napsané špatně; jen je toho na můj vkus  málo, ale předpokládám, že to zklamání, které cítím jako čtenář po dočtení,  je záměrné a že jím chce autor přiblížit pocity svého protagonisty.  


Napísala som to podľa skutočného príbehu. Preto som ten koniec nechala tak, ako mi bol povedaný. Upravila som to len literárne, ale pointu som zachovala. 

   Preto možno neprekvapujúci koniec. Takto by jednalo asi mnoho chlapov. Ja neviem?


Prosecký
31. 10. 2018
Dát tip

Celkem nepřekvapující. Pointa?


Ruženka, som rada, že poviedka mala úspech, nie len u teba, ale aj u druhých. Kedysi som poviedky písala ako fabrika. Jednu za druhou, potom som prestala. 

   Posielala som ich do časopisov a tie ich uverejňovali. 


To se dalo čekat. Chlap chce asi víc divadýlko, vášeň a ne prkno v posteli. Dobře jsi to vyřešila.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru