Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Erotické spomienky p. Hlbočana. Helenka - 1. časť.- 2. časť.

02. 11. 2018
2
15
1780

Toto rozprávanie má reálny základ. Vzniklo podľa výpovede skutočného muža. Literárne som ho upravila, ale podstata ostala zachovaná. 

    Hlavnou postavou je Peter Hlbočan. 

                                                                                        Helenka. 

 

                                                                   Prvý diel. 

 

      Peter Hlbočan bol veľmi premýšľavý človek. Po prvom negatívnom zážitku so ženou, ktorej zaplatil za sex, sa zariekol, že už takú hlúposť nikdy neurobí. 

    Lenže, dni plynuli a on stále nenašiel stálu partnerku. A jeho sexuálne túžby sa nezastavili. Penis sa dožadoval erotických radovánok. A telo produkovalo testosterón. Keďže nechcel byť stále vo vzťahu s Ančou Dlaňovou, rozhodol sa, že znova skúsi šťastie u dámy, ktorej za nežnosti zaplatí.

    Opäť pozeral inzeráty na internete, ktoré lákali mužou na nezabudnuteľné sexuálne zážitky. Ale jeho sklamanie bolo také veľké, že internet zavrhol a rozhodol sa, že skúsi šťastie cez inzerát v časopise. 

   A tak si kúpil OKM. Časopis plný erotických fotiek a inzerátov zo Slovenska, z Čiech, Rakúska a Nemecka. Mohol si vyberať. Oči mu behali po jednotlivých stránkach. Cítil sa ako mladík, ktorý tajne potiahol otcovi zakázaný plátok. Bol vzrušený na najvyššiu mieru a slintal nad každým inzerátom. Tento raz si povedal, že vsadí na skúsenosť a mladosť zavrhol. 

   Do očí mu padol inzerát v červenom rámčeku. Prečítal ho možno desaťkrát za sebou. Znel: 

 

             Päťdesiatročná žena ponúka sex za finančnú odmenu. Som vydatá, robím to so súhlasom manžela. 

          Značka: Stredné Slovensko.  

 

      Okamžite si ho označil číslom jedna. Bez váhania vytiahol listový papier zdobený ružami. Napísal stručnú, jasnú a vecnú odpoveď. Na druhý deň ju zaniesol na poštu a čakal. 

    Prekvapivo o päť dní prišla odpoveď s telefónym číslom. Dozvedel sa, že žena pochádza z Lučenca. 

   Peter neváhal, okamžite danej osobe zavolal. 

   Po druhom zvonení sa ohlásila: ,,Prosím..."

,,Dobrý deň, prajem. Som Peter Hlbočan, písal som vám odpoveď na inzerát, ktorý ste mali v OKM. Poslali ste mi odpoveď a číslo. Volám správne?" 

,,Áno, spomínam si. Ty si ten inžinier, ktorý mi napísal taký pekný list, ktorý sme s manželom čítali viac ráz," jej hlas znel milo až zaliečavo. 

,,S manželom ste ho čítali?" 

,,No, áno. Môj muž o všetkom vie a súhlasí. Vlastne ma na to naviedol on. My už spolu nemáme sex a každá koruna sa hodí..." na chvíľu sa odmlčala. ,,A tykaj mi. Ja sa volám Helena. Tak, čo? Dohodneme sa?" 

   Peter chvíľu váhal a potom... ,,Dobre, Helenka, prečo nie? Skúsme to." 

,,Výborne! Dobrý chlapec. Cena je šesťdesiat eur. Vyhovuje?" 

,,Vyhovuje." 

,,Tak teda takto, môj zlatý. Príď v nedeľu ráno. Poznáš Lučenec?" 

,,Ani veľmi nie," odpovedal po pravde. 

,,Nebudem ťa trápiť. Príď na železničnú stanicu a tam nás počkaj. My si ťa vyzdvihneme. Dobre?" 

,,Áno, si zlatá Helenka," Peter prešiel na jej spôsob vyjadrovania. 

   V deň návštevy sa ako vždy okúpal, oholil, navoňal a vkusne obliekol. Sadol do auta a zamieril do Lučenca. 

    Na železničnej stanici na neho čakala Škoda 105, stará, ale zachovalá. Vystúpila z nej milá, usmievavá, mierna bacuľka. Mala krátke blod vlasy, výrazne namaľované pery červenou farbou. Šedé nohavice a biele tričko s krátkym rukávom. Už z diaľky na neho mávala. 

,,Ty si Peter?" 

,,Áno," prišiel k nej bližšie. ,,A ty si Helenka?" 

,,Jasne. Som rada, že sme sa bez problémov našli. Poď za nami. Bývame v dome, na konci dediny." 

 

 

                                                              X                                   X 

 

 

                                                                 Koniec prvej časti. 

                                                         

                                                        ****************************************** 

 

                                                                               Druhý diel. 

 

     Zastavili pri staršom dome z päťdesiatych rokoch minulého storočia. 

  Helenka vybehla zo škodovky a otvorila bránu. Signalizovala Petrovi, aby aj on vošiel do dvora. 

Vystúpil a obzeral si dom a okolie. Zdalo sa, že hoci stavba nebola nová, jeho obyvatelia ju starostlivo udržiavali. Helenka Petra zaviedla do kuchyne. 

,,Dáš si kávičku?" Obrátila sa k nemu s milým úsmevom. 

,,Dám. Ďakujem." Sadol na stoličku a pozeral smerom k dverám. ,,Tvoj muž sa k nám nepridá?" 

,,Nie. Je dohodnutý s kamarátmi. Sadnú si do krčmy a tam budú chľastať. Stal sa z neho čudák." 

,,Prepáč, Helena, že sa starám, do vášho vzťahu, ale jemu nevadí, že sa u vás striedajú muži a sexujú s tebou? Predsa, si jeho manželka." 

,,Som, ale len na papieri. Už nás nič nespája," obrátila sa k nemu a položila pred neho šálku s kávou a chlebíčky. ,,Ponúkni sa." 

,,Ďakujem, Helenka, si naozaj milá." 

Sadla si oproti neho. 

,,Možno sa ti zdá čudné, že ja... a on ide preč. Ale, potrebujeme peniaze. Som na invalidnom dôchodku. Spadla som z rebríka a polámala som si kosti v členkoch. Dôchodok mám malý. Na dome treba stále niečo opravovať. Vlastne to bol jeho nápad, aby som takto zarábala. Súhlasila som. Ale vyberám si, nejdem s každým." 

,,Máte aj deti?" Peter si odpil z kávy a zobral chlebík. 

,,Mali sme dvoch synov. Janka a Riška. Starší Janko začal opravovať dom po mojich rodičoch. Nedokončil ho, lebo narukoval. Že vraj sa tam s niekým pohádal a ten ho zastrelil. Domov sa nám vrátil v rakvi s okienkom na hlavu. Nikdy sme sa nedozvedeli, čo sa skutočne stalo. Aj Riško je už po smrti. Tiež nešťastná náhoda," odvrátila tvár. 

,,Helenka, ak ťa to rozrušuje, nehovor o tom." 

,,Prepáč, asi ťa obťažujem svojimi rečami. Ty si prišiel pre niečo iné a nie, aby si počúval žalospevy," ospravedlňovala sa. 

,,V poriadku. Mne to nevadí. Som rád, že ťa bližšie poznám. A čo tvoj muž? Robí niekde?" 

,,Po revolúcii odišiel od vojska. Potom robil dispečera v kamionovej doprave. A teraz sa, len tak fláka. Trpíme jeden druhého. Ale dosť už o mne. Radšej mi povedz, či nie si zo mňa sklamaný. Som od teba staršia." 

,,Nie, Helenka. Si milá, priateľská a páčiš sa mi. Cítim sa pri tebe príjemne, dobre sa s tebou rozpráva." 

,,Ach, ty moje zlatíčko. Poď za mnou." 

Peter vstal a nasledoval ju. 

Zaviedla ho do obývačky. 

Položil na stolík šesťdesiat eur. 

Helena sa začala vyzliekať. Peter urobil to isté. Pristúpil k nej a šúchal dlaň po jej pokožke. Rozhodol sa, že bude jemný a citlivý. Prešiel jej perami po vlhkých, mihalniciach, akoby z nej chcel odohnať démonov, ktorí ju naháňali. 

Helena mu prešla po vlasoch. ,,Si naozaj milý. Ľahnime si na pohovku, už som ju rozložila." 

   Dal jej ruku okolo pása, utešujúco a vrúcne. Uložili sa vedľa seba. 

,,Nevadí ti prezervatív?" opýtal sa prezieravo. 

,,Nie, prečo?" pozrela nechápavo. 

,,To nič," potriasol hlavou. ,,Môžem ťa pobozkať?" 

Prikývla. 

Vsunul jej jazyk medzi pery. Prijala ho vášnivo s jemným vzdychom. Posmelilo ho to a pritisol sa na jej ústa ešte žiadostivejšie. Nevedel, prečo ho viac vzrušovala a rozpaľovala staršia žena ako mladšia. Pri Helene sa cítil, ako skutočný alfa samec. Bola skúsená, dokázala oceniť úsilie a snahu chlapa. 

  Dotýkal sa jej veľkých a plných pŕs. Bože! Ako ho to len rozpaľovalo. 

Ani ona nezaostávala. Cítil teplo z jej ruky na svojom penise. 

,,Aký si mocný," zašepkala mu do úst. 

   To ho ešte viac rozpálilo. Už nemyslel na nič, len na to, že jej ho tam chce vraziť a poriadne vymrdať. Prisal sa jej na bradavku a Helenka zaklonila hlavu. Presne vedela, čo má robiť a ako potešiť muža. Vtiahol do seba najcitlivejšie miesto na prsníku, nežne ale rázne. 

   Boky sa jej rozhýbali v túžobnom rytme. Rukou siahol k vlhkému stredu. Počul jej vzrušený výkrik, ktorý mu znel, ako rajská hudba. Začal dráždiť výbežok jej ženskosti. Dych sa jej zrýchlil. Zovrela mu dlaň medzi stehnami. Potom znova roztiahla nohy. 

   Peter už dlhšie nedokázal čakať. Zaprel sa na lakťoch, mierne ju priľahol a zvoľna ho do nej zasúval.

  Zahrýzla si do pery. ,,Neprestávaj... prosím..." 

Vnímal jej slasť, pohyby tela, horúčkovité dorážanie. Bol spokojný, vedel, že to nie je len pretvárka. Jednoznačne poznal pravú rozkoš od filmovanej. 

   Obidvaja boli zvlhnutí od potu a sexuálneho vyčerpania. Otvorila oči a zahľadela sa mu do tváre. S pohľadom zabodnutým jeden do druhého sa začali pohybovať úplne búrlivo a zbesilo. Stúpali do výšin až dosiahli na samí vrchol. 

  Po chvíli všetko ustúpilo a prišlo slastné uspokojenie. 

  V ten deň Peter a Helena sexovali ešte niekoľko ráz v rôznych polohách. 

   Počas nasledujúcich rozhovoroch sa dozvedel, prečo Helena potrebuje neustály prísun peňazí. Chcela dokončiť dom, ktorý začal opravovať jej nebohý syn Janko. Pre zachovanie jeho odkazu a toho, čo po ňom ostalo bola ochotná zarábať aj svojim telom, len, aby mala dostatok peňazí na pokračovanie jeho úsilia. To dokáže snáď, len matka pre svoje dieťa. 

    No a Peter získal opäť stratenú dôveru v platený sex. Helenku navštevoval raz - dvakrát do mesiaca, kým sa neodsťahoval zo stredného Slovenska. Časom sa ich sexuálny vzťah vyvinul v priateľstvo. 

 

                                                                  Koniec príbehu o Helenke. 

 

     Neobávajte sa, náš ,,milovník" ešte neskončil. V ruke má diár a zapisuje svoje sexuálne zážitky, ktoré v mladosti zažil. 

 


15 názorů

Lakrov
05. 12. 2018
Dát tip

Je to zvláštní směs erotiky a (téměř) psychologického rozboru myšlenek  protagonisty a ač mám dojem, že námětem by mě ta povídka měla spíš odpuzovat,  čte se mi kupodivu dobře a zajímá mě, kam ten příběh povede,  takže autorovi odpouštím i slova, jako je ...vymrdat... či ...sexovali...  


Prológ tam zatiaľ nechám, aby sa vedelo, že nie je v mojej moci tam robiť veľké zásahy a úpravy do podstaty príbehu. Ja len tomu dávam literárny podklad, aby to nebola len strohá výpoveď jedného človeka. 

 


Tak to je dobré a budu číst. Život už bývá takový...


Prosecký
03. 11. 2018
Dát tip

Prolog nám neříá nic, co by bylo důležité, nebo co bychom se nedověděli později. V tomto tvaru je zcela zbytečný.


Ďalší diel už nebude o Helene, ale o inej žene, ktorú stretne na svojom love za sexom. 


Prosecký
03. 11. 2018
Dát tip

Teď jsem to pochopil. Dávám tip a čekám na třetí díl "Heleny" - ked se niečo zadrhne. 


Ruženka, ja tieto poviedky píšem podľa skutočného rozprávania. Vždy dopredu mi reálny, skutočný muž napíše osnovu, čo presne zažil pri ženách, ktorým za sex platil. A ja tomu dám formu, ak sa veľmi odlíšim od reality, zastaví ma. 

  Takže on nič také dobrodružné nezažíval ako popisuješ. Skôr tam šlo o to - užiť si. A nájsť ženu, ktorú by mohol pravidelne navštevovať za účelom sexu. A to chcel docieliť a preto stále hľadal. 

   Lenže, vždy mu tento jeho zámer niečo prekazilo a on sa nevzdával až došiel k číslu - 40. 

  Uvidíme, čo v tomto prípade bola prekážka, prečo s ňou neudržiaval dlhší vzťah. 

   Viac nechcem prezradiť.


Ja tieto poviedky rozdeľujem do dvoch častí, aby neboli dlhé. Takže aj poviedka - Helena bude mať dva diely. 

   Obdivujem vašu slovenčinu. Čítala som vaše tri poviedky. Aj tú, čo ste napísali po slovensky. Je výborne zvládnutá. Síce krátka, ale pravopisu sa nedá nič vytknúť. Chcela som vám to napísať pod vaše poviedky, ale tam už nie je miesto. Desať komentárov systém prijme a viac nie. 

  Takže klobúk dole. Ja po česky čítam bez problémov, ale pravopis by som tak dobre nezvládla. 

 

 


No, já v tom tuším čerrtovinu. Aby si to nenatgáčweli a pak ho nevydírali, případně jinak- muž se chtěl na ně dívat, aby z rtoho také něco měl-možná tajně, ale... uvidím, jak to dopadne, no.


Prosecký
02. 11. 2018
Dát tip

Zatím to je úvod. Na kolik dílů počítáš část "Helena"? Bude to mít více než 120 dílů?


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru