Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Erotické spomienky p. Hlbočana. Edita - 1.časť. 2. časť.

05. 11. 2018
1
6
1024

                                                              Edita - I. časť. 

 

   Peter Hlbočan sa vrátil do rodného kraja. Ponúkli mu prácu súvisiacu s tým, čo vyštudoval na vysokej škole. Zároveň sa mu zvýšil aj plat. 

   Chvíľu býval u rodičoch, potom si kúpil útulný byt, ktorý sa nachádzal, len pár metrov od zamestnania. 

   Po pracovnej a bytovej otázke mu všetko vychádzalo. Horšie to bolo v súkromí. Jeho ťažká a zložitá povaha ho predurčovala na život v samote. Lebo dlhšie dokázal vydržať len sám so sebou. Preto sa vrátil k starej praktike. Sexu za peniaze. Kúpil si znova časopis OKM, keďže ho nesklamal a pri výbere Helenky mal šťastnú ruku. 

   Dohodol sa na stretnutí so ženou, korá mala tridsať rokou a volala sa Edita. Pôvodne si chcel vybrať znova staršiu dámu, ale práve vtedy tam žiadna vhodná nebola. 

  Edita bývala v Leviciach, čo je tridsať kilometrou od mesta, kde býval Peter. Vzdialenosť mu vyhovovala. 

   Pozval ju k sebe do bytu. Edita pricestovala v sobotu ráno. Peter ju vyzdvihol na autobusovej stanici. Na prvý pohľad sa mu zadala namyslená, cítil v jej blízkosti negatívnu energiu. No odmietnuť ju nemohol, lebo si dala námahu a pricestovala za ním. A taktiež sa mu to priečilo. Preto cítil povinnosť aspoň to s ňou skúsiť. Usmial sa a vystrel k nej ruku. ,,Ahoj, som Peter." 

Žena si ho pátravo premerala. ,,Nazdar. Edita." 

,,Prejdeme sa trocha?" Dúfal, že prelomí ľady. 

,,Vieš, nemám veľa času. Nemohli by sme ísť rovno k tebe?" Rukou si prešla po dlhých hnedých vlasoch. Snažila sa ich upraviť. 

  Peter pochopil, že si na nich asi dosť zakladá, mala ich vlnité a zdravé. Sám nevedel prečo, ale nahnevalo ho to. V duchu kul plán, ako jej zhodí z hlavy pomyselnú korunu. 

,,Samozrejme, môžme ísť priamo ku mne. Ak chceš. Nevidím v tom problém." 

,,Asi ťa to nahnevalo, lebo sa tváriš tak vážne, ale sľúbila som bratovi, že večer s ním pôjdem na párty. Predtým sa chcem ešte upraviť."

    - Ty mrcha, považuješ ma len za nadržaného kanca. Tak ja ti to poriadne osolím. Teš sa! Rozímal vo svojom vnútri. No nahlas povedal: ,,Pokoj. Viem, že pre mňa nemáš vyhradený celý deň." 

,,Veď to," pozrela mu priamo do očí. ,,Ešte jedno ti chcem povedať. Neber ma ako klasickú štetku. Momentálne potrebujem peniaze a toto je rýchly spôsob ako ich zarobiť." 

,,Aha..." Prikývol. ,,Chápem." V skutočnosti nechápal nič. Videl len štíhlu, vysokú brunetku, poriadne zmaľovanú s umelými mihalnicami. Rozmýšľal, či aj vlasy nemá predĺžené, lebo nechty mala gelové a neprirodzene dlhé. Tvár v celku peknú. Čistú, bez rušivých škvŕn. Hnedé oči, rovný nos, výrazne namaľované ústa červeným rúžom. Čierna minisukňa a červená blúzka dotvárali celkový obraz. Keby ju Peter stretol v práci, alebo bežne na ulici, určite by ju obišiel bez záujmu, lebo vôbec nebola jeho typ. Ale vagínu mala, a to bolo pre neho podstatné. 

   Otvoril dvere svojho bytu a ponúkol, aby vošla. Prešla cez chodbu priamo do kuchyne. Rozhliadla sa. ,,Máš to dosť malé a stroho zariadené," zastavila sa v spálni. ,,Ani tu to nie je nič moc." 

    - Ty beštia namyslená, veď počkaj! Všetko ti to zrátam. 

,,Mne to stačí. Väčšinou som v práci, tu chodím, len prespávať." 

,,Vidím...aspoň, že tu máš čisto." 

    - Ty fajnová, puča! Dúfam, že tá tvoja dierka bude stáť za to! 

Nahlas, ale nepovedal nič z toho, čo si myslel. Naopak, usmial sa. ,,Idem sa osprchovať, nepridáš sa? Vaňa je veľká." 

Edita si bez vyzvania sadla, položila tašku na vedľajšiu stoličku. ,,Ani nie, umývala som sa, keď som šla sem." 

    Peter už toho začínal mať dosť. Tuším, že tá dáma zabudla kvôli čomu prišla. Nahnevane sa k nej obrátil. 

,,Keď sa vrátim z kúpeľne nech si zatiaľ vyzlečená a pripravená na súlož. Moja milá, nezabúdaj, že platím ja a za svoje prachy si chcem náležite užiť. Len raz som urobil chybu, že som žene zaplatil za nekvalitnú prácu. Ale druhý raz to už neurobím. Tak sa čiň!" S tými slovami sa zvrtol a odišiel. 

 

                                                                    Koniec prvého dielu.  

 

                                                                            II. diel. 

 

     O desať minút sa vrátil do spálne. Chcel jej dopriať čas. 

   Ležala v posteli. Na sebe mala prehodenú prikrývku. Poznal, že je pod ňou nahá a keby aj nie tak zbadal poukladané oblečenie na kresle. 

,,Vidím, že si správne pochopila moje slová." 

    Žiadna odpoveď. Len gúľala očami a tvárila sa kyslo. ,,Možno by si mi mal zaplatiť dopredu, aby si ma nakoniec nevyhodil na prázdno." 

,,Len sa neboj, aká bude práca, taká bude pláca." 

,,Brat ma varoval, že môžem natrafiť aj na takých agresorov ako si ty." 

    Peter sa nahlas zasmial. ,,Agresor? Ty ani nevieš, čo to slovo znamená." Dal dole župan a ľahol si k nej. Prudko a nečakane z nej strhol prikrývku. ,,Ukáž sa, či mi vôbec za tie prachy stojíš!" 

,,Ty..." chcela niečo škaredé povedať, ale v poslednej chvíli zastavila príval slov. A urobila nečakané gesto. Ľahla si na chrbát a vystavila na obdiv bujné prsia. ,,Tak sa pozri. Určite si dávno nič také pekné nevidel." 

    Peter natiahol ruku a položil ju na prsník. ,,Pekné kozičky, tvrdé a pevné. Ale ktovie, či aj tak chutia." 

,,Veď skús, máš to predsa zaplatené. Teda ešte nie, ale nemaj boja, ja ti to pekne naúčtujem." 

    Sklonil hlavu, otvoril ústa a začal sať bradavku ako kojenec. Najskôr ochutnal pravú, potom sa vrhol aj na ľavú. Potiahol ju zubami. 

,,Aú... čo robíš! Veď to bolí!" 

,,No, len no, nebuď taká fajnovka, ktovie koľkí ti to takto robili." 

,,Ty sprosťák!" Ťapla ho rukou po hlave. 

,,Ale, maličká sa hnevá. Radšej roztiahni nohy. Chcem sa pozrieť akú ju máš." 

   Vzdychla, ale nič nepovedala. Bolo vidieť, že to ponižovanie trpí, len kvôli peniazom. 

  A Peter to využíval vo svoj prospech. Hral sa s ňou ako mačka s myšou. Ona sa hnevala a on sa zabával. 

   Pomaly roztiahla nohy. ,,Pozri sa dobre. Určite si ešte takú peknú vagínku nevidel." 

,,No ukáž,"silnejšie jej dal nohy od seba a sklonil hlavu, prstami roztiahol lupene, ktoré zakrývali výhľad. ,,Nie je zlá. Ktovie ako chutí." Bez upozornenia, vtisol jazyk do vnútra teplého hniezda a začal skúsene po ňom prechádzať. Počul prvé vzdychy slasti tej namyslenej slečinky. 

,,Tuším, že začínaš roztápať." 

,,Buď ticho a pokračuj!" okríkla ho. 

,,Ako rozkážete, madam." Lícom sa pomaly a túžobne obtrel o jej prsia. Rukou neprestával krúžiť medzi stehnami. 

Pozoroval ju. Bol divákom v prvom rade. 

Privrela oči. Začala sa nebadane chvieť. 

Peter sa nevzdával, chcel ju rozpáliť, aby poznala, čo je to poriadny sex. 

  Začal dráždivo pohybovať rukou. Tam a späť. 

,,Nerob! Nechcem to!" vykríkla. ,,Privádzaš ma do rozpakov," dodala po chvíli vzrušeným hlasom. 

    Petrova ruka zastala. ,,Ako si to mám vysvetliť? Rozhodla si sa, že so mnou nechceš sex?" 

,,To nie, ale..." 

,,Čakám na vysvetlenie." 

,,Chcem sex, ale nechcem, aby mi bolo pri ňom tak dobre. Čítala som, že ženy, ktoré to robia za peniaze, by nemali pociťovať slasť." 

,,Hlúposť. Pokojne si to uži. Aspoň ma to bude viac s tebou baviť. Nebude to len také suché zasúvanie." 

,,Myslíš...?" 

,,Áno, myslím." Pohniezdil sa. ,,Mali by sme menej kecať a viac konať. Tuším si sa ponáhľala." Povedal otrávene. Už ho začala unavovať. ,,Tak, čo teda, chceš sex a peniaze zaň, alebo to ukončíme, ale bez odmeny." 

  Pozrela na neho. ,,Pokračuj. Peniaze potrebujem." 

,,Správaš sa, ako keby si ešte nikdy nemala chlapa." 

,,Mala, ale nie za peniaze. S týmto tu, len začínam." 

,,Aha. Ja som už skúsenejší. Povediem ťa. A... pokojne si užívaj. Nikomu to nepoviem." 

   Pozrela na neho, vedela, že žartuje. 

,,Vieš čo? Urobíme to inak." Vstal, prisunul stoličku do stredu izby. Sadol si na ňu. ,,Poď ku mne. Otoč sa chrbtom a sadni si na mňa." 

   Bez slova vstala a urobila presne to, čo jej kázal. Opatrne na neho dosadla. Vagína sa prispôsobovala a rozťahovala. Šialene ju to vzrušovalo. Pohybovala sa po ňom hore-dole. Najskôr zvoľna, ale postupne pridávala na intenzite až zrýchlila do besného tempa. Zatvárala oči pri každom hlbšom príraze. Vzdychala a fučala zároveň. 

  Aj Petra to poriadne rozpaľovalo. ,,No čo? Dobre?" 

,,Výborne," vôbec sa jej nechcelo rozprávať, len vzdychala a nadnášala sa, prirážala. 

  Musel ju v duchu pochváliť. Naozaj sa činila. 

   Po chvíli silno na neho dosadla, zaklonila hlavu a užila si prichádzajúci orgazmus. Po odznení vstala, šla sa umyť. Obliekla sa. 

   Peter vytiahol štyridsať eur so slovami: ,,Myslím, že toľko bol hodný tvoj výkon." 

Schmatla peniaze. ,,Nemusíš ma odprevádzať, cestu k autobusu zvládnem sama." 

,,Počkaj," zavolal za ňou. ,,Tu máš ešte päť eur na dopravu, aby si sa nesťažovala bratovi, že si na mne prerobila." 

  Obrátila sa, vytrhla mu ich z ruky a bez pozdravu bežala preč. Ani poriadne za sebou nezatvorila hlavné dvere od bytu. 

   Peter sa šiel umyť a premýšľal, aký sme my ľudia rôzny. S niektorými ženami si doslova sex užíval, ale aj ony, hoci to robili za peniaze a iné sa museli nútiť a premáhať, hoci sa snažil byť milý. Už ho unavovalo vyhľadávať ženy týmto spôsobom, ale pomôcť si nedokázal, lebo sex potreboval, robil mu dobre a napĺňal ho. Lenže so žiadnou nedokázal žiť natrvalo. Za to sa mohol poďakovať svojim občasným depresiam a zložitej povahe. 

 

                       Koniec tohto dielu. Ale pokračujeme. Už mám pre vás pripravenú - Julku. 


6 názorů

Snažím sa, aby každý diel bol trocha iný, aby sa od seba niečím odlišovali. A Peter, ten tiež nemôže byť vždy len mierny idol. Lebo taký v skutočnosti nie je. Poznám toho aktéra osobne a musím povedať, že niekedy ho mám chuť zaškrtiť, keď si postaví hlavu.


Lakrov
05. 12. 2018
Dát tip

Tenhle díl (Edita) se podobá spíš pornografii než jemné erotice  kterou navozoval ten předchozí díl (Helenka). A "psychologie",  která mě zaujala v předchozím dílu, se v tomto dostavuje až ke konci  a to v nečekaném "zjištění" že i prostitutka má duši.  Peter Hlbočan naopak z tohoto dílu vychází jako "sexistický kretén".  


Smejem sa. Teba zaujímajú také otázky? Mne sa videlo, že keby som to podrobne rozpisovala tak by to brzdilo dej, lebo to naozaj nie je podstatné a nijako to nesúvisí s tým o čo tam ide. 

  Ale môžem ti na ne odpovedať. Ten dotyčný pán vyštudoval Slovenskú vysokú školu technickú v Bratislave. Fakultu - chemicko technologickú. A potom ešte dvoj ročné pozgraduálne štúdium. Má titul inžiner. 

Aký plat mu ponúkli neviem, to by som sa ho musela na to opýtať. On mi povedal, len, že mu ponúkli vyšší plat, preto sa vrátil naspäť do rodného kraja. 

   Jeho rodný kraj je západné Slovensko. Konkrétne okres Nové zámky. 

Ako vypadala Edita? Môžem to tam doplniť. 


Ruženka, prečo by ju nenechal samú v izbe, keď tam nie je čo ukradnúť. Chlapský byt býva väčšinou stroho zariadený.


Prosecký
06. 11. 2018
Dát tip

Každá žena je cizí.

Jaký plat mu ponúkli? Co vystudoval? Co je jeho rodný kraj?

Odmítnout ji mohl, ale příčilo se mu to.

Jak Edita vypadala kromě toho, že měla hnědé vlasy?  


No, nechat ji v pokoji samotnou- cizí ženu?


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru