Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

I/

13. 11. 2018
14
14
1503
Autor
atkij

 

 

 

v hledáčku město a v něm moře stavení

/automat paměti dopoví kuře/

 

hůře se mapuje otázka za dření

zvonící na ploty žeber kost za kost

kde tělo od středů má druhou jakost

proměnou řečiště /a krev dál tepe/

 

paradox pozitiv ulice slepé

najednou ve vlastní infrastruktuře

 

 

 

 


14 názorů

atkij
10. 01. 2019
Dát tip

Yane, díky, jak je "něco" děje na více frontách, strachy se znásobují a důležitosti a podstatnosti drží nad vodou. Děkuji mnohokrát za Tvé čtení a ta zašifrovaná by se mi taky líbila:)


Yan73
08. 01. 2019
Dát tip

V sobotu jsem usilovně luštil Tvou sbírku. Konkrétně u této básně (Pozitivní) jsem si byl chvíli jist, že se jedná o velmi umně zašifrovanou erotickou báseň:) 

Výklad ovšem neobstál s Pozitivní II a Pozitivní IIIl.

A přišel jsem na to teprve, až když jsem přečetl báseň To slovo, kde jsem měl asi začít.

Tak přeji, ať to dobře dopadne.

Ahoj Y.

 

 

 

 


Silene
23. 11. 2018
Dát tip

Na fleku složím poklonu Kočičákovi za hravý komentář...

a k pozitivům se ještě vrátím. 


atkij
17. 11. 2018
Dát tip
Yane, diky, záchranný kruh...nikdy není pozdě...:) Agátka, moudrá s(l)ovička:)

Yan73
16. 11. 2018
Dát tip

Přemýšlel jsem a utonul jsem v středu Y.


agáta5
15. 11. 2018
Dát tip

život má všecko... i vzory


atkij
14. 11. 2018
Dát tip
Jj, vždyť jo:...vlastnê:)

atkij
14. 11. 2018
Dát tip
agatko, dêkuju:) Kočkodánku, krásná představa a to já se do ní dokážu položit, bystřím uši:) qíčalko, vzorová ...to snad ne:) A na dřeň ... víc, než... takže si raději zaskočím k Tobě a jiným:)dêkuju Ti.

Kočkodan
13. 11. 2018
Dát tip
Je videt, ze tohle nevytvoril zádný stroj, ale zena s velkým Z, navíc kost. Ó, jak bych si prál být trubadúrem a na hrade nebo v lese ti zahrát oslavnou písen. Ci alespon predat plnou nusi ruzí. Mnohý (nejen muzz) na Písmáku by sit e mel vzít za vzor , jak se na literárních serverech delají vskutku dlouho zivotná dílka. (úsmev)

agáta5
13. 11. 2018
Dát tip

hm.... lahůdka


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru