Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

čeština pro pokročilé (1)

15. 11. 2018
4
10
465
Autor
aleš-novák

Občas se v novinách, obzvláště internetových, objeví titulky, nad kterými zůstává rozum stát. Například dnes:

Česko čekají dvě velké demonstrace. Obě jsou namířené proti současnému dění kolem trestně stíhaného premiéra Andreje Babiše.

 

jde tedy o demonstraci pro nebo proti Babišovi? Jde mi o češtinu toho titulku, nikoli o vaše politické názory... 

 


10 názorů

Silene
18. 11. 2018
Dát tip

Ano, proti současnému dění. Takže v aktuální moment konání muselo jít jednoznačně o demonstraci proti inkriminované demonstraci.

Však to znáš, Aleši, obrázek chlapečka, který má v ručce obrázek chlapečka s obrázkem, na němž je chlapeček s obrázkem chlapečka, který má v ručce obrázek chlapečka, na němž je...

Na tom něco bude. 


Zbora
16. 11. 2018
Dát tip

Poselství toho titulku je jasné. Obě demonstrace jsou namířené proti dění. Lidi už prostě štve, jak se furt něco děje. Chtěj prostě jen klid na práci.

Vždyť si to vem. Přijdeš ráno do práce a než na netu pročteš všechny zprávy o Babišovi, je čtvrt na 3 a pomalu se zvedáš k odchodu domů. Takhle se přece nedá žít!


čeština mluví jasně: proti současnému dění


agáta5
16. 11. 2018
Dát tip

jj, diana to řekla za mě :))


Diana
16. 11. 2018
Dát tip

Je to jasné: Jedna demonstace pro Babiše, ta druhá proti němu :-)))


Benetka
15. 11. 2018
Dát tip

...PRO NEBO PROTI...HRANICE TENKÁ JAKO VLAS...TĚŽKO ROZHODNOUTI...STEJNĚ TAK DNES I ZÍTRA ZAS...


Kočkodan
15. 11. 2018
Dát tip
Myslím si, že za tohle tě nikdo trestně stíhat nemůže. Těším se, že díky tobě přivedu rozum k stání i příště. Aspoň ten… ;-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru