Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

S otevřeným koncem...

19. 04. 2002
11
0
3611
Autor
Aki

...jako bych už slyšel vaše poznámky... :o)

Čůrajíce u chlíva
kopla jsem si do piva
přemejšlím teď mezi ploty
od čeho mám mokrý boty...

Aki
25. 09. 2004
Dát tip
Materula: ono tam bylo původně "kopnul"... :o) a co máš proti liteře? mně je tam docela fajn...

Aki
11. 09. 2004
Dát tip
hele, lidi, tak jsem to trošku poupravil, aby ten přechodník byl v cajku... tož se vás, páni češtináři, ptám - je to už dobře, nebo jsem to zase podělal? já ty přechodníky budu muset někde naštudovat, ve škole jsme to určitě nebrali, to bych si musel pamatovat :o))

ikarka
06. 06. 2002
Dát tip
no...toto!!...:-))))))))))))))))))))))))))..Aki...! ** (to chce vydat knižně pro všechny ufňukaný lidi)

Čmelák
24. 05. 2002
Dát tip
TIP

Spvrivs
10. 05. 2002
Dát tip
Cheche, nemáš chlastat pivo - se nedivim že sis do něho kop'. *! :-))))))))

poblito
09. 05. 2002
Dát tip
to je romantický...,to s tím chlívem...a pivem =) *

Kastel
23. 04. 2002
Dát tip
To je logický, že je to kravina - když je to od chlíva - ale pěkná T (ne že jako pěkná kravina, ale že je to pěkný :o)

Aki
22. 04. 2002
Dát tip
Ami: katedra bohemistiky, jo? tak proč používáš ty hrozný cizí slova, kerým vůbec nerozumím? :o)) a březen nebo duben... na bosý nohy je stejně eště furt zima :o))

Krel
21. 04. 2002
Dát tip
:-))) chm..

Aki
21. 04. 2002
Dát tip
Ami & Wopi: no dobře, tak jó, sem totální češtinářskej dement, z přechodníků umím nazpaměť akortát napsavši, páč ten náš už žádný nemá... A toho perverzního feministickýho transvestitu, jak o něm píše Ami vůbec neznám, ale ti teda řeknu, Ami, radši ho znát ani nechci (se teda stýkáš s pěknejma úchylákama... :o)) A esi se do mě eště někdy budete takhle navážet, tak se na ty svoje básničky vykašlu a budete mít po ptákách! Já snesu hodně... fakt jo... někdy dokonce i kritiku... ale co je moc, to je moc... eště jednou a nehraju :o)))) pac @ki p.s. Ami, věřila bys tomu, že na celým území ČR, kromě Písmáka, se česky v pohodě domluvím? :o)) A bos, jo? V březnu, jo? Tý jo... :o)

Amicta_sole
21. 04. 2002
Dát tip
Tak se nečerti a já budu andělovat, slibuju :o))) Básničky piš dál, protože ptactva by mi bylo hodně líto... a... bos v březnu...? A není on už duben...? ;o) A děkuju, moc ráda se směju :o) ☼ - aby ti na ty nohy nebyla zima

Amicta_sole
21. 04. 2002
Dát tip
Jo - to já znám taky jedno území, kde se česky moc nedomluvím... katedra bohemistiky na naší univerzitě... ;op

Amicta_sole
20. 04. 2002
Dát tip
Když už, tak čůraje... (čůrajíc je transgresiv prézentní pro 3. osobu singuláru feminina)... aby se neřeklo, že kritika... a tak... a máš chodit bos... ;o) ☼micta

Cirilla
19. 04. 2002
Dát tip
:o)))

houmles
19. 04. 2002
Dát tip
hehe :-) *

Astalavista
19. 04. 2002
Dát tip
Super:)))*

Wopi
19. 04. 2002
Dát tip
tak si čuchni :)) (i když u některejch bot to asi nejde...) :)) btw. čůrajíce je množný tvar :)

Aki
19. 04. 2002
Dát tip
Wopi: když já se tak nevohnu... :o) a o čůrajíce vím, jenže čůrajíc by kazilo rytmus a něco jako 'když jsem čůral' by už tak hezky neznělo, bych řek... Ikdyž to v mých básničkách nevypadá, češtin my problémi moc nedělá :o)

Wopi
19. 04. 2002
Dát tip
já vim :) to já jen tak, aby se neřeklo, že tu neexistuje kritika je to pěkný :)

Aki
19. 04. 2002
Dát tip
Wopi: jenom kravina... momentální nápad, žádný dlouhý přemejšlení... ale díky moc :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru