Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

II/

15. 11. 2018
13
12
1488
Autor
atkij

 

 

 

trochu jak kosmonaut ve volném skafandru

anebo natěsno v kosmické lodi

 

tisíce obrázků putují přes chandru

a tělo ještě je

sluncem i dráhou

otázkou tíženou pod vlastní váhou

uprostřed záře kdy neví se

/zatím/

 

vím jen že bez tebe i ten svůj ztratím

a nechci slyšet že takhle to chodí

 

 

 

 

 


 


12 názorů

atkij
15. 10. 2020
Dát tip

No, Tvou verzi Ti nepřibarvím, jsem ráda, že je tato řada za mnou a vše dosud (doufám) pořádku. 


Trochu jak kosmonaut ve volném skafandru

cítím se v pláštěnce na vandru

hned bych sundal si ji

kdy se déšť neproměnil

na bestii


Silene
28. 11. 2018
Dát tip

Libuji si v ní do slova, už vím s jistotou. (A myslím, že po Norského kriticky přikrčeném obočí jsi ji přivedla k formální dokonalosti.)

Nikdy nepřestanu obdivovat propracovanost tvých myšlenek, onu regulérní večerní univerzitu pro znavené, nikoli však znuděné dálkové studenty.


atkij
26. 11. 2018
Dát tip
Parádní péesko, :)...dávám se v mnohém na Tvou stranu, neboť poezie není vědní disciplína /se třemi vlasy vševěda/ spíš výraz pro mnoho proměnných /kdo chce co chce z volné nabídky/, velký prostor pro nástroje vlastního vkusu...a intuici a empatii:) Děkuju za Tvé kroužení a mnoho mile překvapivých a povzbudivých slov. Jsi jako "živá" voda, silene:)

Silene
24. 11. 2018
Dát tip

(Má první navštívení nebývají mnohdy více než čtenářský hlad. Pro různé úrovně potápění musím obvykle dorazit vícekrát --- Přesto již nyní nedokáži nepřidat své souhlasné přikývnutí k Číčově komentáři.

Jsi zcela s určitostí z mých nejoblíbenějších zde publikujících autorek. 

Není třeba se ve všem shodnout, stačí se nacházet. Kritická duše mi chybí, tyto pohledy - pro vlastní průhledy - si ráda vypůjčím od druhých, pokud svou stopu rovněž zanechají. 

PS. Tedy já ji pochopitelně mám, škarohlídku protivnou (= tu duši kritikovu), nicméně nikterak zvlášť její často nápadné zatrpklosti nevěřím, že se kdovíjak trefila. Leda tam, kde by sprdla mou vlastní tvorbu. Tehdy by věděla zcela přesně!

Pokud bych vůbec kdy něco takového ovšem stvořila.

Pevně doufám, že mentální kroužení je zřetelné.)


atkij
17. 11. 2018
Dát tip
qíčalko, ano, ano, sáhla jsem po obsahu, nešlo mi to jinak. Prostě kompromis. A už neríkám striktně ojedinělý. Děkuju moc za tvůj průlet a jemné cinknutí. Vážím si toho. Norsko1,díky za nestranné oči. Mrkla jsem přes ně. Musaši, Yane, Dagmaram, moc moc díky. Kočkodan, no, nebudu Ti odporovat, ale myslím si svoje:) díky.

Kočkodan
16. 11. 2018
Dát tip
Vím jen, že bez tvých dílek by Písmák kus kvality ztratil. A nechci slyšet, že tě za nos vodím. ;-)

Dagmaram
16. 11. 2018
Dát tip
Trochu jak kosmonaut ve volném skafandru Anebo natěsno v kosmické lodi :-)

Yan73
16. 11. 2018
Dát tip

Líbí, ahoj Y.


Musaši
16. 11. 2018
Dát tip

Tak tohle se mi líbí z tvých posledních vázaných veršů nejvíc . Tip.


Norsko 1
15. 11. 2018
Dát tip

Ten verš, víš který, kazí mi všechno dobré, co jsi chtěla říct. Vím, že bez tvých hvězd kus sebe ztratím


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru