Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Humorné záměny

16. 11. 2018
6
21
1089

Ahoj muži, ženy, holky, kluci a i vnuci. S Láďou jsme si vymysleli takovou velmi veselou hru, kterou hrajeme neustále, takže je to taková hra bez konce, na kterou když se chvilku zapomene, tak to člověka moc překvapí. Spočívá v humorném nahrazování slov za slavné osobnosti. Vypadá to asi následovně:

Potkám Láďu, a Láďa se ptá: Luboši, ty můj nejlepší kamaráde, copak jsi měl dneska k obědu?

Já řeknu: Ále, králíka na Bedřichovi.

Láďa chvilku přemýšlí a pak se nádherně pobaveně usměje, protože má krásnou zubní protézu, která se k usmívání velmi dobře hodí.

Jindy jdu třeba zase já na návštěvu k Láďovi, vejdu do předsíně,a tam stojí Láďa s hadrem a kbelíkem a volá: Luboši, pozor, ať se nesmekneš po vlhkém Přemkovi!

A já chvilku přemýšlím, pak mi to dojde a vesele se zasměji.

Asi už chápete, jak to funguje, takže je vám jasné, co to znamená, že mám v dílně na ponku přišroubovaného Zdeňka, nebo že jsem pytláka Miroslav k přiznání ke zločinům proti přírodě pomocí mraveniště.

A nyní dolů napište své vlastní nápady na humorné záměny, ať je tady trochu veseleji.

Ahoj!


21 názorů

zzlatý
03. 12. 2018
Dát tip

Ten chlap je samá ženská úplnej Andrej ...


Gora
29. 11. 2018
Dát tip

No, tak Kostka vede:-)))

Záměnám zdar!


Koupil jsem si deset rohlíků a jednoho Stanislava Neumanna másla. Ahoj!

Gora
29. 11. 2018
Dát tip

Luděk je nej:-)


zzlatý
29. 11. 2018
Dát tip

Ten týden nám uběhl rychle, zítra už je Luděk

Jsem rád, že jsi mi Karel záda.

Každá noha má v kalhotách svoji Jarka.

Je stále obtížnější ubránit pro lidi skutečnou Ludvíka.


Koupila jsem si novou plácačku na Alfonse... 


Gora
27. 11. 2018
Dát tip

Na kapesníku si dělám Radima, abych nezapomínala :-)


Vy jste moc šikovný, pane Zlatý, jde Vám to krásně! A i ostatním to moc krásně jde. Ahoj!


zzlatý
27. 11. 2018
Dát tip

U nás nosí dětem dárky Ježíšek, tak proč nám strkají pod nos toho Santa Václava?


zzlatý
27. 11. 2018
Dát tip

Ženo, nedávej mi tolik brambor, mě stačí jen Zdeněk...


zzlatý
24. 11. 2018
Dát tip

Až teď mi došlo, že jsem já sklerotik něco jiného chtěl a něco jiného napsal, proto opravuji:Viděl jsem vnučku, tlačila Frýdla


zzlatý
22. 11. 2018
Dát tip

Viděl jsem vnučku, tlačila Boba!


Nejvulgárnějším výrazem Rychlých šípů je známé: jděte mi k Bořkovi...


Nejvulgárnějším výrazem Rychlých šípů je známé: jděte mi k Bořkovi...


Kolobajda
19. 11. 2018
Dát tip

Nedávno jsem při fotbálku zakopl panenku.

Nedávno jsem v lese narazil na vzteklého Janáčka.

Šel jsem k potoku pro vodu. A zpátky už šel se mnou Bezuchov.

Co si o tom myslíš - Zamyslivše?       : -))   /**

 


Dagmaram
17. 11. 2018
Dát tip
Láďa napnul tětivu, zamířil a vystřelil Karla :-)

Gora
17. 11. 2018
Dát tip

Škoda, že jsi nevymyslel záměn víc...já asi na žádnou nepřijdu :-)


To je velmi humorné! Taky je velmi humorné říct třeba: "Když jste staří a v parku vás přepadne zlý muž lupič, ubráníte se mu nejlépe Prokopem."

Ahoj!


Dagmaram
16. 11. 2018
Dát tip
Moje morče za sebou nechá vždycky Pavla. Kdo to má pořád uklízet :-)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru