Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zápisky z leta

Výběr: Pomerančová
02. 12. 2018
11
9
1042
Autor
MarK.

 

       Zápisky z leta
 
       Bola ako tsunami
       ktorú som nevidel prichádzať.
 
       Básnik by povedal
       že vznikla z popola
       ale ja viem
       že je z druhej ruky.
 
       Pevnina
       čo sa tvárila ako domov
       pritom len nemala
       kde bývať.
 
 

9 názorů

MarK.
06. 12. 2018
Dát tip
Vdaka, Yan. I tebe, Pomarancova, Evzenia a Ysslandia.

MarK.
06. 12. 2018
Dát tip
Vdaka, Musasi. Tazko porovnavat prvu s druhou alebo druhu stretou strofou. Je to komplexna basen, ma svoje pevne casti na seba nadvezujuce. Ale viem pochopit, ze niekomu sa moze pacit viac ten ci onen vers or strofa. Kazdopadne dakujem ti za cas i nazor.

Musaši
06. 12. 2018
Dát tip

Když jsem si přečetl první sloku , čekal jsem romantiku .Ale místo romantiky se dostavil reálný život . Osobně si ale myslím , že první dvě sloky jsou daleko lepší než ta třetí . Tip .


Yan73
04. 12. 2018
Dát tip

Ke mně naopak : "Bola ako tusnami, ktorů som nevidel prichádzať" jednoznačně hovoří.

Líbí, ahoj Y.

 


Zajímavý text. tip



ysslandia
02. 12. 2018
Dát tip

Hneď na začiatku som sa trocha mykla...tsunami, ktorú som nevidel prichádzať

v uchu mi jednoznačne naskakovalo ktoré /str.r./ tak som trocha začala snoriť, a vraj tsumani ako vlna- ženský rod. Toľko jazykovedy. Skrotím si teda ucho.

Úvod ma však nejako minul, povedala by som, nie príliš dobrý začiatok-  V druhej slohe, odhliadnúc od básnika, a popola- celkom zaujímavo si to skĺbil   spojením z druhej ruky. Osobne sa mi páčil záver, ten bol nosný a ten som zobrala celý, celý.

Uvidíme, čo bude ďalej.


MarK.
02. 12. 2018
Dát tip
Vdaka, Jeffe.

Čudla
02. 12. 2018
Dát tip

/*


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru