Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Brr

03. 12. 2018
11
27
1919
Autor
Dagmaram

Zdravím,

Posílám jednu malou chladivou. Ať hezky zebe ;-)

PS: a jestli to není vončo, tak se to přepracuje ....

 

Brr

 

Zima tě vysvleče pod dekou.

Drsnými palčáky masíruje nahotu.

Roztančí zuby do drobného flamenca,

kopřivkou rozkvete tváře do růží.

Barvou hematomu napustí měsíčky nehtů,

drobty šišek rozsype v účesu,

srazí podpadky poslušným chloupkům.

Zjitřeně vnímáš každou částečku.

 

 

 

 

 


27 názorů

Whittleman
10. 02. 2019
Dát tip

 

Na tomhle by se dalo vysvětlit... zkusím:

Chtěl bych tenhle (čistě emoční) "styl" umět. Pak bych ho ale používal jen zdánlivě. Ve skutečnosti by mi byl jen zástěnou, za kterou bych opět a jen lépe nerozpoznatelněji matlal ty svý manipulákoviny. Nebo jinak: ty většině z toho co píšu rozumíš. Proto vlastně jsi moje cílová skupina až druhotně (prvotně mi už "patříš";)). Já musím oslovovat nepřátele, přetahovat je na svou stranu. Mnozí už dnes váhají, je tu tedy velký prostor k záslužné činnosti;).

Proto pyskuju když chválíš ty, co si to zaslouží (jen) nějakým detailem. Podle mě jim tím škodíš. Chybně si rozšíří pochvalu na celek a minou tak rozcestí, kde změna byla možná. A o změnu, aspoň lehký posun k lepšímu, by měli usilovat den co den všichni.

A nebo verze poslední: Já nejsem svatouš, ale chci druhým pomáhat. PROTO mě nesmí mít (autoři) rádi, proto je musim (přiměřeně) srát. A dopadlo by to tak i ze zkrýše za kytičkovanou dekou, jen bych odtamtud zasahoval efektivněji jejich slabá místa. Moje aktivity bolí, já to vím, NIKDY ale nezpůsobí skutečná poranění. Já už se dávno vzdal pochval od těch, kteří možná nejvíc by mi měli děkovat. Měj se.

 


Dagmaram
09. 02. 2019
Dát tip

Jo, je to můj únik. Jsem děsnej cíťa. Popisovat stavy a vyhnout se úvahám, to je moje práce na písmáku. Úvahy musí přijít jakoby samy, přemýšlet a nořit se do nich na zakázku, to by mě zabilo.


Panejo. Já to četl na webu, píšu sem. Panejo. K tomu bych se chtěl taky dopracovat. Jen hezky popsat popsat "nevýznamný" stav, nenutim se do mudračení. Dobrý Ty.


Dagmaram
19. 12. 2018
Dát tip

Jé ahoj. Tebe neznám. Musím od tebe něco čítnout, ať vím, kdo jsi ;-)

Specifická, to by bylo super ...

Díky za návštěvu ;-)


Alojs
19. 12. 2018
Dát tip

Mas ocividne vlastni specificky styl. :-)


Dagmaram
11. 12. 2018
Dát tip

Okamžiku, je moc příjemné, když někdo bez výhrad přijme dílko tak jak leží a běží. Děkuji ;-)


Musaši
06. 12. 2018
Dát tip

Típek za třetí verš . Ale tomu třetímu verši bych asi přizpůsobil celý zbytek básně . Asi bych to trochu přepsal .


Pamatuj: Úklona jen hlavou nepatrně pokynu. Jako při audienci. A úsměv, jen takový jemný.

Když v noci venčím psy, trénuji. :-))))

A v údivu jen pozvednou obočí. To všichni hrozně nesnáší.


Dagmaram
04. 12. 2018
Dát tip
Evženie děkuji za návštěvu. Občas si vzpomenu na tvou radu už se nikdy neohnout. Snažím se jí držet a volit cesty,na kterých se můžu držet zpříma, občas malá úklona :-)

Dagmaram
04. 12. 2018
Dát tip
Ysslandia, no tak aspoň něco. Super:-)

Dagmaram
04. 12. 2018
Dát tip
Vesuvanko, tento řádek je i můj oblíbený. Děkuji :-)

Dagmaram
04. 12. 2018
Dát tip
Qíčalo připouštím, je to potrhlé, ale to já ráda. Díky za navstěvu :-)

Dagmaram
04. 12. 2018
Dát tip
Goro děkuji. Zřejmě jsem tak trochu floristka :-)

Dagmaram
04. 12. 2018
Dát tip
Ahoj Yane, díky :-)

Dagmaram
04. 12. 2018
Dát tip
Ahoj Yane, díky :-)

Tková zima nebude, aby položila českého důchodce. :-))) /T


ysslandia
04. 12. 2018
Dát tip

Dropty šišek v účesu. To jediné pre mňa. Bohužiaľ.


vesuvanka
04. 12. 2018
Dát tip

Pěkně vyjádřené pocity zimy :-))) ***. Nejvíc mě dostalo:

Roztančí zuby do drobného flamenca,


Gora
04. 12. 2018
Dát tip

Dášo, zajímavé ztvárnění "brrrrr" pocitů:-)

Ty růže už mi přijdou navíc, když v dalším verši voní měsíčky:-) -

kopřivkou rozkvete tváře by mi stačilo...


Dagmaram
04. 12. 2018
Dát tip

Leráčku. Palčáky jsem zbavila pletených. Jsem ráda, že sis našel místečka, která se líbí ;-)


Yan73
04. 12. 2018
Dát tip

Hezký, ahoj Y.


Lerak12
03. 12. 2018
Dát tip

Drcnul bych do toho hematomu a palčaky bych zbavil "pletených." Ale pozor!  "Drobty šišek... a srazí paty... Jsou skvělý řádky. Tak na Brr bych reagoval, áách.


Dagmaram
03. 12. 2018
Dát tip
Ježiš. Mě chvilku trvalo než jsem se rozpoměla, že zebu je potvora na čtyřech nohách. Směju se. Super:-)

Kočkodan
03. 12. 2018
Dát tip
Co si však tanečně počnou naši senioři, jejichž dentální protetika se již nalézá mimo ústní dutinu v přechodné skleněné rakvičce… Že by si zkusili alespoň kostního dupáka? Pokud jde o mě, já ti mimořádnou směnu za účelem přepracování nenařizuji. Dílko beru i s poslušnejmi chlupami. Mimochodem – mnohem méně práce bys měla, kdyby výtvor Brr tvořil jen jeden verš, například: Husinu má i zebu (chladný smajlík)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru