Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Dědečku, zavírej vrátka

09. 12. 2018
6
10
277
Autor
Kolobajda

 

Dědečku, zavírej vrátka

Zase nám utekly slepice

až do sousedovy pšenice

u pole cedule: Pozor zlý pes

ještě že náš kohout má GPS…

tak jako včera, stejně i dnes

zkrátka

děda zas nezavřel vrátka


10 názorů

Kolobajda
13. 12. 2018
Dát tip

Děkuji přátelé! Přemku - děda je svobodomyslnej skleroti.   A Inmene, jen šťourej, vždyť je to ku prospěchu věci. A ještě jsem něco chtěl, ale už jsem to zapomně...  ; -))


Musaši
13. 12. 2018
Dát tip

S dědou to ted´zní líp . - Jinak se ale omlouvám za rady od starého št´ourala .


lastgasp
12. 12. 2018
Dát tip

Děda nezapomněl, je svobodomyslnej a dopřává i druhým. Dobrýýý!


Kolobajda
11. 12. 2018
Dát tip

Děkuji všem příznivcům mé stupidopoesie. V posledním verši jsem původně měl: dědeček zase nezavřel vrátka. Pak jsem to zkrátil o jednu slabiku, zas nevyšel rytmus. Už to slyším. Tak jsem zkrátil ještě dědečka na dědu...  Teď už to nejsíš zní zněle...  : -))


Musaši
11. 12. 2018
Dát tip

Kvůli rytmu bych v posledním verši vynechal "zas" . Napsal bych jen dědeček nezavřel vrátka . Jinak bezva . Připomělo mi to jedno vyhnálovské hospodářství tak asi před čtřiceti lety ve stylu : nač kupovat krmivo , když si ta havět´ může najít všechno sama . - U slepic to chápu , ale králíci pobíhající volně po loukách mě překvapili . Ale i oni se večer vrátí do chlíva . - Tip .


Lerak12
09. 12. 2018
Dát tip

Při dědově sklerose

stejně jak u  slepičích potvor

nezmůže nic GPS

když nezapnu si

svůj výletový otvor

 

 

 

 


Moc se mi líbí, že se nezatěžuješ ročním obdobím. :-)))/T


ysslandia
09. 12. 2018
Dát tip

No áno. Také pre radosť.


Kočkodan
09. 12. 2018
Dát tip
Modlitba pro partu kurů a jejich šťastný návrat by možná neškodila...

Gora
09. 12. 2018
Dát tip

Vtipné, Pavle:-)) pro uprchlé slípky noc bude krátká:-((


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru