Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Chlap-hrdina a dub-stroj

11. 12. 2018
1
1
487

- Dnes napíšem masterpiece. - povedal a šrobovákom jemne spojil piny na matičnej doske. Ventilátory zašumeli. Elektróny sa roztancovali v šivovskom rytme.

- Politicki naivní by nemali - povedala, ani že by hlavu zodvihla od rozpracovanej štrikovačky.

- A kým sa prehryzieš cez eklektické štádiá, budeš zasa nosiť plienky. - dodala sucho.

 

Načiahol sa za jej bosou nôžkou a dvomi precíznymi pohybmi ukazováka a prostredníka ju pošteklil na feminínnej šľape, čím chcel bez slov poukázať na to, že im to ešte stále spolu šliape. Potom sa celkom nebadane usmial.

Nebola práve najdrobnejšia ale v istých ohľadoch pôsobila ščúplo.

 

Vstal, vytiahol odkiaľsi z vnútorného vrecka asi osemnásť centimetrový penišok a nežne ju poplieskal po lícach. Penišok zasa disciplinovane vrátil na miesto.

Očervenela od hanby a ticho povedala zachrípnutým hlasom:

- Píš, na masterpiece sa musíš sústrediť.

 

- Myslím, že som práve dopísal a je to tak dobre. - odvetil, pokojne sa kochajúc farbou jej tvárí.

 

Na spôsob depilógu ho napadlo, že stromy postupne nahrádzajú stroje a to vôbec nie je dobré. Uvedomil si dvojznačnosť tejto myšlienky spôsobenú nedokonalosťou jazyka. Šrobovákom opäť spojil piny na matičnej doske. Ventilátory strácali otáčky a unavené elektróny prestali tancovať.


1 názor

ysslandia
11. 12. 2018
Dát tip

šľape. šliape.Ak to bol pokus o hravosť , tak nevyšiel. Rovnako ščúplo...spisovne dovolím si tvrdiť šťúplo. evidente badať nejakú snahu po experimentátorstve, vzadom k voľbe slov a evidentntom záujme ukázať to,ale ostalo to iba v predprípravnom období..Pre mňa pomerne ťažkopádne a suché. je tu aj možnosť, že som nedozretá pochopiť takúto tvorbu.Prajem pekné dni.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru