Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ľahká

19. 12. 2018
12
13
938
Autor
MarK.

 

       Ľahká
 
       Nevyslovené pocity
       aj keď nič nevážia
       ťažia
 
       sú ako závažia
       neviditeľne zavesené
       na každom páre rebier
 
       keď priložíme dlaň
       alebo ucho k hrudi
       a budeme pozorní
       a uvoľnení
       ako lístie vo vetre
 
       presvedčíme sa
       o ich existencii
       sile, krehkosti
       i o tom
       že nikdy nespia
 
       a možno raz
       keď vydržíme
       a nepohltí nás ľahostajnosť
       dekódujeme i pochopíme
       všetko to
       čo nám celý čas
       túžili povedať.
 
 

13 názorů

MarK.
07. 01. 2019
Dát tip
Dakujem, Sag i za pozorne citanie ci dobru pamat na moje predosle diela. Potesila si ma. Taktiez ti prajem rok, ktory si budes chciet zoopakovat a v nom vela zdravia.

saggitarine
07. 01. 2019
Dát tip

Teraz neviem, ale tuším si to bol Ty, kto raz niekde písal, že hrudný kôš máme na to, aby sme si doň odložili nedokonalosti druhých a mohli ich milovať. Ak áno, tieto Tvoje koše a rebrá mám strašne rada. Možno by mal svet v rámci nejakého celostného prístupu pouvažovať o poézii ako učebnej pomôcke na anatómiu.

Každopádne, tiež prajem šťastný nový!


MarK.
26. 12. 2018
Dát tip
Dakujem, macecha, taktiez ti prajem nech sa ti v novom roku i v tych dalsich splni vsetko, co si prajes a popritom nech si zdrava, co najviac stastna a usmiata.

macecha
26. 12. 2018
Dát tip
Marku, hodně zdraví a invence do Nového roku. Ano, víme o nich !!! T*

MarK.
21. 12. 2018
Dát tip
Vďaka, Musasi.

Musaši
21. 12. 2018
Dát tip

Ta báseň vlastně odpovídá na otázku , proč psát poezii . Tip .


Na některé odpovědi si musíš počkat hodně dlouho.


Alojs
19. 12. 2018
Dát tip

Prvni tri radky jsou nejlepsi. Nasledny text se toci kolem vlastni osy a nevrcholi... chybi mi pointa, smysl tohoto sdeleni... druha sloka je zrejme na skrt. Nic mi se nestalo, kdyby byla vypustena. 


Čudla
19. 12. 2018
Dát tip

Líbí /*


ysslandia
19. 12. 2018
Dát tip

 Pre mňa naopak spojenie prvej a druhej sloky mi neprišlo šťastné,nevážia. ťažia, závažia,/ v podstate veľmi rovnaké výpovede /, určite viac by som si vedela predstaviť vynechanie druhej sloky, prvá a tretia,na hutnú miniatúrku by úplne stačili. Záver mi prišiel viac menej neškodný. Mohol a nemusel. Osobne mi tam skôr zavadzal- Prepáč.


Lerak12
19. 12. 2018
Dát tip

Já jako Iskra. Ale jsou excelentní...


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru