Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

čekání

20. 12. 2018
17
12
742
Autor
Lnice

za větrem z Města

zvrací ozdobnice přes plot

prázdné laty

jako kdysi já

svá těhotná rána

s máslovými sušenkami

 

čekala jsem na pohyby

dnes jsou z nich noční rozjezdy autobusů


12 názorů

Rajmund
19. 07. 2019
Dát tip

aha


dadadik
26. 02. 2019
Dát tip

*


Musaši
27. 12. 2018
Dát tip

qí ,

rozjezdy jsou pohyby . A já ten poslední verš jako bývalý Brňák beru ještě jinak . Kdysi dávno , když jsem se v práci zdržel až dlouho do noci , šel jsem pěšky přes centrum Brna k hlavnímu nádraží " na rozjezd " . U nádru vždy šaliny nějakou dobu stály a pak se rozjely . 


Lnice
22. 12. 2018
Dát tip

díky za komentáře.-) nemám s Vánoci negativní emoce.-) tohle je jen takový obrázek...pro mě určitě pozivitní , řekla bych.-) 


atkij
21. 12. 2018
Dát tip

taky souhlas ... viz Musaši a Silene...já si jen v závorce pomyslela ("svinský Vánoce"... přitom je zbožňuju, ale až moc zranitelná doba)


Silene
21. 12. 2018
Dát tip
Musašiho slova bych protentokrát ráda podepsala. Nedovedla jsem sama říci.

Lnice
21. 12. 2018
Dát tip
Díky za čtení:) hezké Vánoce*

Musaši
21. 12. 2018
Dát tip

Velmi oceňuji tu metaforu s čínskou trávou a poslední dva verše . Co se známe , tvoje metafory obdivuhodným způsobem nabyly na síle . Dpust´ mi ten výraz , ale tahle báseň pro mě má neuvěřitelné grády , zatímco jindy to bývá spíš jen takový verbalistický estetismus , i když kvalitní . Tip s velkým T .


MarK.
21. 12. 2018
Dát tip
Skvele a silne! *

Silene
21. 12. 2018
Dát tip

Až bolí.


Tak už to bývá. :-) /T


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru