Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Přestat v nejlepším?

20. 04. 2002
1
0
1952
Autor
Jeanette

Je to sice pěkná blbost, ale zajímá mě, kdo na to má jaký názor.. J.

Myslíte si, že se má opravdu  "přestat v nejlepším" - nebo si má člověk užívat a bavit se, dokud to jde??
Jellyfish
19. 12. 2002
Dát tip
Nekdy je opravdu nejlepsi prestat v nejlepsim...ale kdyz nekdy skoncis, tak se vubec nemusis dozvedet, ze to byl ten nejlepsi moment...a bylo by prece skoda nezjistit, jestli te neceka jeste neco lepsiho a nezepomenutelneho...kdyz by cekalo, tak je to prece fajn..no a kdyz ne, tak se to alespon zkusilo!!!A za to dobry to prece stoji!!!

horák
05. 12. 2002
Dát tip
Se to jentak říká malým dětem. Neumím si u spousty věcí představit, že bych přestal v nejlepším - tedy ono to vlastně v nejlepším přestává samo.

SAMAN
06. 11. 2002
Dát tip
Myslím, že Astalavista a Wopi to vystihli naprosto přesně :-)))

zasloužené uff (pro tebe) :o)

Jeanette
31. 10. 2002
Dát tip
satanasek: uff...:)

Je to sice pěkná blbost - mas pravdu...to vymyslel budto Zeppelin nebo Hitler

Kidousek
31. 05. 2002
Dát tip
proč přestávát v nejlepším když to může být ještě lepší

já jen, že vše probíhá v kruhu (v lepším případě v spirále....

já říkám: v nejlepším se má začít!!! dobré téma!!!

Jeanette
23. 05. 2002
Dát tip
alfonso: a opet zde nastava otazka, kdy se clovek naleza v tom nejlepsim..:o))) ale jinak fajnova myslenka!

Kalim
19. 05. 2002
Dát tip
Odvolávám se na tvou "...vážnost...?" nebo tak nějak: až do konce, dokud to jde, než sudičky žeknou dost

Štalingrad
26. 04. 2002
Dát tip
..do poslední kapky, dalo by se říci...ale pozor, aby nebyla z hořkého kalichu:)

Jeanette
26. 04. 2002
Dát tip
No jo...ale jak se da poznat, ze bude takova, nebo ne???!??!!

BLU
23. 04. 2002
Dát tip
přece nikdy nevíš, že jsi v nejlepším. Co když to bude ještě lepší a ty už si to neužiješ??

blázen
23. 04. 2002
Dát tip
Vychutnat až do konce. Všecko.

Indy
22. 04. 2002
Dát tip
Přestat v nejlepším? Klobouk dolu před tim, kdo to umi. Já mezi takový nepatřim, ale nedá se říct, že bych toho litoval.

lištička
21. 04. 2002
Dát tip
přestat v nejlepším ! co se týče zábavy, pak se mi perfektně usíná, dříve nepo později bych se začala nudit, takhle se ale vždycky těším, že si to zas zopakuji :)

Astalavista
20. 04. 2002
Dát tip
Dokud to jde, tak je lepší nepřestávat:)))), protože když to nejde, je ti líto, že když to šlo, tak jsi přestal...:)

Nuitík
20. 04. 2002
Dát tip
dokud to jde!

Wopi
20. 04. 2002
Dát tip
Jak s čím. Kdyby se VŽDYCKY přestávalo v nejlepším (viz coitus interruptus), asi bychom vymřeli. :o))))))

Nuitík
20. 04. 2002
Dát tip
Wopi chi chjůůůů....náš filosof :o)))

Wopi
20. 04. 2002
Dát tip
to viš, Nuiťo, to viš, jináč to nejde :o)

loopi
20. 04. 2002
Dát tip
v žádnym případě nepřestávej, nigdy nevíš gdy se do toho nejlepčího zas dostaneš... :o))

Nuitík
20. 04. 2002
Dát tip
chi chíí, začal se mi víc líbit Nuiťa než Nuitík :o))) ale to je trošku mimo debatu...přestaň teprva, až by hrozilo, že se po...;o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru