Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

nepřeju nikomu nic

23. 12. 2018
19
16
485
Autor
aleš-novák

zlého...

jen si prostě žijte své životy, pokud to jde tak si do toho nenechte moc kecat, koukejte kolem sebe a pak o tom pište. A když nebudete psát, tak to nevadí, život je důležitější. Buďte na sebe hodní. 


16 názorů

srozumeni
26. 12. 2018
Dát tip
Tohle přání se mi moc líbí, obyčejné a přitom pravdivé...***

Norsko 1
24. 12. 2018
Dát tip

Universální Aleš. Začínám tě podezírat z tunelu do lidských nálad. Nic proti, ale někde jsi mimo


Kočkodan
24. 12. 2018
Dát tip
Ale Aleši, ty do toho zase nějak móóc vidíš... ;-)

Kočkodane, ty toho napíšeš dost i bez koukání, to je tu všeobecně známo...:o)


Kočkodan
23. 12. 2018
Dát tip
Aleši, mockrát díky za tvou nepřejícnost. Gleichfalls. Já už o tom napíšu teď, že jsem pevně rozhodnutý, v příštím roce kolem sebe více koukat.

Také ti přeji jen to, co ty nám. Užij si klid a pohodu. :-)


Gora
23. 12. 2018
Dát tip

...takže raději nepřeju, a díky za humor, který přinášíš...


atkij
23. 12. 2018
Dát tip
... i Tobě a Tvým blízkým. Děkuji.

Diana
23. 12. 2018
Dát tip

Ty mně vždycky promluvíš z duše, Aleši! So the same to you! :-)))***** 


Lerak12
23. 12. 2018
Dát tip

No prima. Taky nerozumím tomu, když losující ve sportce z obrazovky přeje "VŠEM tipujícím mnoho štěstí při losování."

Tak lidsky. Budu se snažit žít zdravě, slušně a na lidi se usmívat! Formálně "nepřeji." Ale pracuji na tom, abych si to stejné od nich zasloužil!  


Ferry
23. 12. 2018
Dát tip

Buď na sebe taky hodný, Alešku. Všechno NEJ o svátcích i v celém Novém roce!


Já už jsem na sebe hodný.


:) ja tebe podobne *


Dagmaram
23. 12. 2018
Dát tip

:-)

Díky, to je moc pěkné přání ....


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru