Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

úvaha z ptačího krmítka

Výběr: snake_01
25. 12. 2018
16
15
470
Autor
aleš-novák

ani hejno sýkorek

nedokáže

straku

vystrnadit


15 názorů

to jsem si snad ani nezasloužil...:o) napíšu šest slov a v komentáři skoro bakalářská práce...:o)


ysslandia
17. 01. 2019
Dát tip

Som tu. Pre tvoju tvorbu je asi charakteristická transformácia radosti zo života do poézie. Je to kontaminácia humorom pre čitateľa, poznamenaná však veľmi dobrým postrehom a zamyslením, často skombinovaným s múdrosťou, "parafrázou " sarkazmom, pranieruješ ľudské neduhy, spoločenské formy personifikáciou zvierat na ľudí- toto, ak mám byť konkrétna,sadne mi viac ku kateg=orii aforizmus- ku cti ti slúži naozaj presné zachytenie, úsporná a trefná práca so slovom. Je to výstižné, dobré.

Ako som však spomínala, tieto veci si prečítam, poviem je to Ok, ale z môjho pohľadu nesplňajú požadovaný rámec literárneho koeficientu, ktorý mám rada. Som asi naozaj suchár. Takže ak ti bude stačiť moja pochvala, máš ju.

Všimla som si narýchlo komentáre. Vzhľadom k nim, chýba mi tu kategória konceptuálno-interaktívnej básne


Ferry
09. 01. 2019
Dát tip

Ani hejno strnadí

straku nevystrnadí

naštěstí už s pomstou supí

z Kordiller přilítlí supi


Diano, zrovna tohle není žádná provokace...jen taková ptákovina, co jsem nadatloval při sledování krmítka za oknem...:o)


Diana
26. 12. 2018
Dát tip

Aleši, ty tvoje "provokace" jsou fantastický nápad! :-))))))


Diana
26. 12. 2018
Dát tip
Přiletělo další hejno, vykrmení holubi! upustili sem tam lejno- straku to málem zahubí.....

srozumeni
26. 12. 2018
Dát tip
To je ale ptačí frmol...***

Silene
26. 12. 2018
Dát tip

Krmítkovou úvahu i s dosypáním jsem vám sezobla s velkým nadšením!


Nami 99
25. 12. 2018
Dát tip

Co Čápovou nejvíc bere,

že ten čáp tu žábu žere.

A tim pádem na ni kašle.

Ale ani Čápová v tom není nevině. Táhne to s kominíkem. Že, aby měla změnu. Prej:"Čáp je celej bílej a má černej ocas a kominík je celej černej a nežere žáby." 


jo, zrovna včera ho viděli s nějakou mladou  žábou...

ale žijí si na vysoké noze...


Nami 99
25. 12. 2018
Dát tip

Čápová ví, že nemá doma anděla.

Kdejaká sukně ho láká.

Co však už o svadbě věděla,

"beru si přelétavého ptáka."


o majoru Čápovi se šušká, že jim to doma moc neklape...


Nami 99
25. 12. 2018
Dát tip

Nebývá to nijak zřídka,

že se v zimě u krmítka

strhne velikánská bitka.

Říkala sousedka Jitka,

že to řešila i hlídka.

Policejní, jednou zrána.

Major Čáp a rotný Vrána.


Kočkodan
25. 12. 2018
Dát tip
Jsou z toho jen modřinky na obou stranách.

Nami 99
25. 12. 2018
Dát tip

Když přiletí bratři kosí,

okamžitě straku skosí.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru