Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

třetí sudička

25. 12. 2018
7
15
486
Autor
aleš-novák

interaktivní úvaha, jejíž konec záleží jen na vás...

novorozeně 

kromě tří králů 

a dalších dárců

navštívily i tři sudičky

 

ještě za dva tisíce let

si o tobě budou lidi vyprávět

řekla první

 

ale nedožiješ se ani 

pětatřiceti

pravila druhá

 

třetí se významně nadechla...

...a jak to bylo dál?


15 názorů

Dámy měly celkem naspěch, však už se na ně zezadu tlačili další...takže třetí věštbu si opravdu může doplnit každý podle svého...


Prosecký
27. 12. 2018
Dát tip

Jak znám Aleše, můžeme být rádi, že došel až ke čtvrté sloce. Pointu nám neprozradí.


Nami 99
27. 12. 2018
Dát tip

aleši - my jsme se snažili.

Tak už nám to prozraď.

Že se nadechla, to víme.


Kočkodan
27. 12. 2018
Dát tip
Ty, z jehoz hlavy a prstu vzesla mimo jiné i skvostná strelba v pralese, do mé nahore zmínené mnoziny (zatím) nespadás. :-) (Smajlík se známkami lehké nejistoty, zda jsem ti - ac nesudicka - neprisoudil autorství omylem, coz by lehce zavánelo trapasem. Ale myslím, ze k tomu nedojde.)

Prosecký
27. 12. 2018
Dát tip
Výborný nápad, Kockodane. Já nechám milerád napsat svoje dílo někým jiným. Nadpisy dodám. Hlaste se!

Magdalene
26. 12. 2018
Dát tip

A třetí sudička po nádechu řekla: Bude jen na tobě, jak si život zařídíš. Žádná sudička ho nemůže ovlivnit:-) 


Milé a úsměvné. 


Diana
26. 12. 2018
Dát tip

"Budeš takový hlupáček, že ti jeden napravený dareba bude milejší, než deset dokonalých papalášů" :-)***


Nami 99
26. 12. 2018
Dát tip

Třetí sudička se významně nadechla a řekla :

"Už od malička budeš mít těžký úděl. Tvůj táta (Duch svatý), na tebe nepřidá ani korunu a sociálku ještě nevymysleli."

A potom vydechla.

(To pro Kočkodana, aby věděl, co se stalo s tím vzduchem.) (V dobrém.)

 

 


Gora
26. 12. 2018
Dát tip

:-))) vypečené...


Kočkodan
25. 12. 2018
Dát tip
Ne, já nevím, co po nabrání vzduchu do plic ze třetí dusičky vyšlo. Jen mne tak napadlo, že by se na Písmáku našlo pár autorů, kteří by udělali nejlépe, kdyby kromě názvu nechali napsat svoje díla někým jiným celá. Nebyla to narážka na tebe. ;-)

to není lenost...jen pozvánka ke hře...:o) 


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru