Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Meditační pěna

09. 01. 2019
4
6
400
Autor
Ozzozorba

Jedovatý šíp probodl náčelníka kmene Burungu. Vychrstla temná krev, a z chvějících se rtů vylétla duše. Tělo bylo v plné síle a zdraví, a náhlá smrt duši zaskočila.

Byla ukrytá a blažená. Pulzovala v horkém dechu, a koupala se v teplé krvi. Náhle se vše změnilo. Spojení bylo fuč. Duše přišla o úkryt a vystřelila do prostoru jak vyplašený pták, a zůstala viset v rudé mlhovině.

Houpala se nad rudou pěnou, a čekala, co bude dál.

„Každá bublina je duše.“ Ozval se hlas. „Když uzraje, obal praskne. Až se pustíš, staneš se součástí meditační pěny. A pamatuj, pro zrání je nejlepší láska. Ve zlosti budeš jen kysnout a zahnívat.

„Až bublina praskne, narodím se znova?“

„Zpět?“ Rozesmál se hlas. „Koloběh duší, o kterém jsi slyšela je pouhou báchorkou.“

„Kdo jsi?“

„Tvé druhé Já.“

Duše se proměnila v bublinu, která pomalu klesala do meditační pěny.


6 názorů

Ozzozorba
21. 02. 2019
Dát tip
smích je nejlepším lékařem :)

Lakrov
21. 02. 2019
Dát tip

Hezky se to čte, i když je to vlastně jen taková blbina :-)  


Ozzozorba
10. 01. 2019
Dát tip
Okej, jen foukej, ale jen tošku, aby nezhasla svíčka.

Lerak12
09. 01. 2019
Dát tip

Pohled autora na svět i "mimo" něj. K zamyšlení a za pozornost stojí i dialog. Zajímavé téma.


Ozzozorba
09. 01. 2019
Dát tip
Ok :) příště něco razantnějšího.

ysslandia
09. 01. 2019
Dát tip

Toto ma nejako neoslovilo.. A to som po dvoch riadkoch bola celá v napätí a potom to utíchlo. Neviem, či mi vadila tá taká "pasívna " poloha dialógov, alebo obsahu, ale chýbal mi tam väčší presah a razancia.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru