Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Ve dvou na mopedu.

19. 01. 2019
11
25
1030
Autor
Nami 99

Olda s Milanem jeli ve dvou na mopedu a zastavili je policajti.

"Jak to, že jedete dva na mopedu?" Ptal se jeden z příslušníků Oldy, který řídil.

Olda se jakoby překvapeně otočil na Milana se slovy: "Ale, kdepak sis naskočil?"


25 názorů

Nami 99
28. 01. 2019
Dát tip

blacksabbath - děkuji moc.


Nami 99
25. 01. 2019
Dát tip

Silene - slůvko zapálený, mělo velký význam už v dávné minulosti.

Král Zikmund, když sledoval, jak upalují Mistra Jana Husa, jako první v historii pronesl větu : "Už se mu začínají zapalovat lejtka."


Nami 99
25. 01. 2019
Dát tip

agáta5 - děkuji moc.


Nami 99
22. 01. 2019
Dát tip

atkij - děkuji moc.


Silene
21. 01. 2019
Dát tip
Je vidět, že taje naší ekonomiky mohou být patřičně zapálenému jedinci i doživotní vášní! (Teď jsem tedy nechtěně navázala na bixleyin fejeton Dva Janové, to však nebylo mým záměrem, až takto nepietně smýšlet o významu slůvka zapálený... Má mysl je malinká jak nopový uzlík ve tkanině!)

Nami 99
21. 01. 2019
Dát tip

Když jsme viděli, to množství nevypratelných plen, založili jsme plénum, dali se na politiku a zkrachovanou firmu Šuklen Rádošuky uzavřeli.

Majitelé mgr. Pošuk a ing. Jebavý, jsou ve vyšetřovací vazbě, protože zřejmě majetek firmy prodrbali.


Silene
21. 01. 2019
Dát tip

Nicméně nyní již podstatně lépe rozumím, proč je u vás veškerý hrubý národní produkt nucen soustředit se v pryžárenství a nedaleký tradiční textilní závod Šuklen musil býti uzavřen, neboť spolu se svými kmenovými zaměstnankyněmi, tedy přadlenami, tkadlenami, pradlenami a švadlenami, pod firemní hlavičkou jednotně zvanými šuklenami, přišel úplně na buben!

To množství nevypratelných plen muselo být zkrátka neúnosné, a tak bylo nabíledni soustředit se na jednorázovou tržní politiku.


Nami 99
21. 01. 2019
Dát tip

Já nevím.

Zkoušeli jsme moje moje tvrdé ponožky prát v měkké vodě, tak to na chvilku pomohlo, ale po čtrnácti dnech nošeí, to bylo to samý. (Delší nošení nchci riskovat, protože se mi už dvoje zlomily.)Tak jsem je zase opřel o pračku a musely se prát znovu. I v té měkké vodě.


Silene
21. 01. 2019
Dát tip

Nicméně věřím, že s vaší rádošukečskou vodou je tortura prát na vyvářku! Pračka je pak vskutku plná kamene.


Silene
21. 01. 2019
Dát tip

No, Láďo, ono se říká, že měkká je tuhleta povrchová, a ty ses díval až na dno, tak to bude tím! 

Ze šoférských vtipů pak k mým celoživotním favo-ritům patří, kterak se policisté při vyšetřování dopravní nehody tázají řidiče autobusu: "Pane řidiči, můžete nám popsat, co se přesně stalo?"

Načež šofér odvětí: "No, to mohu úplně přesně, byl jsem zrovna vzadu a vybíral jízdné!"

Ach, to přemrštěné šetření lidskými zdroji!


Nami 99
21. 01. 2019
Dát tip

Tady u nás a v okolí Rádošuk, je hodně tvrdá voda.

Dneska ráno, jsem se díval do bazénu a je tam vrstva aspoň 10 centimetů úplně tvrdé vody.


Silene
20. 01. 2019
Dát tip

Śmankote, Láďo, ještěže máme měkkou vodu! Neboť točím tři pračky denně...


Nami 99
20. 01. 2019
Dát tip

R. L. - děkuji moc.


Nami 99
19. 01. 2019
Dát tip

Andělka1 - děkuji moc.

Vím o čem mluvíš. Japonci jsou opravdu menší. Vozil jsem je do Vídně na letiště, nebo obráceně a nebýt těch zavazadel, vešlo by se jich jednou tolik.


Andělka1
19. 01. 2019
Dát tip

Jé, je...několikrát jsem se na Pionýru převrátila...nikdy se nic nestalo, přidala jsem na přejezdu a už se Pionýr vzepjal jako kůň...hi..PADLA JSEM NA ZÁDA, HUČÍCÍ PIONÝR NA MNE.Jezdila nás na něm  též dosti -  na tzv.taneční čaje do nedalekých vesnic. Ale i v autě jednoho tatínka, kluci  museli do kufru.

Letos jsme si to téměř!!! zopakovaly se sestrou. Jezdiii  jsem takovým plážovým skútrem v Mexiku po pláži na noční služby při dobrovolničení u zachrány mořských želviček. 3 a v ruckách bedny želviček, batohy, matrace na spaní...Hi..hi...to bylo fakt bezva. Tvrdil nám kolega, že před námi tam bylo 6 japončíků dobrovolničit a všichni se vešli.. Tak jsem nevěděla, zda jsme  tak mohutné či oni malí..hi...hi..poslal  mi foto na fb, takže byli to  fakt prckové studentičky. .

 

 


Nami 99
19. 01. 2019
Dát tip

Kočkodan - děkuji moc.

Je to jak říkáš. Moped byl Stadion a skůtr ČZ-125.

Žádný fofr, žádný shon,

ale do všech světa zón,

dopraví vás právě on,

moped značky Stadion.

 

(Skůtr - zkratka pro nepříjemného člověka, malého vzrůstu. 

Skurvený trpaslík.)


Nami 99
19. 01. 2019
Dát tip

Lerak12 - děkuji moc.

Připoměl jsi mi kameňák, z trochu jiného soudku.

Pod vodopádem seděla indiánka a prala prádlo.

Z vodopádu spadl kámen a indiánku zabil.

Indián to viděl s prohlásil :

"Ach jo. To je už třetí pračka, kterou mi zničil vodní kámen."

 

 


Kočkodan
19. 01. 2019
Dát tip
Dřív byl moped Stadion srdcí kluků šampion. Pro moped i notorikům známé „ve dvou se to lépe táhne“ úplně neplatí.

Lerak12
19. 01. 2019
Dát tip

Přímo z kamenného lomu. Jako ten podobný kameňák: Jde ohnutý plech po poušti...

A ještě bych k Tvému přidal. Vystartovali na ně policajti Honda a Pionýr.

A Gora bingo! * 

 


Nami 99
19. 01. 2019
Dát tip

Gora - děkuji moc.

Jsou všelijaký případi.

Kamarád jednou sebral tátovi skůtra, my jsme na něj dali prkno a jelo nás osm. Ale vlítli jsme do díry a skůtr se zlomil a bylo po něm.

Když to kamarádův táta zjistil, bylo málem i po kamarádovi.


Gora
19. 01. 2019
Dát tip

Bylo by zlé, kdyby řidič seděl vzadu:-))


Nami 99
19. 01. 2019
Dát tip

aleši - děkuji moc.

Jedu, jedu na mopedu,

svezu Milana i Edu.

Prudký kopec v klidu sjedu,

vždy když řídím, sedím vpředu.


Nami 99
19. 01. 2019
Dát tip

ysslandia - děkuji.


ysslandia
19. 01. 2019
Dát tip

Slečna povýšenecká preskočí svoj tień- a zasmeje sa. Toto ti ide bravúrne.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru