Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

spodky

20. 01. 2019
6
13
1152
Autor
Dagmaram

Vím, že jsou v kurzu detaily, které tě propojí s všedním životem.

Já jsem se asi narodila jinak, všednost mi přerůstá do poezie. Jedu si do práce autem. Stačí trochu hezké počasí a jsem rázem ve světě fantasy.

Tak posílám jednu malou všední nevšední. Nějak mi teď básnění přináší radost ;-)))

Dnes už ty veršíky zabalím, protože musím, prádlo, perník, učení a je Harry Potter ;-)))

Ahoj

PS: Kočkodane, vsadím se, že mi ty spoďáry přetáhneš přes hlavu ....

 

 
kyvadlem
ušmudlané zadky
pod červánky
v čarách letadel,
lednové loubí 
z kopru a výpary,
prskavky keřů
entlují,
shrnutý koberec
dírami v ledu
jedu, 
do siluety v oparu
zpívám,
špínou
pod mostem skříně
stydlivě 
jiné
chtěla bych,

13 názorů

Dagmaram
21. 01. 2019
Dát tip

Ahoj Yane a díkes ;-)


Yan73
21. 01. 2019
Dát tip

Fotka super, báseň má hned jinej náboj.

Líbí, ahoj Y.


Kočkodan
21. 01. 2019
Dát tip
Tak to ti teda pekne dekuju - já kvuli tvému prozrazení dnes v noci nejspís ani neusnu... A jeste drobná jazyková korekce mého minulého komentáre - lepsí by bylo bývalo “fyzikální zákony”.

Dagmaram
21. 01. 2019
Dát tip

Evženie, děkuji za návštěvu a milou stopu ;-)


Dagmaram
21. 01. 2019
Dát tip

Kočkodane,

To zní skoro jako hlavolam. Aby ze stahování spoďárů nebyl ježek, pardon, opičák v kleci.

 

A ještě ti prozradím, že na svojem webíku jsem báseň podmalovala fotkou růžových bombarďáčků zdobených krajkovím ;-)))


Dagmaram
21. 01. 2019
Dát tip

trojort. Přiznávám bez mučení, že tvému komentáři nerozumím ;-)))

 


Dagmaram
21. 01. 2019
Dát tip

Leráčku díky, zraju a červenám se ;-)


Dagmaram
21. 01. 2019
Dát tip

Ysslandia, tohle vyznívá jako pozitivní kritika. Jupí ;-)))


Kočkodan
20. 01. 2019
Dát tip
Výjimečně se, Dášo, ve svém odhadu mýlíš. Tak nešikovný (nebo schopný ignorovat fyzické zákony) přece jen nejsem. Vím, že bych se tímto způsobem příliš daleko nedostal. Spoďáry ti budu stahovat po trase stehna – čéšky – lýtka – kotníky prsty. (fantastický smajlík)

To je vydařené. 


trojort
20. 01. 2019
Dát tip

...skoro je tam konec pana Rasputina...


Lerak12
20. 01. 2019
Dát tip

Vyzráváš, Dagmaram. Pěkně poskládané s pěknými obraty.


ysslandia
20. 01. 2019
Dát tip

Veľmi hravé a celkom pôsobivé. Od druhej polovice dírami v ledu text veľmi pekne odsýpa, v prvej polke však dominuje celkom pôsobivá hravosť slov-pod červánkyv čárach letadel-oceňlujem vkusné zakomponovanie slovíčokcelkovo je text veľmi slušne vystavaný.,osobne pre mňa druhá polka viac oslovujúca.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru