Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

prolhaně

23. 01. 2019
14
9
735
Autor
Marcela.K.

píšu si do dlaně

na konci večera

píšu si prolhaně

že bych tě nechtěla

čekat zas na rohu

tam u zdi hřbitovní

nechci a nemohu...

vždyť jsi byl poslední

 

píšu si do dlaně

že všechno přebolí

držím se na hraně

lží co mi dovolí

čekat až vzpomínky

ztratí se v paměti

 

některé utečou...ostatní odletí


9 názorů

Za mě ano.

Musaši
25. 01. 2019
Dát tip

Myslím , že tohle by mohlo fungovat jako písňový text . Tip .


Safián
23. 01. 2019
Dát tip

Daktylské metrum v méně obvyklé podobě, ve službách citově zabarvené lyriky. Trochu, opravdu jen truchu, připomíná kolovrátek básně z čítanek Cestička k domovu. Text by obstál jako text k písni.Jen nevím, proč ta schválnost. Poslední verš je vlastně odsazené dvojverší. S ním by obě strofy měly po 8 verších.

 


Diana
23. 01. 2019
Dát tip

Já mám tento styl ráda. Hudební, posmutnělé, pěkná forma *****


Marcela.K.
23. 01. 2019
Dát tip

yss, omlouvat se není za co. Cítíš to v podstatě stejně jako já ;-)

...pošlu ti avizo na něco drsnějšího :-)


agáta5
23. 01. 2019
Dát tip

milé :)


ysslandia
23. 01. 2019
Dát tip

Ospravedlňujem sa. Pred chvíľou som u autora mala pocit, že teoreticky nie je čo vytknúť. Tu je to obdobné.Je to čisté, ľahúčke, ženské,ale možno práve štýlom, formou, ma to nijako viac nezasiahlo. evokovalo mi to také "pesničkové " podmajzy.Možno aj samotným obrazom " dlaň, hrana " dosť často používaných v týchto polohách, potom zasa spomienky-pamäť.. na mňa pomerne jednoduchá, jednoliata konštrukcia. Text si určite nájde svojich čitateľov- ale ja sa musím ospravedlniť.


Lnice
23. 01. 2019
Dát tip
*

Čudla
23. 01. 2019
Dát tip

/*


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru