Na Písmáku publikuje 50 tisíc autorů, 431 tisíc textů, 5 miliónů názorů

Písmák
Uživatel:
Heslo:
chci být viděn
Registrace
Zapomenuté heslo

Novinky #2 (28. 9. 2019)
Novinky (1. 8. 2019)

+12 neviditelných
SOUTĚŽ V POEZII
datum / id30.01.2019 / 493622Vytisknout |
autorBáseň_roku
kategorieUdálosti
upřesnění kategorieSoukromá iniciativa n. Gora
zobrazeno2071x
počet tipů11
v oblíbených0x
zařazeno do klubůDílo není v žádném klubu.
SOUTĚŽ V POEZII

SOUTĚŽ V POEZII POD NÁZVEM: BÁSEŇ ROKU  (2019)

 

V návaznosti na různé soutěže předchozích let vyhlašuji letos celoroční kolo,
do něhož budou zařazeny vítězné básně z jednotlivých čtvrtletí roku 2019.

Soutěž je ve čtyřech základních kolech anonymní. Jednotliví soutěžící mohou poslat každý jednu, dosud nepublikovanou báseň v libovolné poetické formě na námět  /pro první období ze čtyř/: Střípky zimy na email:

irena.mondekova@email.cz. do čtvrtka 28.února 2019 do 24,00.

Následně budou básně zveřejněny na Písmáku. Hlasování formou tipů, případně výběrů proběhne v měsíci březnu. Začátkem dubna budou vyhlášeny tři čtenářsky nejúspěšnější básně čtvrtletí. K názvům děl se již přidají nicky tvůrců. Stejný postup se každý kvartál roku 2019 zopakuje.  Soutěž Báseň roku 2019 se po absolvování čtyř základních kol ocitne ve finále, kde uživatelé vyberou, již neanonymně, ze dvanácti děl báseň uplynulého roku dle hodnocení čtenářů.

 

Majitelka emailu Gora se zavazuje, že nebude hlasovat, komentovat ani soutěžit.




Názory čtenářů (Zobrazit smazané)

08.08.2019 08:15:27dát kritice tipUmbratica

Goro,

čekala jsem, kdy se tady R.Tv. zase objeví. Objevil se a s ním zároveň přehled hříchů. Poslední aktivita Radovana na Pímáku byl jeho koment zde. Proto jsem mu odtud zaslala avízo. Nereagoval.

07.08.2019 10:44:00dát kritice tipBáseň_roku

Ahoj, Um, nepatřila tahle slova pod "přehled hříchů", nevím, zda je dotyčný zde najde?

S tou bezradností ovšem máš tak trochu pravdu.

05.08.2019 10:52:17dát kritice tipUmbratica

Radovane,

jsem moc ráda, že ses tu zase po čase objevil zároveň s přehledem hříchů. Anonymní gořina soutěž pro mne v plné nahotě odhalila, jak bezradní jsou tipaři, když mají hodnotit bezejmenné. Většina lidí raději netipuje a soutěži se vyhýbá. To já jsem jiná, ostatně jako vždycky. Moc se těším na tvoje další díla, jak soutěžní tak i nesoutěžní.

02.03.2019 16:26:55dát kritice tipzirkonia-leona

Ano, omlouvám se ještě jednou za zmatky, už mi je to jasný.

02.03.2019 16:23:27dát kritice tipBáseň_roku

zirkonie-leono, snad jsem ti vše dodatečně vysvětlila v soukromých zprávách, díky za zájem o soutěž:-)

02.03.2019 12:49:22dát kritice tipzirkonia-leona

Soutěž je nějaká divná. Básně měly být zveřejněnyy bez nicku, jsou s nickem. Dílo mělo být pouze jedno, Ysslandia jich tam má milion. Já jsem tam poslala jedno, a nemám ho tam vůbec. ?????

01.03.2019 17:11:20dát kritice tipBáseň_roku

Zdravím všechny naštvané i nenaštvané diskutéry, jak píšu jinde/ u jedné ze sout.básniček/, jistě se příští kolo zadaří již bez nedostatků... Všem děkuji za zájem o akci Soutěž v poezii. 

01.03.2019 10:42:11dát kritice tipZdenda

ok, urcite je obdivuhodny, ze si v te zaplave uspechu a oceneni udrzel o vsem prehled a zustal nohama pevne na zemi

01.03.2019 10:33:45dát kritice tipAššurballit
jasne. v case ked som sa este neorientoval a nemal vyhranene nazory ergo bol som mlady blby naivny a myslel si ze ked niekto vyda ix knih tak asi nieco vie - tak dosiel citat na nejaku akciu. --- ale inak je to celkom znama postavicka okrem toho ze teda vydal tych ix knih a vyhral ix pismackych sutazi bol tusim aj hovorca meciara resp. hzds. ale vlastne to vsetko je v tom zivotopise.
01.03.2019 10:32:12dát kritice tipysslandia

No teda .vies ako diskusia zvýši návštevnosť básnicky????sim charita sama.ok idem predsa len na hlavnu

01.03.2019 10:32:06dát kritice tipSilene

ad Stano Háber: Tak konečně se mi odkaz načetl.

Zdendo, to jsou ti, kteří si o sobě odkaz na wiki stvoří sami, s pečlivostí sobě vlastní! Ano, bozi.

01.03.2019 10:29:51dát kritice tipSilene

yss, ani naopak upírat hlavnímu seznamu děl zasloužené pozornosti, šlo mi než o ty technické věci se zveřejňováním. Plus podprahově možná prověrka, o kterou ze stránek písmáka je přirozeně větší zájem?

Jo, jsem duplicita sama;).

01.03.2019 10:19:23dát kritice tipZdenda

Stano Háber je bůh. Hele, a je to skutečněj člověk? Z masa a kostí? Viděl ho někdo?

01.03.2019 10:17:56dát kritice tipSilene

Ašš: A to je chytré! To udělám! (a už mizim)

01.03.2019 10:10:51dát kritice tipysslandia

Nerada duplicitne vyjadrujem už povedané ..preto

01.03.2019 10:10:46dát kritice tipAššurballit
silene: z tohto uhla bude protezovane akekolvek dielo pod ktorym sa rozvinie diskusia. to neovplyvnis. leda ze by si to spravila ako r.l. a zablokovala vsetkych:-))
01.03.2019 10:07:44dát kritice tipSilene

yss, nechtěla jsem pod konkrétním dílem, přišlo mi neprávem protežované. Vy si pochopitelně dělejte, co chcete, teda než vás rozsadí!

ašši, vše shlédnu a promptně dovzdělám se, jen co u nás ustanou vichry a zahraniční zdroje poznání se mi zpřístupní. S díky ti za osvětu!

01.03.2019 10:07:12dát kritice tipysslandia

#s5 na hlavnú,diakritika

01.03.2019 10:00:21dát kritice tipAššurballit
to je jedno. stejne ide len o sutaz na pismaku a pokial sa nezapoji stano haber tak si to nikto do zivotopisu neda - vid. ocenenia:


https://sk.wikipedia.org/wiki/Stanislav_H%C3%A1ber#cite_note-14

avi zdendovi. ten by tuto brutalitu mohol ocenit:
01.03.2019 09:56:05dát kritice tipysslandia

Prečo ste sa presunuli..ja idem spat do kresla na hlavnej

01.03.2019 09:53:44dát kritice tipSilene

Ašši, osobně jsem je ještě nepřečetla všechny, chápu a respektuji tvé nároky, proto čím víc kverulantských návrhů tu vyplivneme/te, tím lepší to příště může bejt.

Osobně organizační buňkou nedisponuju, ty jo (= ano, né že jsem to právě o sobě objevila).

01.03.2019 09:50:34dát kritice tipAššurballit
no podla citanosti asi dost:-) a ked uz si dohodla vac diel v odporucenych dielach tak to mohlo ist aj do noviniek:-) ale to je asi fuk. --- problem bude dost mozne vo mne ze tie texty mi defacto splyvaju....
01.03.2019 09:45:57dát kritice tipSilene

Ašši, ctím tvou znuděnost, ale uznej, zas takovej frkot tu není, abychom se z toho hroutili, párkrát se zaměstnat klikem jinam nudu hravě rozežene... :)

Ještě ke tvému návrhu, nejsem si jistá, kolik moc lidí sleduje Události. To nemá být kverulantský argument, zkrátka každý má vychozené nějaké cestičky. Šak si to organizátor Báseň probádá...

Půvabně usměvavý smajlík staré ježibaby.

01.03.2019 09:39:11dát kritice tipAššurballit
silene: ten argument s tipmi tahajucimi dielo hore berem. stale mi to vsak pride ako spam. mozno aj pretoze ma tie diela nudia. ale tak niektori sa v tom azda vyrochnia:-)
01.03.2019 09:34:56dát kritice tipSilene

zpod Sněžné

Se přesunu sem.

Žádný učený z nebe nesžuchl. Aspoň to mělo bombastický nástup, jednotný, z Dílny by pak tipy vytahovaly do Hlavního, myslím si.

Jak píše qíčala, i termín je na jeden raz, to zveřejnění se evidentně povedlo ošéfovat též tak. 

Každopádně díky, žes odepsal, Ašši panovníku:).

Ono se to testne, poladí, myslím si, bude to jak se vším.

23.02.2019 09:38:51dát kritice tipBáseň_roku

Díky za názor.

22.02.2019 22:26:46dát kritice tipzirkonia-leona

To je hromada zbytečné diskuze. Je to prostě soutěž a má tato pravidla, aby nemohl nikdo nikoho úmyslně upřednostňovat při dávání nicků. No, a pak už dílo anonymní nebude, tak kde je problém? Je to příjemné zpestření, naprosto v pořádku, a komu to je proti srsti, ať se neúčastní. Howgh.

13.02.2019 16:03:21dát kritice tipBáseň_roku

kalip, děkuju za tvé vyjádření...soutěži zdar:-)

13.02.2019 06:03:21dát kritice tipkalip

Mně tohle zadání nevadí. Naopak! Mám své oblíbené autory, a když se nad tím zamyslím, sama si nejsem jistá, jestli by mě to, že znám jméno (či nick) autora, neovlivňovalo v objektivním pohledu na kvalitu díla.

10.02.2019 21:37:18dát kritice tipK3
redaktor prózy

Není správné snažit se něco zašlapat do bahna ještě dřív, než to vznikne. Nechme dítě narodit a pak ho suďme.

04.02.2019 21:01:07dát kritice tipGora
redaktor poezie a prózy

LGarro, dík:-))

04.02.2019 16:39:29dát kritice tipLGarra

Palec hore :)

02.02.2019 15:23:39dát kritice tipGora
redaktor poezie a prózy

blackie: děkuju...

02.02.2019 12:19:47dát kritice tipblacksabbath

to je dobré.....dobré to je.....aktivita tu chyběla......tak šup a příště už básně piště....joooo.....nezkusíš..pepoznáš

01.02.2019 12:29:10dát kritice tipGora
redaktor poezie a prózy

Aha...no, tak ještě uvidíme, jestli vůbec něco bude, aspoň první kolo téma má...

01.02.2019 12:25:54dát kritice tipaleš-novák

jenže když bude vítěz vyhlašovat téma, tak tím pádem sám sebe vylučuje z účasti v dotčeném kole...:o) všechno souvisí se vším...

01.02.2019 12:23:22dát kritice tipGora
redaktor poezie a prózy

:-)

Bylo by skvělé, kdyby vítěz kola navrhnul námět na další čtvrtletí /to jsem okoukala ve starší zdejší soutěži/

01.02.2019 11:07:12dát kritice tipaleš-novák

pro třetí kolo jsem si zaregistroval téma Léto hrátky

01.02.2019 10:58:35dát kritice tipZdenda

Silene, já se naopak podepisuju moc rád. Nepatřím mezi fanoušky anonymů.

01.02.2019 09:48:35dát kritice tipMarcela.K.

O Jaroplesky musíš požádat Lakrov :-)

01.02.2019 09:48:32dát kritice tipGora
redaktor poezie a prózy

 

Silen, usmívám se...Zimostřepy byly kouzelné, ale když se nezdály, tak jsem vyměnila za fádnější...

Klidně s nimi nalož dle uvážení:-))) a díky za aktivní přístup...

Hlavní věc - aby někdo poslal i SOUTĚŽNÍ příspěvky!!!

 

Aleši, ano, pokud se mi to "technicky" zadaří, k čemuž mi dopomáhej ...

vyjdou v jeden den:-))

01.02.2019 07:14:13dát kritice tipaleš-novák

ještě jedna technická otázka:

jak to bude se zveřejňováním? vyjdou všechna soutěžní díla anonymně v jeden den? nebo budou vycházet průběžně podle doby přihlášení? Stejné datum se zdá být "sportovně" spravedlivější, něco jako startovní výstřel...průběžné zveřejňování pomáhá těm, kdo se přihlásí dřív...:o)

01.02.2019 06:27:27dát kritice tipSilene

Děcka, vy tady zlobíte!

Nu, mám pro vás, tedy spíš pro pořadatele, několik smělých konstruktivních návrhů, a sice -

1. hlavní cenou by mohla být nejnovější Radovanova sbírka, tedy pokud se ji podaří sehnat, bude jistě okamžitě rozebrána;

2. hlavní cenou bude kvalitně vyvedený sborník písmázké prózy, aby ti neřádi básníci konečně poznali, zač je toho loket! (Nejraději bych atraktivitu navýšila ještě příslibem výtisku se Zdendovým podpisem, jenomže, jenomže, posmutnělý smajlík, Zdenda taky hned tak něco nepodepíše.)

Iren, až tě naštvu, odmaž si mě! :)) (Ať to tu neruší :)))

..............

soukromá polívčička:

Dámy, (Marcela K., Gora) směla bych si svévolně přivlastnit vaše neotřelé původní návrhy (příliš dobré pro tuto soutěž!) a sepsat nějaké mimosoutěžní skvosty na slova Zimostřepy a Jaroplesky? Mě totiž narozdíl od yss dočista uchvátily! Žebronící smajlík psích očí.

Soutěži zdar!

31.01.2019 21:00:21dát kritice tipK3
redaktor prózy

Radovane jsi fakt borec - na konec:).

31.01.2019 18:33:46dát kritice tipBáseň_roku

ysslandia - to až v celoročním kole - tedy příští rok dejme tomu v lednu - nějaká cena bude - za 1. místo určitě.

 

31.01.2019 18:30:36dát kritice tipBáseň_roku

Radovane - dík za názor.

Jestli se budeš účastnit - záleží jen na tobě, zda vyhraješ - na vkusu čtenářů /hodnotitelů/...

31.01.2019 18:15:41dát kritice tipysslandia

Nikoho nenapadlo sa opýtať, čo je prvá cena. Tak sa pýtam, a čo je prvá cena ???

31.01.2019 17:31:04dát kritice tipRadovan Skromný - Tvořivý

Jedině anonymní soutěž má na tomto serveru smysl. Jsou-li soutěžní díla spojena se jmény autorů, okamžitě se dostavuje efekt vzájemného koulomazlení starých písmáků, kteří zde mají jméno. Dílům případných nováčků se nedostává pozornosti, protože jejich pozitivní hodnocení hodnotitelům nic nepřináší. Stačí se podívat na Prózu měsíce nebo starší soutěž KOULE.

Anonymní soutěže se zúčastním moc rád a určitě i vyhraji, protože pošlu nějakou svou průměrnou báseň. Má průměrná báseň přibližně stokrát překonává průměrnou hodnotu všech ostatních děl, která kdy byla na písmáku zveřejněna.

30.01.2019 20:29:45dát kritice tipAššurballit

jo. je to parodia na ncb. - uvadazli to s nasou knizkou

30.01.2019 20:27:31dát kritice tipBáseň_roku

bixley, díky - ano, nezkusíš-nevíš:-)

30.01.2019 20:12:22dát kritice tipaleš-novák

našel jsem to při objednávce tvé knížky...:o) 

30.01.2019 19:59:48dát kritice tipAššurballit

ales: tie basne co silinkol su zrovna basne co vysli prvy raz:-)

30.01.2019 19:59:26dát kritice tipbixley
redaktor prózy

I vyhlašované literární soutěže jsou různé. Buď vyhlašovatelé chtějí, aby autoři uvedli u soutěžního díla své jméno, nebo to chtějí anonymně. Tak to zkusme anonymně i tady. :-)

30.01.2019 18:34:15dát kritice tipBáseň_roku

Norsko - možná zvítězí severská poezie, to je jen na hlasujících čtenářích - dík

30.01.2019 18:31:37dát kritice tipBáseň_roku

K3 - díky, příspěvky jsou vítány

30.01.2019 18:28:14dát kritice tipNorsko 1

Nesmysl. Vítěz je dopředu jasný, Lucie medea

30.01.2019 18:05:23dát kritice tipK3
redaktor prózy

Každou anonymní soutěž vítám. Zda porodím, či potratím verš, však nevím.

30.01.2019 14:10:53dát kritice tipBáseň_roku

Nesprávně jsem se vyjádřila - ne příliv nových, ale zvýšenou aktivitu "starých" autorů...i to je přece dobré...a dost autorů pendluje mezi litweby - a tam, kde se něco děje, zakotví...

30.01.2019 14:01:22dát kritice tipLerak12

A o tom to je! Když se zde budou iniciovat třeba tři soutěže za měsíc... to je špatné? Když ZA MĚ budou o ničem, tak je budu ignorovat. Nebo mě nějaká zujme. Třeba zaujme ostatní a zůčastní se. Já s novou soutěží mám taky os. problém. Neučastním se stejně jako Ty. A co, jako. Zhroutí se snad bez moji účasti literární svět? V mém případě si spíše oddychne.   Počkám si na nějakou jinou příležitost... třeba. A ostatní? Když chtějí, tak ať jdou do toho. Neberu to tady zas tak smrtelně vážně. Tříbí se zde talent, to ano. Ale dál, kdo je  skutečně výborný, tak zde DLOUHO nemá co dělat! Nemusím jen já a mám radost, když jsou nakonec  soutěžící spokojení.    

30.01.2019 13:58:03dát kritice tipysslandia

Nijako. Skôr by som to brala čisto ako Gorinu aktivitu- netuším teda, akú métu tento počin má splniť. beriem to skôr ako také vyharašenie sa typu : podme sa zahrať. Nemyslím, že to bude mať kvázi nejaký hlbší dopad na komunitu, kvalitu diel či príliv autorov.  Pre mńa sú tieto výzvy pomerne "konzervatívnym " prostriedkom pre aktivizáciu poetiky. 

 

30.01.2019 13:48:57dát kritice tipaleš-novák

není mi moc jasné, jak může písmácká soutěž způsobit příliv autorů. Autor, který není na písmáku, se o soutěži pravděpodobně nedozví...

Příliv autorů způsobila jedna televizní reportáž před pár lety, ale stejně rychle, jak noví autoři přišli, tak jich spousta zase odešla...psaní je totiž práce...(i když zábava taky, trochu...)

30.01.2019 13:41:19dát kritice tipaleš-novák

mimochodem...nejlepší české básně vycházejí každoročně, výběr je taky naprosto neobjektivní...:o)

https://www.kosmas.cz/knihy/253527/nejlepsi-ceske-basne-2018/

30.01.2019 13:13:00dát kritice tipBáseň_roku

Když byly podobné soutěže úspěšné jinde, výrazně zvedly příliv autorů a osvědčily se - proč nezkusit podobnou akci i tady, vždyť je účast v soutěžích dobrovolná...

Lerakovi a ostatním, novým věcem pozitivně nakloněným, autorům děkuju...

30.01.2019 13:10:03smazaný uživatel
smazaný uživatel
30.01.2019 13:03:23dát kritice tipLerak12

Teď jsem si povšiml. Tak přidám osobní názor. Když se rozhodnu dobrovolně uspořádat nějakou soutěž, tak je přece na mě, jestli ji nazvu... třeba Olomoucký syreček. Je to MŮJ návrh, a je vedlejší, zda se někomu líbí či ne. Jestli s tím má někdo kardinální problém, tak ať se soutěže nezůčastňuje. Pro mě, osobně, je to zcela zanedbatelná věc.

30.01.2019 12:54:20smazaný uživatel
smazaný uživatel
30.01.2019 12:53:06dát kritice tipaleš-novák

taky tu byla soutěž překladatelů

http://www.pismak.cz/index.php?data=club&id=69326

30.01.2019 12:48:36dát kritice tipLerak12

Počin, jako iniciativa. Je to energie k nějakému pohybu. Dovolím si příklad. Na SASPI je - díky nulové invenci, "mrtvo." (ZASPI) Beru to jako příklad a snad nepopudím. Každou iniciativu osobně vítám. K tomu patří i Alter. redakce !  Samozřejmě, že zde existuje mnoho představ  a názorů o "akcích." Je prima, že každý může něco vymyslet a navrhnout. Je prima, že ostatní mohou svobodně usoudit, zda je to smysluplné a zda pujdou do toho. Vše ukáže čas a "vytřídí" se samo. Naštěstí snad mám tolik sebereflexe (a inteligence) abych rozpoznal manipulační zaměr. A když rozpoznám, tak jej ignoruji! Není to tak složité. Myslím, že není třeba se obávat. Dobrovolnou snahu o iniciativu nechat žít! Je to důležitá součást zdejší energie.  

30.01.2019 12:37:54smazaný uživatel
smazaný uživatel
30.01.2019 12:36:57dát kritice tipysslandia

 Napr., že redaktor na Písmáku by nemal vidieť nick autora textu, keď ho hodnotí.

Toto by som teda naozaj chcela zažiť priamo v prevádzke. Vzpružujúca myšlienka.

30.01.2019 12:34:05dát kritice tipaleš-novák

haijine,

anonymita tak, jak je prezentovaná v téhle soutěži, omezuje vliv "fanklubů" , staví na stejnou startovní čáru zaběhnuté i začínající autory. chápu, že pro tvou rebelskou povahu to nemusí být stravitelné, ale pravidla určuje zadavatel.

klidně si uspořádej soutěž vlastní, s vlastními pravidly...

30.01.2019 12:33:07dát kritice tipBáseň_roku

Díky, podívám se důkladněji...všimla jsem si, že se anonymně díla odesílala na nick soutěže. Také dobré. Soutěž na podobném principu - odeslání na jeden email - jsem viděla na jiném litwebu a dobře to šlapalo:)

30.01.2019 12:30:05smazaný uživatel
smazaný uživatel
30.01.2019 12:27:17dát kritice tipaleš-novák

kdysi tu bývala soutěž KOULE

http://www.pismak.cz/index.php?data=user&id=35447

30.01.2019 12:24:43dát kritice tipBáseň_roku

Aleši, název Zimostřepy platí pro první kolo...

30.01.2019 12:19:24dát kritice tipysslandia

ja by som dala niečo také že

on vedel variť prať a žehliť--

 

30.01.2019 12:12:48dát kritice tipMarcela.K.

Nebo Jardoplesky :-)) To bych se snad i zůčastnila :-D

30.01.2019 12:07:58dát kritice tipMarcela.K.

Souhlas s yss "Zimostřepy" je děs :-)

30.01.2019 12:07:56dát kritice tipLakrov
redaktor prózy

Chválím podporu aktivity na Písmáku formou soutěže a na obhajobu té zpochybňované anonymity uvádím, že i (dnes již nefungující) soutěž KOULE byla vedena anonymně; vzpomíná si na ni ještě někdo? Bez anonymity není objektivity :-)

Pro ysslandia: Přiští kolo by se mohlo jmenovat třeba jaroplesky...

30.01.2019 12:00:02dát kritice tipysslandia

mne sa nepáči ten názov "zimostřepy ". Je strašne ťažkopádny. Určite by som dala niečo také "potreštenejšie", neumelé, originálne.

30.01.2019 11:55:30smazaný uživatel
smazaný uživatel
30.01.2019 11:43:55dát kritice tipLerak12

Ale na to máš právo, Hajine! Já přece tvé názory vůbec nezpochybňuji. Každý má právo se vyjádřit a klást otázky. Mluvím jen za sebe! Tak nic osobního... neber to tak!

Mě se ten záměr líbí i když se ho sám nezůčasním.

30.01.2019 11:37:18smazaný uživatel
smazaný uživatel
30.01.2019 11:30:29dát kritice tipLerak12

Pěkný počin, Goro. Není třeba zde hledat "blechy" a vymýšlet pochybnosti. Spíš oceňuji "více prácí" zdejší server dobrovolně zkvalitnit a oživit. Je to neformální vyjádření a uznale přikyvuji.    

30.01.2019 11:17:33dát kritice tipaleš-novák

povídka měsíce funguje taky bez anonymity a nikomu to nevadí... nemluvě o tom, že internetový nick je v principu taky anonymní, do profilu si může každý napsat cokoli, bez ohledu na skutečnost.

možná jsem špatně pochopil zadání, ale skutečně je pro první čtyři kola tématem slovo "zimostřepy" ?

30.01.2019 11:07:35smazaný uživatel
smazaný uživatel
30.01.2019 10:59:44dát kritice tipBáseň_roku

Je to soutěž... a její účastníci jsou s anonymním /beznickovým/ publikováním svých básní předem seznámeni. Pokud se zúčastní, musejí s tím počítat.

30.01.2019 10:57:06dát kritice tipZdenda

tak zda se haijine ze je to jen po dobu hlasovani, tak to je jako kdyz se ucastnis architektonicke souteze treba

hlavne o tom vi autor dopredu a muze se rozhodnout, jestli jo, nebo ne

me treba pobourilo, kdyz si nick proza_mesice bez svoleni, bez jedineho dotazu na svem uctu zverejnil moji povidku pod nejakym debilnim nazvem "Soutezni dilo 2017" nebo tak neco - ale jsem v tomhle asi dost precitlivelej, protoze to same udelal s mnoha dalsimi dily a nikomu jinemu nez me to nevadilo

30.01.2019 10:53:10dát kritice tipagáta5

hm... popřemýšlím :)

dobrý počin

30.01.2019 10:50:02smazaný uživatel
smazaný uživatel


Kritiky a názory mohou přidávat pouze registrovaní uživatelé.