Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

U dorostového lékaře

01. 02. 2019
1
12
708
Autor
Yan73

Student s angínou
zírá na simulanty
v plné čekárně.
 


12 názorů

agáta5
04. 02. 2019
Dát tip

:))


Yan73
04. 02. 2019
Dát tip

Agáto,

není nejmenších pochybností, že jsi kočka.

Ahoj Y.


Yan73
04. 02. 2019
Dát tip

Jakube,

dík za zastavení. Ahoj Y.


Yan73
04. 02. 2019
Dát tip

Musaši,

dobrá varianta. Je fakt, že měl dostat pár facek, když chtěl svou přítomností nakazit zdravím kypící druhy.

To už by ale byla moc veliká nespravedlnost:)

Ahoj Y.

  


Musaši
02. 02. 2019
Dát tip

Ještě včera mě napadla taková variace na tvé senrjú a tak ti ji posílám . V dohledné době už žádná haiku zveřejňovat nebudu .

 

Plná čekárna -

Snad od těch simulantů

něco nechytím


Ozzozorba
02. 02. 2019
Dát tip
Trochu minimalistické :)

Yan73
01. 02. 2019
Dát tip

Zážitek je starý cca 30 let. Byla jiná doba. Nicméně uvádím, že na gymplu jsem sice vystačil s nepříliš četnou docházkou, později mě to ale dostihlo a "přikovalo" na židli k učebnicím.

 

 

 

 


Musaši
01. 02. 2019
Dát tip

Na vojně jsem táhl na zádech jednoho simulanta v noci ne ošetřovnu přes celá kasárna . Byl zcela bezvládný . Doktor - kamarád - mu změřil puls a pošuškal mi do ucha : na devadesát procent simuleje . Zítra ti řeknu . Na druhý den skončil vojáček za katrem . Nemám moc rád simulanty . Musel jsem je v životě totiž vícekrát takto  " řešit " .


Yan73
01. 02. 2019
Dát tip

Musaši - viz odpověď agátě.

Ahoj Y.


Yan73
01. 02. 2019
Dát tip

Je to z gymplu. Situace byla, že jen jeden student byl nemocný a všichni ostatní kypěli zdravím, potřebovali se ulejt ze školy a předstírali proto existneci různých chorob.

Chudák byl poslední na řadě a bylo mu vážně zle.

A já jsem byl v té nejlepší společnosti mezi simulanty:)

Ahoj Y.


Musaši
01. 02. 2019
Dát tip

Jen aby ten student s angínou od těch simulantů něco nechytil .


agáta5
01. 02. 2019
Dát tip

nejsem student, ale chápu... už jsem dva roky nebyla u doktora..moje odešla do důchodu a je tam nějaký "zahraniční" doktor... takže kam já půjdu, až budu mít angínu, to nevím .. asi k nějakýmu šamanovi...

 

i když i ten simulant může jako simulant jen vypadat... já jsem po dvou infarktech a nikdo by to do mě neřekl... kočka jsem! :)))) 


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru