Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pšššt !

05. 02. 2019
14
24
1324
Autor
Musaši

Toto haiku je inspirováno " Dvanáctkou " Radovana Jiřího Voříška , básní č. 2 .

 

 

Hlídač tvrdě spí -

Přes vysoký plot tiše

přelézá svlačec

 

 

 


24 názorů

Musaši
21. 03. 2019
Dát tip

Moc děkuji za típek , Darmošlape .


Darmo-šlap
20. 03. 2019
Dát tip

Tak to jo.


Musaši
15. 02. 2019
Dát tip

I ten , kdo se považuje za něco , co není , může být občas velmi nebezpečný .


Ano. I když i tito někteří psychopati se za satanisty mají.


Musaši
14. 02. 2019
Dát tip

Ty možná myslíš benefity v tom smyslu , že je třeba baví chovat se odporně nebo kupříkladu být kanibalem . Já ale myslím ovlivňování osudu s pomocí černé magie . ...Pokud by totiž černý mág opravdu získal reálnou sílu , pak ho nikdy nezatkne policie a nikdy ho nebude vyšetřovat žádný psychiatr . Bude žít jako úspěšný a vážený bohatý občan . Ti , které policie zatkne kvůli nějakým mravnostním deliktům ve skutečnosti žádnými mágy nejsou . Jsou to jen psychopati .


pro jejich život (tady) to benefity přináší, často však na úkor jiných

"něco takového" funguje i v áčkových filmech podle skutečných událostí, poslední se tuším jmenuje Obřad (s Anthony Hopkinsem).

Exosrcista (Ital), kterého příběh je zfilmován, dosud působí. Americký mladáý knz, kterého zaučoval, působí v oboru v USA. 


Musaši
11. 02. 2019
Dát tip

Jsem tak trošku nedělní okultista a tak se ptám : kdo jsou to "docela tvrdí satanisté" a taky se ptám jestli těmto lidem přináší jejich víra i nějaké reálné benefity v " běžném životě " . Myslím si totiž , že něco takového funguje tak akorát v béčkových fantasy filmech .


v jejím případě šlo o ono upsání se, ona se krapet zapletla s docela tvrdými satanisty


Musaši
09. 02. 2019
Dát tip

Radovane ,

vím o tom , že pojídání placenty matkami po porodu je dnes dokonce jakýsi trend . Část současné společnosti se " navrací k přírodě " různými způsoby a  protože i jiné savčí samice s oblibou požírají placentu , ve které se vyvíjelo jejich potomstvo, tak proč by to nedělaly dobově " přírodní " ženy ?   ...Tvá klientka , jakkoli je jinak velmi svérázná , co se pojídání placent týče pouze "jde s dobou" .

Jinak o tom požírání placenty - jsem jenom hloupoučký biolog , ale myslím si , že samice býložravců požírají placentu proto , aby nepřilákala pachem predátory . Tohle je ale jen můj nesmělý osobní názor .


Třeba ji doženu skutečností, i když o tohle jsem po pravdě nestál ...pracuji se ženou, která mimo braní drog, prostituce, podvodů, loupeží, vydírání, šíření nemocí, okradení rodičů, odložení vlastního dítěte ... se dostala k tomuto:

má klientka dnes

pojídala placentu

když se upsala


Musaši
07. 02. 2019
Dát tip

Yane ,

díky za zastavení a za chválu.


Musaši
07. 02. 2019
Dát tip

No tím si nebud´ tak jistý , Radovane . Umbratica tady měla tak morbidní haiku , že to asi bylo nejmorbidnější haiku na Písáku všech dob . Jen nevím , jestli ho nakonec nesmazala . Bylo to o dědečkovi , který chodíval krmit ptáčky do parku , pak umřel na lavičce a krmil ty ptáčky dál - vlasním masem .


Musaši
07. 02. 2019
Dát tip

arcelo ,

díky za típek .


Musaši
07. 02. 2019
Dát tip

Štírko ,

tentokrát jsem si jen pohrál s cizím nápadem . Někdy beru haikárnu jako takový ping - pong nápadů .


Musaši
07. 02. 2019
Dát tip

L Garo , vždycky mě baví rozesmát pár lidí .


Musaši
07. 02. 2019
Dát tip

Díky , Diano .


Yan73
05. 02. 2019
Dát tip

Líbí, ahoj Y.


je to vynikající

haiku jako když v y š i j e

 

ale kdyby byla parametrem kvality morbidita, vyhraju já!!!


Marcela.K.
04. 02. 2019
Dát tip

:-)


Štírka
04. 02. 2019
Dát tip

kouzelné !!!


LGarra
04. 02. 2019
Dát tip

Boží!


Diana
04. 02. 2019
Dát tip

Jééé :-))) Hezký vtípek ***


Musaši
04. 02. 2019
Dát tip

Díky za típek .


páči


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru