Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

menu

Výběr: a2a2a
05. 02. 2019
16
9
1037
Autor
atkij

 

 

 

 

příkladná sobota dováří žité

stačí jen sloupat se k ženě a muži

k vědomí že v prostoru mezi

levitují osvědčené ingredience

(strupaté skrojky trupům střed)

 

i v posteli  nejvíc chutná

že se v ní prakticky známe

když zůstáváme

v přítulném světle hmatáme důkazy

a z dechové frekvence víme ...

kdy se bude plýtvat či dychtivě přidávat

špetka fantazie

 

 

 

 

 

 

 

 


9 názorů

atkij
31. 01. 2022
Dát tip

Konečně jsem upravila. Pravdu jsi měl...nakonec jsem ořezala mnohem víc..., s odstupem času clověk vidí v úplně jiném světle:)


Yan73
07. 02. 2019
Dát tip

Jitko,

ano ten.

Ahoj Y.

 


atkij
06. 02. 2019
Dát tip
Yss, díky moc pěkné a vcelku i pro mě příznivé zhodnocení:) qí, díky, že jsi objevila mou současnou nejromantičtější polohu, jaké jsem schopná:) Kočkodánku:)...ano, správný přístup, člověk má být mlsný:) děkuju Yane, čtvrtý verš? K vědomí...? A děkuju. LGarra, ano, o tom poezie právě je...o konečném interpretovi, takže mnohotvárná:) Děkuju mnohokrát. Norsko1, my dva se potkáme ... možná ... u pohádek:) Bylo nebylo...

Norsko 1
05. 02. 2019
Dát tip

Přijdou horší věci a to teprve budou básně

:-)


LGarra
05. 02. 2019
Dát tip

stačí jen sloupat se k ženě a muži ... Tohle mne dostalo...

že jsem se v neděli vzbudila v březnu? ... 

a tohle zmátlo... 

Ale o tom mají básně občas být... Přimět hledat za oponou... A nacházet... I jiné významy... (které si můžeme nechat pro sebe)... 


Yan73
05. 02. 2019
Dát tip

Líbí se mi to.

Čtvrtý verš ale nedokážu přečíst najednou - mám tam asi tři pauzy. Líbilo by se mi to, pokud by to bylo na více řádcích.

Ahoj Y.

 

 

 


Kočkodan
05. 02. 2019
Dát tip
Tady (by) mi chutnalo víc věcí, než jen ta cmunda... (mlsný smajlík)

ysslandia
05. 02. 2019
Dát tip

V tomto texte sa mi páči "koncepcia " básne a práca s výrazovými prostr.. Úvod začína situačným opisom, ktorý funguje ako spúšťač udalostí a prechádza do autorkinej výpovede, veľmi pekným obrazným motívom a myšlienkou / prezent.úvahu, postoj /

stačí jen sloupat se k ženě a muži

k vědomí že v prostoru mezi námi levitují osvědčené ingredience

(strupaté skrojky trupům střed)

 

navyše celkom vkusne doplneným o "expresívnu hravosť-strupaté skrojky trupum stred /-čím sa dostávame k akejsi levitácii ďalších vnemov, opisov- osobne som práve v tejto "strednej časti " pociťovala istú kostrbatosť, spôsobenú buď zbytočným vrstvením myšlienky-prípadne "slabším " zakomponovaním dielikov.

páčil sa mi záver s jemnou iróniou, so zmenou polohy, s myšlienkovým "bodnutím. 

Ak by som to zhodnotila ako celok, musím pochváliť za prácu so slovom, s výrazom, s detailami, ktoré vystihnú momenty a navodia istú filoz. otázku u čitateľa, atmosféra textu je solídna, rovnako ako autorský štatút v tomto texte-osobne menšie nedostatky som videla možno v tom strede vrstvením myšlienky.

 


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru