Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pojď shořet společně

06. 02. 2019
3
5
397
Autor
Bree

Jak už jsem ti řekla
má největší vada je
že tě mám ráda
a jsem neohrabaný romantik
a už jsem z toho vzteklá

A mé city k tobě
jsou hlubší než Atlantik

A ty - právník
nebuď vágní
polož mě v trávník
a buď všechno, jen ne mravní

A s příslibem citu
se přibliž k mému štítu
a měj rád, kdo jsem

A než si lehnu v černou zem
chci milovat, chcí cítit
chci se opít dnešním dnem
a chci se  láskou vznítit

Pojď shořet společně


5 názorů

snake_01
03. 04. 2019
Dát tip

Souhlasím s Musaši - jako prvotina to vypadá slibně, je tam zjevná snaha o koncepci, což je příjemné, závěr graduje, což je taky dobře, nicméně některé obraty působí spíš najivně komicky než vážně - například spojení "jsem romantik/ mé city jsou hlubší než Atlantik". Umím si představit, že by takové verše napsal řekněme Brecht, jenže ten by tím vyjadřoval parodii naivity a kousavou vnitřní komiku. Je potřeba vše dobře promýšlet - a hlavně se nevzdávat! Hodně štěstí u dalších děl.


Musaši
07. 02. 2019
Dát tip

Mně se docela líbí koncepce té básničky a nápady . Jenže by to ještě chtělo hodně , opravdu hodně vypilovat .


Yan73
07. 02. 2019
Dát tip

Kdybych byl adresátem, byl bych potěšen.

"Polož mě v trávník" se mi nezdá česky.

Ahoj Y.

 


Pět kritik, náhodný výběr z posledních dvou let? Aha:)! Takže dokonalý, to mi vyhovuje. Podobný servery bohužel nemůžou sloužit ke kultivaci lit dovedností, k psycho hrátkám nás odchylů ale dokonale. Viď? Jen tak dál.


Čéče, to je fakt zvláštní. Proč mi v tomhle případě nevadí použití nejjemnějšího smirku? Vždycky takový věci beru jako povrchovost, povrchnost, ale tady to nejde. Že to děláš dobrovolně, zdá se, ne z nutnosti? Že to děláš radostně, bez sebemenšího tlaku? Kdo ví. Ale koukal jsem, že „jsi“ tu nová. Takže taky můžeš být dokonalej tester a manipulák. Což (a ani trochu mě to nepřekvapuje), by mě bavilo nejvíc;). Tak se uvi.

 


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru