Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

taje

10. 02. 2019
15
13
411
Autor
Lnice

Město otisklo

do trávy sarkomy

z předchozích dní

 

u zdi se rozbíhá

stružka vody

metastaticky

 

při tání

vyvrhují velryby

k chodníku petky

a psí lejna


13 názorů

Rajmund
19. 07. 2019
Dát tip

tak to je


Lnice
14. 02. 2019
Dát tip
:-)

Kolobajda
14. 02. 2019
Dát tip

Někoho irituje tvůj poslední řádek básně. mě taky. Ale já vím, ty křehká osůbko. Mělas´ na mysli "ksí"  - a ne psí, že?  ; -))  /*


Silene
12. 02. 2019
Dát tip

Kdepa něco proti psům... spíš je smutné, když to pak v aglomeraci nuceně sbírají nevlastníci.

Ani já ne pamflet, jen chabý vhled na slovní estetiku a její umělecké průměty, co se mi právě s tvou stezkou vybavily.


Lnice
12. 02. 2019
Dát tip
Diky lidi za čtení:) Norsko, to je bezva nápad, asi to tak udělám:) Silenko, on to není pamflet proti psíkofilům:) sama žiju pod jednou střechou s jedním psem:) spíš popis jarní skutečnosti na kraji męsta, na psí stezce...

Silene
11. 02. 2019
Dát tip

Mi to připomnělo jednu epizodu Četnických humoresek, možná že Repetent se jmenovala? Četníci řešili, kterak sdělit učitelce dívčí/rodinné, zkrátka nějaké takové školy choulostivou informaci, že dotyčný pachatel zanechává na katedrách... ona... ani nevím, zda se vůbec odvážili užít poněkud decentnější lejna, ovšem po celou dobu jsem se vnitřně rozčilovala, cože si jednoduše neporadili přes exkrement:)). Tím neříkám, že pociťuji nějaké pohoršení nad gradací tvé básně, druhotně jsi mi připomněla jednu nesmírně delikátní dámu, která se s oblevou vždy spravedlivě rozčílí. Vyrobila z fotografií psích exkrementů z jejího města obří koláž jakožto jisté vyhranění se. Pracuje v kultuře, tak to myslím náležitě veřejnosti obratem prodala.


Jako bys to říkala i za mne. :-))) /T


Kočkodan
11. 02. 2019
Dát tip
Já jsem si v závěru tvého dílka pomyslel to, o čem píše yss. v závěru jejího komentáře.

ysslandia
11. 02. 2019
Dát tip

U teba to beriem ako tvoj štandard. Písať vieš veľmi dobre, niečo vyjde viac, niečo menej. Pekne zachytené momentky, možno ten koniec mi k tvojej jemnej osôbke až tak výrazovo nesedel- taký prisilný. 


agáta5
11. 02. 2019
Dát tip

:))


Norsko 1
10. 02. 2019
Dát tip

Poradím ti, nechoď večer nakupovat. Někoho  tam prostě pošli, ty to platíš


Čudla
10. 02. 2019
Dát tip
/*

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru