Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pranostika.

15. 02. 2019
7
49
1437
Autor
Nami 99

"Medardova kápě, čtyřicet dní kape."

 

Je to hlavně velká smůla pro toho, kdo na Medarda chytí kapavku.


49 názorů

Nami 99
27. 02. 2019
Dát tip

Kolobajda - děkuji moc.

Tady je nejůležitější, chytit kapavku. Od koho, už není sice tak podstatné, ale myslím si, že u té tchýně, je větší pravděpodobnost, než u kozy, která má chudák sex jednou do roka.


Kolobajda
27. 02. 2019
Dát tip

No jo - Antichrupin taky není špatný.   Ale jinak : pořád lepší chytit kapavku od zubaře, nebo sousedčiny tchýně, než od kozy, nebo ovce...

Opět téma neotřelé   /**


Nami 99
17. 02. 2019
Dát tip

Já si vždy, před návštěvou zubaře beru prášek"Antichrupin."


zvedavec
17. 02. 2019
Dát tip

:D

Je to jasné, zubára sa báť netreba, len robiť poatrenia, aby sme nezačali chrápať


Nami 99
17. 02. 2019
Dát tip

Jeden můj známý, při vrtání zubu usnul a sestřička mu musela držet pusu, aby ji měl otevřenou. A ještě musela mlaskat, aby chrápáním nerušil ostatní pcienty.

Silná nátura.


Gora
17. 02. 2019
Dát tip

Dr.sný přízrak...no, výskat nebudu určitě, snad radostí, že to mám za sebou:-)...díky, Lubo, za veršíky:-)


Kočkodan
17. 02. 2019
Dát tip
Ač pan doktor cenu získal „Drsný přízrak roku“, Irča v křesle věru výská slastí při zákroku. Jindy vstává uřvaná, dnes dá MuDru hubana. Také držím pěsti.

Nami 99
17. 02. 2019
Dát tip

Děkuji.


Gora
17. 02. 2019
Dát tip

To víš, Láďo, a bude bez palce:-)))

Tobě palec hore...


Nami 99
17. 02. 2019
Dát tip

Také přeji hezkou neděli.

Irčinko, když tě bude moc trápit, tak ho kousni do palce. Neboj se toho.

Držím palečky.

 

 


Nami 99
17. 02. 2019
Dát tip

Také přeji hezkou neděli.

Irčinko, když tě bude moc trápit, tak ho kousni do palce. Neboj se toho.

Držím palečky.


Gora
17. 02. 2019
Dát tip

Pěknou neděli celé partičce...když tady byla řeč o zubaři, zítra mi držte palce... přezdívám mu Dr.Mengele:-(


Nami 99
17. 02. 2019
Dát tip

Silene  - 

i ty máš naprostou pravdu. Protže, třeba obyvatelka slovenské obce, která silně prosazuje vystavení úřední desky je : Silno - pro - ud.


Silene
17. 02. 2019
Dát tip

Kočičáčku, vzhledem k tomu, že plody mé tvrdé práce odmítají požívat, ožili jako rybičky a spíše se poohlížejí po nějakém zemědělském artefaktu (ruchadlo prý nemá ten výkon co novodobější rušička), s nímž by takřka bezpracně zprovodili ze světa mou maličkost! I proto jsem vám, pánové, upřímně vděčna, že jste mi vedle rozestlali. Protože jak oni vedle neminou, přistýlka mě nemine.

Jémine!

 

Nami, máš naprostou pravdu, že budoucnost silnoproudu je často značně nejistá...


Gora
16. 02. 2019
Dát tip

... řekl Uko Ješita...když ho vezli k Chocholouškovi:-)


Nami 99
16. 02. 2019
Dát tip

Soutěž bych nazval :

"Nemusí pršet, stačí, když kape."


Kočkodan
16. 02. 2019
Dát tip
Tak hlavně že u „Silenů“ nehráli nedobrovolně* soutěž Kape (nebo zkapává) celá rodina a paní s nebezpečně ostrým (původně zemědělským) nářadím ostrouhala... (* tím netvrdím, že ji hráli dobrovolně)

Silene
16. 02. 2019
Dát tip

Luboši, bych si nebyla tak jistá. Posledně jsem do kapání přidala nějak přes míru mouky, málo rozvařila, a to nebezpečí pro chrup a trávicí systém bylo teda značné. Vono i množství toho kapání tím pádem bylo značné.

Ale máš asi pravdu... vždy jde o úhel pohledu, vlastně již se mohlo s klidem jednat o strouhání, a všecko by bylo cajk.

Dnes držím protestní hladovku, a tak snad bude noc dobrá. Vám dvěma, páni kluci, každopádně přeji!


Nami 99
16. 02. 2019
Dát tip

Mysím si, že nákaza přes počítač nehrozí. I když pravda je, že nějaké viry tu jsou. A do Medarda je ještě daleko.


Kočkodan
16. 02. 2019
Dát tip
Mně už jde z těch hororových scénářů hlava kolem. Ale žít Alfred (současné vhodné režiséry neznám) ten by si nadšeně zamnul ruce. Díky poznámce Irči dochází naštěstí ke zklidnění. Soutěž kuchařů Kapání roku bude (snad) zdravotně nezávadná.

Nami 99
16. 02. 2019
Dát tip

Silene - 

Já, jako prostatik upřednostňuji silnoproud.

                        ale

 


Silene
16. 02. 2019
Dát tip

Měli bychom se přesunout do Nabíječky a vyhlásit hlasování, co má budoucnost. Silnoproud, nebo slaboproud?


Nami 99
16. 02. 2019
Dát tip

První hodnocení:

1. Místo - Silene, se svým silným příběhem

.2. Místo - Nami 99, se svým slabším


Silene
16. 02. 2019
Dát tip

Ano, a klepu se tu strachy, CO se provalí u nás!


Nami 99
16. 02. 2019
Dát tip

Silene - jsem rád. Ty už máš taky příběh.


Silene
16. 02. 2019
Dát tip

Iren, bez Lubošova výchozího (podstatně stručnějšího, avšak i tak dost strašliváckého námětu) bych nic nezkonstruovala... 

A tuším, že už je ti s dostatek jasné, proč se ra-dě-ji nepouštím do prozaických útvarů. 

Nami 99, Luboš to postihl výtečně, není totiž nad umocňující účinek! Však už v tom také lítáš :).


Gora
16. 02. 2019
Dát tip

Já jsem vysazená na ty soutěže, což tedy Kapání roku? Dva příspěvky už máme:-)


Nami 99
16. 02. 2019
Dát tip

Kočkodan -

To jen takový nápad.

Ne zjistit, kdo s kým chce chrápat.

Pohled, muže, nebo ženy,

jak to má kdo nastavený.

 

Uváděl jsem, že se má psát to nejhorší. A po přečtení tvého komentáře, jsem zjistil, že by se dal podle Nejhoršího žebříčku, napsat Nejhorší příběh.

Tak ten můj:

Tchýně byla načapána při nevěře , s mým sousedem a zubařem. Byli načapáni tchánem, který nejprve zuřil, ale posléze se přidal. Všichni se nakazili čtyřicetidenní kapavkou, protože se to stalo jako na potvoru na Medarda. Zubař tvrdí, že od něj to nemůže být, protože je sterilní.


Gora
16. 02. 2019
Dát tip

Směju se, tedy vy jste to smotali do humorného klubka, Silene je výborná fabulátorka.


Silene
16. 02. 2019
Dát tip

Luboši, Laďo,

a co teprve zjistit, že u dotyčného propuklo inkriminované onemocnění po laškovném setkání se sousedkou, chotí zubaře, jehož je dotyčný pacientem. Zároveň pak spolu s příjezdem tchyní do obou domácností, co příjezdem, přistěhováním se!, shledávají příznaky onemocnění na svém těle pacient i zubař, přičemž zubař se od pacientovy tchyně dozvídá příslušné zvěsti a pacient jak na potvoru shledává váček pod svým rozbolevším se zubem. Pacientova choť, mající měsíčky, pracuje v zubařově ordinaci coby sestřička. Zubařově choti se očekávané měsíčky nedostavují.


Kočkodan
16. 02. 2019
Dát tip
Nepříliš příjemné by bylo, dozvědět se o nevěře tchyně se sousedem zubařem a následném vypuknutí onoho onemocnění.

Nami 99
16. 02. 2019
Dát tip

Kočkodane - Laďas - To je to správné. Takovej Tvrďák - ( Ale jenom jako, jináč jsem hnedka na měkko.)

Máš  pravdu. Příhoda se stala už před mnoha lety a osobně si myslím, že ani ti mrtví, už nebudou všichni po smrti.

Navrhuji sestavit žebříček (od nejhoršího), každý si může doplnit, nebo upravit podle svého, stávající může přesunout, ale musí je použít.

Jestli souhlasíte.

Samozřejmě legrace.

Začínám.

Můj Žebřík.

SOUSED

ZUBAŘ

TCHÝNĚ

NAČAPÁNÍ PŘI NEVĚŘE

ČTYŘICETIDENNÍ KAPAVKA

 

Manželka ještě navrhovala měsíčky, ale to se mi zdálo, že mi nepřísluší soudit.

 


zvedavec
16. 02. 2019
Dát tip

:)


Kočkodan
16. 02. 2019
Dát tip
Ladislav (možná Vladimír): Je vidět, že jde o už dost starou příhodu. Dnes už tužuky ze života prakticky vymizely a mnozí mladí ani nevědí, co to je. Hana: Mezi námi možná žijí muži, kteří by dali přednost čtyřicetidenní kapavce před čtyřicetiminutovou návštěvou tchyně.

Nami 99
16. 02. 2019
Dát tip

Gora - R. L. - děkuji moc.


Gora
16. 02. 2019
Dát tip

Láďo, ty ses tedy rozjel!! To s mrkví je bezvadná historka.


Nami 99
16. 02. 2019
Dát tip

Kočkodan -

Poslední nádech,

kudla je v zádech.

Taky si myslím, že mrtvýmu se blbě vstává. A  taky bybych na to byl dost naštvanej, kdybych se ráno vzbudil a zjistil, že jsem posmrti.

Moje babička mi vyprávěla, že kdysi, kdž začínalo JZD, sklízeli ručně mrkev z pole, které končilo u hřbitovní zdi. Byla to únavná a nekonečná práce na velikém lánu. Když pro ně přijel odpoledne traktorista s "babosedem", vyloudili od něj tužuku a kousek papíru a napsali na něj: "MRTVÍ, POMOZTE NÁM S MRKVÍ" Dopis dali ke hřbitovní zdi a zatížili kamenem. Druhý den, bylo na papíře připsáno : "DEJTE NÁM POKOJ S MRKVÍ, MY JSME RÁDI, ŽE JSME MRTVÍ."


Nami 99
16. 02. 2019
Dát tip

Silene - to je dobrý.........super....

To by mně nenapadlo.

Já znám jenom:

kobyla má malý bok

           a

jelenovi pivo nelej

          a

macek


Silene
16. 02. 2019
Dát tip

má rýmu = umírám (převrácením)

Doznám se, jsem chlapem :). Nebo umírám z něho, když má rýmu? Promyslím to!


Nami 99
16. 02. 2019
Dát tip

Silene - děkuji moc.

Vždyť říkám, že to je jen rýmička.


Silene
16. 02. 2019
Dát tip

Copak čtyřicet dní kapavky... Vy nevíte, co je pravé utrpení!


Gora
15. 02. 2019
Dát tip

Hoši, hoši:-))


Kočkodan
15. 02. 2019
Dát tip
Vedle Pepy probuzení tolik hrozné ještě není, stěžování tedy zanech, horší je vstát s kudlou v zádech...

Nami 99
15. 02. 2019
Dát tip

zvedavec - děkuji moc.


Nami 99
15. 02. 2019
Dát tip

Kočkodane - děkuji moc.

 

To jsme na tom zhruba stejně.

S aktivitou samozřejmě,

klesá podíl štěstěny.

Když ti dá, když říkáš "dej mě,"

zábrany jsou stísněny.

Já jsem jednou na mejdanu,

chtěl millovat pannu Annu.

Měl jse rád, tu krásnou vílu,

ale chlast měl taky sílu.

Vzbudil jsem se nad ránem,

se spolužákem Pepanem.

Svědomí mám myslím čistý.

Ale s chlastem? Co je jistý?

Kapka hnisu, na penisu,

To je jen "rýma plyboyů,"

ale my už dávno víme,

že ji jednou porazíme.

Vzhůru chlapci do bojů.

Jenom bacha na Medarda,

neboť i on má svůj den.

Čtyřicet dnů, to je darda,

být tou rýmou oslaben.

 

 

 

 


zvedavec
15. 02. 2019
Dát tip

:)


Kočkodan
15. 02. 2019
Dát tip
Raději to zaklepu na dřívko (ťuk ťuk ťuk), ale já jsem asi dítko štěstěny – přišla už sedmkrát, vždycky však v úplně jiný dny. (usmívající se smajlík)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru