Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Klíčenka

19. 02. 2019
5
10
641
Autor
Nami 99

Kdysi byl v módě, takový přívěšek na klíče, který, když jte zapískali, tak se vám ozval. Kyž jste třeba klíče někde založili, jen jste zapískali a nemuseli jste je hledat. Taková to byla "vychytávka." Můj známý Míra takovou klíčenku měl. Jednou se popral v hospodě a měl vyražený přední zub a opuchlé rty. A taky ztratil klíče. Já jsem šel ráno do práce a před hospodou chodil Míra sem a tam a dělal :"Fůůůůůůůůů ,fůůůůůůůůůů. " Nešlo mu pískat. "Co děláš?" Zeptal jsem se. "Hledám klíče. Zkus to ty." Oslovil mně. Asi třikrát jsem zapískal, ale nic. Možná jiný tón a nebo klíče byly úplně někde jinde. Pokračoval jsem v cestě, protože jsem spěchal do práce. Ještě než jsem poodešel, slyšel jsem jen : Fůůůůůůů, fůůůůůůů."


10 názorů

Nami 99
19. 02. 2019
Dát tip

Alegna - děkuji moc.


Alegna
19. 02. 2019
Dát tip

:) mně  by to bylo na nic,neumím pískat 


Alegna
19. 02. 2019
Dát tip

:) mně  by to bylo na nic,neumím pískat 


Nami 99
19. 02. 2019
Dát tip

aleši - děkuji moc.

Pokrok, krok po kroku, se řítí mílovými kroky. 

Člověk se nestačí divit.

 


takovou klíčenku mají i kamarádi Pat+Mat. Aby zabránili podobným situacím, kdy sami nejsou schopni pískání, vyrobili si speciální pískátko (vymontovali ho z pískací plastové kačenky).

aby se jim pískátko neztratilo, přivázali si ho rovnou k té klíčence...teď už můžou na klíčenku zapískat kdykoli...:o)


Nami 99
19. 02. 2019
Dát tip

blacksabbath - děkuji moc.


Nami 99
19. 02. 2019
Dát tip

Kočkodan - děkuji moc.

Kam se koukneš, všude samej průser.


:-)))).............*/**


Kočkodan
19. 02. 2019
Dát tip
Franta z autobazaru s temi dvema vyrazenými zuby by mel v tomto prípade asi také urcité problémy. A mozná - i kdyz zcela jiné - i majitel klícenky s pískajícími pruduskami.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru