Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Tvoja zakázaná

22. 02. 2019
10
10
840

Včera som na teba myslela vo všetkej počestnosti, len v súvislosti s festivalom v tvojom meste a práve som sa zobudila z erotického sna, nechápem.

Podelím sa.

Stretnutie zo strednej, netuším, ako si sa o ňom dozvedel, objavíš sa tam.

Nikomu  ťa nepredstavujem, nikto sa nepýta, každému je jasné, ku komu patríš.

Všade vládne chaos, spolužiaci sa motajú po celom rekreačnom zariadení, sotva ich vnímam, uchvátená neskutočnou príťažlivosťou, ktorej sa bránime, ale nevieme odolať. V nestráženej chvíli sa dotýkame, bozkávame ako puberťáci roztrasení túžbou, žiaden dlhý ozajstný bozk, iba rozsekané elektrizujúce dotyky pier, jazykov.

Zakaždým od seba odskočíme, keď sa niekto nečakane objaví, našťastie, výklenky a zákutia nám samé prichádzajú do cesty.

Beriem ti tvár do dlaní, šepkám - pozri sa mi do očí, chcem ťa cez ne vidieť! Ale ty ešte viac zomkneš zatvorené, až hlavu zakláňaš, v snahe uniknúť môjmu pohľadu. Čo neuvidíš, nebolo?

Blúdim prstami pod bielou košeľou,  v chvate vždy rozopnem nejaký gombík, ku koncu už plápolá.

Nečakane mi vkĺzneš dlaňou do nohavičiek, slastné zatmenie. Kým ja posúvam ruku k tvojmu stredu, opäť nás niekto vyruší, no zachveješ sa, akoby už našla cieľ.

Ráno sa rozchádzame s výčitkami...

že sa to nemalo stať, alebo, že sa nestalo všetko?

 


10 názorů

gabi tá istá
před 4 měsíci
Dát tip

Kdeže si sa mi sem zatúlal po viac ako štyroch rokoch, Zet :)


Zeanddrich E.
před 4 měsíci
Dát tip

 

****; ...  :)


dobré ránko všetkým, podruhé :)


Andělka1
22. 02. 2019
Dát tip

Jsi přeci  Žena,  máš sexuální energii...:-))


Lerak12
22. 02. 2019
Dát tip Zeanddrich E.

***


Kočkodan
22. 02. 2019
Dát tip
To je podobně kardinální otázka jako ta, se kterou si kdysi lámal hlavu jeden dánský princ. (lebkovitý smajlík)

Alegna
22. 02. 2019
Dát tip Zeanddrich E.

***


Jarko, v mojich snoch...by si sa divil :)

vďaka za hviezdičky, alešu


aleš-novák
22. 02. 2019
Dát tip Zeanddrich E.

***


revírník
22. 02. 2019
Dát tip Zeanddrich E.

Nebul, nelituj, málokdy se ve snu stane všecko, to by byla moc vzácná náhoda. Ale vylíčílas nám to pěkně rošťácky.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru