Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Klavírní přídavek

26. 02. 2019
14
26
1793
Autor
bixley

Původně drabble na slova čmelák, jitrnicový a trapno. Drabble je útvar na sto slov.

Klavírista se po virtuózně zahraném klavírním koncertu za bouřlivého potlesku klaněl publiku. Když přišel na pódium už potřetí, usedl opět ke klavíru a chvíli přemýšlel. Potom mistrně vystřihl Let čmeláka od Nikolaje Rimského-Korsakova. Ovace nebraly konce. Opět několikeré klanění. A klavírista opět přichází a opět usedá ke klavíru. Ale ruce nepokládá na klávesy. Místo toho si bere na koncertním křídle položený talíř s jídlem.

„Omlouvám se, ale nestačil jsem se navečeřet, tak jako další přídavek zařazuji jitrnicový prejt, který jsem dostal od jedné ctitelky. Výbornej!“ Klavírista se s chutí pustil do prejtu.

V sále se rozhostilo ticho. A veliké trapno.


26 názorů

vesuvanka
02. 02. 2020
Dát tip

A ještě jsem zapomněla, Nikolaj Rimskij-Korsakov je můj oblíbený skladatel.


bixley
02. 02. 2020
Dát tip

Díky, vesuvano.


vesuvanka
02. 02. 2020
Dát tip

Renato, moc pěkně jsi skloubila daná slova dohromady - dovedu si to živě představit. Byl by to nezapomenutelný zážitek  :-))) TIP


bixley
25. 03. 2019
Dát tip

Jo, to by fakt nemělo chybu. :-)


Lakrov
25. 03. 2019
Dát tip

Přetaženo do absurdna, mohl by nich ten prejt začít házet (viz Jirotkův Saturnin). Trapno by pak bylo až při pohledu na znečištěné obleky :-)


bixley
22. 03. 2019
Dát tip

Díky, Lakrove. Možná, že kdyby jim ten prejt nabídl, tak by nebylo trapno. :-)))


Lakrov
21. 03. 2019
Dát tip

 Zadaná slova jsou tam všechna, to trapno mi tam ovšem přijde takové násilné,  neboť se (možná mylně) domnívám, že některé posluchače by takovéto odlehčení  "vážnosti" mohlo pobavit.  Tip.  


fialka...
27. 02. 2019
Dát tip

Prima nápad :-)


To bychom jako ochotníci zvládli sami. :-)))


bixley
27. 02. 2019
Dát tip

Super, Evži. Nabídni to jako námět Renčovi... :-)


Jasně, mohl se s příborem vrhnout do hlediště.

  To by bylo maso.

Před tím by zahrál něco z ,,Polské krve". :-)))


zvedavec
27. 02. 2019
Dát tip

:D


Nami 99
27. 02. 2019
Dát tip

Evži - je to jak říkáš. I umělec má své potřeby. Ještěže tentokrát to byl jenom hlad.


bixley
26. 02. 2019
Dát tip

Ano, ano, Evži. Díky.

I tobě, Čudlo.


I umělec je jen člověk. :-)))


Čudla
26. 02. 2019
Dát tip

/*


bixley
26. 02. 2019
Dát tip

Díky všem za hezké komenty.

Kočkodanovi za připomenutí Hummela, Láďovi-Nami za dobásnění a také zvedavci a Lerakovi.


Lerak12
26. 02. 2019
Dát tip

Být viděn! To je jeden z pilířků dnešního umění.

Pěkně si dílko "zhutnila."  Osobně jsem si u tebe prima početl.


zvedavec
26. 02. 2019
Dát tip

zaujímavé riešenie


Silene
26. 02. 2019
Dát tip

Tak jest, vzhledem k zadaným slovům je to prima řešení. Laďa správně cení!


Nami 99
26. 02. 2019
Dát tip

A to měl ještě pod notama,

vepřo, zelo s knedlíkama.

A  v kastrůlku u stoličky,

jelítka a jitrničky.

Po koncertě na venku,

si dal ještě tlačenku.

Skloubit všechno, není hračka -

koncert, čmelák, zabíjačka.


Kočkodan
26. 02. 2019
Dát tip
Já jsem z tvého hudebne-zracího dílka pocit trapnosti nemel. A vzpomnel jsem si na pana Humla z Chalupáru (der Hummel - cmelák) (smajlík)

bixley
26. 02. 2019
Dát tip

:-)


Gora
26. 02. 2019
Dát tip

 

Dobrá práce, Renato:-)


bixley
26. 02. 2019
Dát tip

Díky, Silene.


Silene
26. 02. 2019
Dát tip

Püntklich a pro tebe skrz naskrz stylový námět. Tleskám si tu...


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru