Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zima

01. 03. 2019
1
18
3470
Autor
Báseň_roku

Zima

 

 

Zima je krutá –
krátké dny doprovází
skřehotání vran

 

…………

 

Zmrzlá peřina
pod sebou skrývá život –
raší hyacint

 

………….

 

Ze sněhu voda
dřív než vyšlápnu zem –
taje a taje


18 názorů

Muamarek
11. 03. 2019
Dát tip

Když u díla s názvem "Zima" začíná text tím samým slovem, už mě to něčím odradí...

 

 Celkově mi tam chybí jistý náboj, cokoli, co by mě do nějaké zimní krajiny zavedlo.

 

 Hodlám tipovat jediné dílo v této soutěži - a toto to, viz výše, není.


Nami 99
03. 03. 2019
Dát tip

Musaši - 

tak to ti upřímě a ze srdce přeji.


K3
02. 03. 2019
Dát tip

Nelíbí. Skřehotání žab /vran/ je pro mě příliš.


Musaši
02. 03. 2019
Dát tip

Nami ,

jsou svobodné a nespoutané jako já .


Nami 99
02. 03. 2019
Dát tip

Musaši - jsou svobodné a nespoutá je ani matka příroda.

Krásná představa.


Musaši
02. 03. 2019
Dát tip

Nami ,

čemeřice jsou dosti nevyzpytatelné rostliny . Některé kvetou dokonce už od podzimu , ale jiné rozkvétají teprve nyní . Zkrátka - dělají si co chtějí .


Nami 99
02. 03. 2019
Dát tip

Jak říkáš, je to bojovnice a kvete mi každý rok v únoru, mráz,nemráz. Loni jsem dal sousedce odkopek a už jí taky kvete.


Silene
02. 03. 2019
Dát tip

Čemeřice jsou osvědčenými sněženkami nás krátko a vetchozrakých. :)

Říká-li se, že mráz kopřivu nespálí, pak čemeřici sice ano, ale ta útok s úšklebkem a přehledem přežije.


Nami 99
02. 03. 2019
Dát tip

Mě už měsíc kvete čemeřice. (fialová).


Lnice
01. 03. 2019
Dát tip

já bych souhlasila s Musaši, ten hyacint bych vyměnila za něco dřívějšího(talovín, sněženky, bledule, krokus.-)...hyacint mám pod sněhem půlnoc, ale to je jen detail.-)


Silene
01. 03. 2019
Dát tip

yss, já napsala všechno, jsem zdatný fabulátor, a nyní se kochám svými úspěchy a pasu na všeobecném zmatení, včetně svého vlastního! Na tom nejvíc.

Lijavec - přednáška, vymýšlení anekdot


ysslandia
01. 03. 2019
Dát tip

ty jedna, že si to napísala ty a chceš ma "zmanipulovať ? "


Silene
01. 03. 2019
Dát tip

Edit. Rozšířím se, nejsem haiku.

yss, Gora se neúčastní, ta to organizuje (pop-odkaz na Cimrmanna:), Lijavec).

To hádání, ať už vysloveně nebo v duchu, je též prima součást hry, těšila jsem se na tuhle část:). 

Se vstřebáváním máš pravdu, ale zase je na to dlouhý čas.Musím se mrknout, jak vlastně dlouhý.


ysslandia
01. 03. 2019
Dát tip

tak potom atkij,- tá aj "taje " myslím niekde už použila- 


ysslandia
01. 03. 2019
Dát tip

totto asi gora, alebo atkij-


Musaši
01. 03. 2019
Dát tip

Jako botanik musím poznamenat , že hyacint raší poměrně pozdě , ale uznávám , že autor to nemůže vědět , protože je hyacint pod sněhem .


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru