Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

PRÓZA ROKU 2018 - VYHLÁŠENÍ VÝSLEDKŮ

Výběr: Zbora
01. 03. 2019
0
19
2683

 

VYHLÁŠENÍ VÝSLEDKŮ soutěže PRÓZA ROKU 2018

 

Dle hodnocení čtenářů se měsíční vítězná prozaická díla zveřejněná v roce 2018
 umístila v následujícím pořadí:


. . . . . . . . . . . . . . . . .. |K3|Go|Vi|Fr|bi|Vo|kv|la|Me|la|
. . . . . . . . . . . . . . . . .. | .|ra|ga|uh|xl|jt|aj|kr|gg|st|
. . . . . . . . . . . . . . . . .. | .| .|n |li|ey|a | .|ov|y6|ga|
. . . . . . . . . . . . . . . . .. | .| .| .|ng| .|Vr| .| .|07|sp|
. . . . . . . . . . . . . . . . .. | .| .| .| .| .|ba| .| .| .| .|
-----------------------------------+--+--+--+--+--+--+--+--+--+--+
1. Hadi . . . . ./ Květoň Zahájský | .| 3| .| 3| 2| .| .| 2| 1| 2| =13 bodů
2. Klepáč. . . . . .. / Edvin1. .. | 3| 3| .| .| .| .| 1| 3| .| .| =10 bodů
3. Etuda vzteklého psa/ Gora . . . | 2| .| .| .| 3| .| .| .| 2| .| = 7 bodů
3. Hmatatelný důkaz . /jansvitak . | .| .| .| .| .| .| .| 1| 3| 3| = 7 bodů
4. Šprýmař. . . . . . / Fruhling . | 1| 1| 3| .| .| .| .| .| .| .| = 5 bodů
5. Zívání. . . . . .. / lastgasp . | .| .| .| .| .| 2| 2| .| .| .| = 4 body
5. Kdyby. Možná. Asi ./ Kandelabr .| .| .| 2| 1| .| 1| .| .| .| .| = 4 body
6. Svátek milenců. .. / Gora . . . | .| .| .| .| .| 3| .| .| .| .| = 3 body
6. Viděls někdy něco ./ Vojta Vrba | .| .| 1| 2| .| .| .| .| .| .| = 3 body
6. Cesta vlakem . . . / Gora . . . | .| .| .| .| .| .| 3| .| .| .| = 3 body
7. Chci vám říct,jak ./ kvaj . . . | .| .| .| .| 1| .| .| .| .| 1| = 2 body
8. Louka plná Pegasů. / Gora . . . | .| .| .| .| .| .| .| .| .| .|


 Gratulujeme vítězi a děkujeme všem aktivně se zúčastnivším.

 


19 názorů

Agáto, to já děkuju z celého srdce. Jak si mohla povšimnout, nemám moc věcí, které někdo uhňácal s láskou vlastníma prackama a vypálil jinde, než na destilačním přístroji. Tak ať se ti práce daří!


agáta5
11. 03. 2019
Dát tip

Květoni milenej, ještě nikdy jsem nedostala takovou pochvalu, jsem z toho fakt naměkko a poště začínám znovu důvěřovat :)))  děkuju 


Gora
10. 03. 2019
Dát tip

Jsi to prostě celý ty, Květoni:-))) Jsem moc ráda, že jsi spokojen s další hlavou.

Těšíme se na tvá díla!

Agátě, jediné písmácké sponzorce, umělkyni mnoha umů, patří veliký dík!!


Přátelé,

jsem pln emocí, k slzám dojat a poctěn zároveň, a pokládám sobě za milou povinnost nejvroucnější díky vzdáti bratrstvu písmáckému, k němuž jsem poután svazkem nejdražším, takto jazykem mateřským, přičemž tou sladkou nadějí se kojím, že mi velevážení druhové ve své paměti i v budoucnu nějakého místečka popřejí, jako já je vděčně po vždy ve své paměti chovati budu, a kdyby nějaké moje dílo příznivé okolnosti opět před jejich zraky uvedly, že mě, věrného Písmáka, kterýžto laskavou přízeň jejich za své umělecké přičinění a snažení vždy za nejkrásnější odplatu a cenu považoval, opět tak přátelsky přijmou a obdobnou láskou a náklonností obdaří a vyznamenají, jakáž mne dnes tak sladce blaží.

A v neposlední řadě radost největší – úžasná keramická hlava od Agáty5.

Obdařena mnoha vrstvami bublinkové folie a vsazena do měkkého lože ze zmuchlaných tiskovin byla svěřena krabici, vzorně opatřena adresou a nápisem KŘEHKÉ. Ani Česká pošta při veškeré snaze nedokázala během přepravy nic ubrat na jejím půvabu. Noviny byly navíc téměř čerstvé a bublinky nafouknuté, pročež budu mít po mnoho večerů o zábavu postaráno.

Anžto neumím do textu vkládat fotografie, pokusím se ji alespoň v krátkosti popsat. Především je hliněná hlava té mojí živé dost podobná. Už jenom tím, že je holá a dutá. A zubí se. Takovým tím rozpačitě bezradným úsměvem, jako když se z palice snažíte dostat něco, co v ní není (ve škole si tohoto výrazu měrou vrchovatou užil můj profesor matematiky). Když ji držím v ruce, mohl bych z ní věštit, pokud bych to uměl, ale napadají mě spíš takové myšlenky, jako – být, či nebýt, prach jsi a v prach se obrátíš, a i jiné, zatím pohříchu nepůvodní cancy. Cítím ale, že mě její přítomnost v budoucnu posune k novým intelektuálním výšinám.

Ještě pro kebuli hledám důstojné místo. Ve středověku uťaté hlavy vystavovali na Staroměstské mostecké věži, já však nemám mostu ani věže, tak ji mám zatím normálně v kredenci, ale v dobré společnosti. Tu jí dělají Jack Daniels, Jim Beam a Johnnie Walker, kteří tam ovšem z pochopitelných důvodů nebudou postávat věčně, že. Tím nechci nic naznačit, uvádím to jen v zájmu zachování smutné pravdy, že hlavička v budoucnu nevyhnutelně osiří. Tak kdybyste se na ni někdy chtěli přijet podívat, víte už, jakou společnost si oblíbila.

S mnohými díky a v dokonalé úctě

Květoň Zahájský


Gora
01. 03. 2019
Dát tip

Blahopřeji Květoňovi i Edvinovi a těším se /nejen na jejich/ na další prozaická díla!

Díky všem za hlasování i diskusi, pravidla PM jsou nastavena již roky a nic podstatného se nezměnilo, kromě toho, že se soutěže mohou zúčastnit nejen povídky, viz fejeton Hadi...


lastgasp
01. 03. 2019
Dát tip

Gratuluji vítězům na bedně. Tentokrát bylo dost těžké určit pořadí. Vybrat nejlepší z nejlepších bude asi vždycky problém.


K3
01. 03. 2019
Dát tip

Spíš bychom měli být opatrní v udělování tipů a udělovat je opravdu nejlepším textům, teď už je pozdě.

Nezbývá než pogratulovat vítězům.


agáta5
01. 03. 2019
Dát tip

proto tu máme diskuzi... oukej

jdu do soutěže, vyhraju kolo a čekám, znovu přhlašovat další a další díla je divný,  ale jo pravidla říkají, že proč ne... a k tvojí otázce... no, to by měl chudák pech...   umíš si představit, že přijde někdo, kdo bude fakt dobrej a všechny jeho povídky vyhrajou?   asi umíš :)


agáta5
01. 03. 2019
Dát tip

už jsem to v celoroční soutěži viděla.... pokud vyhrál autor s jednou věcí a dále vyhrál v dalším měsíci, automaticky se posouval vítěz do finále z druhého místa... není to nic, co jsem si dementně vymyslela, ale máš pravdu, raději jsem měla sežrat klávesnici...

 


agáta5
01. 03. 2019
Dát tip

že se s tebou bavím...


agáta5
01. 03. 2019
Dát tip

zdendo, proč? No protože v téhle akci se vyhrává první místo v měsíci hodně špatně, když nemáš ty správné příznivce... asi tak ..


agáta5
01. 03. 2019
Dát tip

na prózu jen tak pokukuju, ale napadá mě, že by v celoroční nominaci měl být autor jednoho díla a postupoval by další z druhého místa... být v nominaci na povídku roku  čtyřikrát se mi jeví divné ....  ale jen můj názor :)


HLASOVÁNÍ BYLO UKONČENO

Následuje VYHLÁŠENÍ VÝSLEDKŮ soutěže PRÓZA ROKU 2018

 


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru