Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Zanzibar 6.

07. 03. 2019
15
40
1246
Autor
agáta5

Kdo to kdy viděl zahlcený písmák Zanzibary jen od Slováků
 a Češi jsou takhle malý až skoro nejsou vůbec vidět
nakonec je divný i to písmák sk. cz
bůhví kdo tohle spáchal že jo     
našince by to tutově nenapadlo
měj se český lide na pozoru

 
je nutný vyjít z ulity a fakt se zamyslet
víc výběrovat čehůny a slováky míň
aby bylo vidět          že žijeme           že píšeme          že stojíme při sobě!
že je naše poezie skvělá! 
a próza jakbysmet!
Že nejsme žádná onuce 

že nějaký prádlo má viset na šnůře
a ne ve zlatým výběru
nebo by mohlo vyjet na zanzibar  a večer se prechádzat s kravami 
a pozorovat chladnúcu pláž a misu s ovocím 

aššurballit by mohl sedět v lehátku 
na bříšku by si chladil lahváče      a neměl žádný připojení

 

No to jsem možná trošku přehnala
… ale někde začít musíme

 


40 názorů

agáta5
06. 08. 2019
Dát tip

si pročítám komentáře a chechtám se u nich, ty s tím tlumočníkem, to je radost číst :))))) 


8-)))))))


Philogyny
08. 03. 2019
Dát tip

:o)


Kočkodan
07. 03. 2019
Dát tip
Maruško, když si tak čtu první část tvého komentáře, tak by možná bylo nejlepší, kdyby ses šla nejdříve učit česky. A to vskutku nenarážím na onen qíčalovitý germanismus. ;-)

Hlavně, když si pořád ještě rozumíme.


Marcela.K.
07. 03. 2019
Dát tip

...já tam prostě viděla prostor pro spotřebitele zahrabanýho do písku.

Slovenštinu mám ráda, protože je poetická sama o sobě (alespoň pro moje uši)

Jsem ti chtěla dopřát dovču na zanzibaru, samozřejmě tě nenutím zahrabat se do toho bílýho písku...si jeď třeba na kanáry..

No vidíš, agátko, je to marný, marný, marný...

..roztrhli republiku a dělají fóry...


avi zlomarcele


pretoze by som bol zahrabany tak by som nemohol utiect ked by mi nejaka krava slapla na hlavu. ja tvoje myslienkove pochody chapem velmi dobre!

 

https://www.youtube.com/watch?v=E4SAN6SlMp4


Marcela.K.
07. 03. 2019
Dát tip

Já myslela, že ty krávy vedou chlapi...a protože bys byl zahrabanej, tak by to nebylo se zlým úmyslem...ale jesli se ti víc líbí ženská nožka...

 


...a dokazujes to tym ze si ma predstavujes mrtveho. chapem ta, agata!:-))


Norsko 1
07. 03. 2019
Dát tip

Dobrýý. To bych do tebe neřek, vidíš, že se umíš odvázat

Slovákům to nandáme, ať si založej piesmačik


Kočkodan
07. 03. 2019
Dát tip
Furt něco zapomínám – teď ausgerechnet zdůraznit, že ani nepařím.

Kočkodan
07. 03. 2019
Dát tip
Já se jako Němčour už tuplem bojím něco pípnout. No, aspoň že netvořím (nezanzibařím) a neredaktořím. ;-)

agáta5
07. 03. 2019
Dát tip

nebo si to studený pivo zahříval... čeče nevím

ašši, já tě mám přece ráda!!


no jo. jedna chce aby som vychladol - druha mi chce slapat po hlave. tolko agresivity v ceskych zenach. pche....


agáta5
07. 03. 2019
Dát tip

čehůni vedou!!!!!   ještě by to chtělo českej výběr....


agáta5
07. 03. 2019
Dát tip

si pamatuju, že můj táta měl břicho studený :) protože si na něho vždycky to pivo postavil a pak ho pil s takovou chutí... tak asi se chladilo...

jupí - tipy čtyři ku čtyřem, že by češi přece jen zabodovali??


Dagmaram
07. 03. 2019
Dát tip
český tip, na :-)

agáta5
07. 03. 2019
Dát tip

doteď to byla sranda ve všech komentářích. :)


agáta5
07. 03. 2019
Dát tip

Hani :))) tak je to ssprávný


agáta5
07. 03. 2019
Dát tip

:) mě to pobavilo.. haijine, trošku nadhledu... vždyť je to jen sranda 

jsem ráda, že jsem pobavila slováky - zase tipují víc jak čehůni!!!! lidi!!! češi, no???

 

gabena moja :)))


8hanka
07. 03. 2019
Dát tip

síce neviem, o čo ide, ale to väčšinou neviem nikdy, ale aj tak sa mi tu/to páči

*******************************************************************

P.S.:som dieťa totality, Prahu stále považujem za našu krásnu:)

 


a2a2a
07. 03. 2019
Dát tip

Agátko, my jsme boží bojovnící, Slováci mají jen silné řeči. Však přece víš, jak dopadla Slovensko - čínská válka.

Slovensko vyhlásilo vojnu Číne. Strela do Číny, Čína na Slovensko, Slováci do Číny. A zrazu ticho. Číňani chceli takticky vyprovokovať Slovákov, aby vybehli zo zákopov, že ich postrielajú. Ale Slováci nerobili nič. Nakoniec to Číňania nevydržali a pýtali sa Slovákov, prečo nestrielaťe. A odpoveď prišla. Nemôžeme, máte našu gulu.

Omlouvám se za chyby v překladu, a jak říká Gora, s láskou.


Gora
07. 03. 2019
Dát tip

Pobavilas, agáto...

Kdysi tu byla poezie muži versus ženy, teď češi v.slováci, taky dobré... a hlavně v dobrém!


Marcela.K.
07. 03. 2019
Dát tip

Njn, když ono jim stačí, že píšou slovensky...

Nepřehnala jsi to. Ašš by měl ležet spíš zahrabanej v písku  a nějakej ten od krav by mu mohl šlápnout na hlavu.

Jo a ještě budou mít fakt hezkou prezidentku! 

Asi taky něco napíšu... aby viděli, že víme! :-)


toto je najlepší Zanzibar, si krááásny blázon, agátka *


agáta5
07. 03. 2019
Dát tip

jdu se přihlásit do redakce poezie - posílit řady čechů!!!  to by v tom byl čert, že bychom nezískali písmák cz zpátky :))


Danny
07. 03. 2019
Dát tip
:)

vk
07. 03. 2019
Dát tip
nehovoriac o tom, že môžeme rozdávať slovenské zlaté výbery!

agáta5
07. 03. 2019
Dát tip

:))) tak já beru, že Brno je česko... u mě dobrý

taky si přejmenuju texty :)))   nemůžu zůstat pozadu přece, jinak nás převálcujete razdva... nebo jsme už byli :)


ysslandia: dobrý nápad, choď do toho:-) koncept, to je to, o čo nám ide!


ysslandia
07. 03. 2019
Dát tip

ja asi idem premenovať všetky svoje texty na zanzibar.


"Kdo to kdy viděl zahlcený písmák Zanzibary jen od Slováků a Češi jsou takhle malý až skoro nejsou vůbec vidět"

 

--- predstav si ze pismak je brno. :-)

 

 


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru