Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Básník co nevydal sbírku

Výběr: a2a2a, Gora, atkij
07. 03. 2019
26
24
2431
Autor
Petr333
Nedělní ráno 
/právě vycházím z koupelny/
hraje televize... kalendárium.
 
„To je přesně, jak ty!” zaslechnu z obýváku tvůj koment.
„Co zas... jak já?” nechápu.
(...)
„Ále, nějakej básník tady - 
za života nechtěl vydat sbírku básní a umřel v chudobě.
Až posmrtně, a byl prej docela dost slavnej.”
 
„Poslala bych esemesku... nevíš jeho jméno?”
„Nevim.”
 
Než dennodenně nahazovat třpytku
po autorskejch čteních
obcházet s prázdnou revíry vydavatelství
malejch českejch rybníčků - 
/bude lepší to svádět na lenost/
 
a v kalendáři/na tajňačku/
mít zakroužkovaný datum
až potáhnou lososi
 
i u mého splavu.
 

24 názorů

Petr333
21. 03. 2021
Dát tip

Vlastně s tebou souhlasím, doma není nikdy klid na psaní. A i já si psal pro sebe. Ale čas od času žena nakoukla a to byla  muka. A jsou pořád. A dneska ani vydávat nemá smysl. Divná doba.


Petr333
21. 03. 2021
Dát tip

Díky Milane.


MilanH
21. 03. 2021
Dát tip

Parádní !!!


srozumeni
17. 04. 2019
Dát tip
*****

Oldjerry
11. 03. 2019
Dát tip

Vykašli se na nepochopení, nejsou tady lidi zlí - jen jsou zahledění do vlastní domnělé dokonalosti.  Empatie je pro ně nadávka... ale nejsou zlí - hajzlové už dávno vymřeli, jak vtipně napsala jedna autorka...


Petr333
08. 03. 2019
Dát tip

Díky i všem Marcele, Ag, Čudlovi a dalším /jak říkává Gabi/ za tichej tip.


Petr333
08. 03. 2019
Dát tip

Gora: ahoj Iren, myslím že nás tady takovejch bude víc.Jsem rád, že jsem Tě zaujal i s výběrem.

Evženie: díky


Petr333
08. 03. 2019
Dát tip

Zbora: Divná doba co? Béčkoví herci a kdejakej vošoust s kuchařkou na pultech knihkupectví...vše pro zákazníka.


Petr333
08. 03. 2019
Dát tip

a2a2a: JIrko, předně díky za kladný ohlas a výběr. S tou slokou...původně tam nebyla, ale přišlo mi, že sdělení který chci říct není úplný...jasně, funguje to i bez ní a možná i lépe.  I s rizikem, že dopovím pointu až na dřeň jsem prostě nemohl jinak. P.S. úhoři jsou i moje srdcovka.

Yss: i tobě dík za stopu. 


a2a2a
08. 03. 2019
Dát tip

ysslandia, máš naprostou pravdu s tou slokou. Ale když ona je tak strašně pravdivá. Ale bez ní by byla o hodně lepší. Tentokrát jsi to vychytala ty.


ysslandia
08. 03. 2019
Dát tip

pre mňa osobne škoda tej celej sloky.-než dennodenne nahazovať atd atd-nebyť nej, tak veľmi dobrý kúsok, celkovo príjemný text, slušná práca,-


Zbora
08. 03. 2019
Dát tip

Napiš veršovanou rybářskou kuchařku a máš vyhráno. Jo, ale ještě drobnost. Chtělo by to, aby ses před tím stal slavnou zpěvačkou nebo herečkou.


dadadik
08. 03. 2019
Dát tip

:)... basničky stejně nikdo nečte.. jen tu :))


a2a2a
08. 03. 2019
Dát tip

Ještě bych dodal, že by ten poslední verš být nemusel, já sice chápu, že nemáš vlastní nakladatelství a štve tě to, tak alespoň ten splav. Jinak to ve mne okamžitě nahodilo asiciaci s filmem  "Zlatí úhoři" od  K. Kachyni s R. Hrušinským. Viděl jsem ho nejméně 5x a pokud ho znovu dají, bude se dívat opět. To je neskutečná filmová báseň. Později vznikl i film Smrt krásných srnců, určitě také povedený, ale Zlatí úhoři jsou Zlatí úhoři.


a2a2a
08. 03. 2019
Dát tip

To je spíše báseň a jak mi mluví z duše, co bych za to dal, kdybych uměl být rybářem.


Philogyny
08. 03. 2019
Dát tip

jednou...


8hanka
08. 03. 2019
Dát tip

rada Ťa zase vidím:)

Verím, že budeš slávny ešte za života, u nás si vlastne  už teraz

*****


Čudla
08. 03. 2019
Dát tip

/*


Gora
07. 03. 2019
Dát tip

Petře, tak to chodí... hezký postřeh dobře zpracovaný.


Tomu velmi rozumím. :-) /T


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru