Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Řeknu-li

12. 03. 2019
14
19
1053
Autor
Štírka

     Řeknu-li

    

     herci jsou stejní
     vyměníme kulisy

     vím že  to jde
     postavit jinou scénu 
     a hrát dál

    pokud
    je
    o čem


19 názorů

Štírka
23. 01. 2020
Dát tip

To pohlazení by vše posunulo skoro k idylce... :-) Diky za navstevu !


bestye
21. 01. 2020
Dát tip

Jde to - ale chce to kus odvahy, štěstí, sebezapření a dostatek pohlazení. Moc pěkně napsané. *


Štírka
28. 10. 2019
Dát tip

Jaroušku : díky za zastavení a Tvou vnimavost...


Štírka
28. 10. 2019
Dát tip

Hrušková - ja teda hrusky miluju ve vsech podobach...! Diky za kousek Maleho vozu...


Oldjerry
28. 10. 2019
Dát tip

A zase optimizmus s filosofickým štychem...


Hrušková
14. 08. 2019
Dát tip

*


Kočkodan
13. 03. 2019
Dát tip
Po tvém komplimentu se ihned zmenil v tezký. Sexy vyzarování doufám zustalo. :-)

Štírka
13. 03. 2019
Dát tip

R.L. Ano... to je podstatne... a pak: All You Need is Love... ve všech podobách...díky za zastavení !


Štírka
13. 03. 2019
Dát tip

Kočkodane, s tim lehkym usmevem jsi fakt sexi... :-)


Kočkodan
13. 03. 2019
Dát tip
Reknu-li, ze se mi tvoje dílko líbilo, nic na tebe nehraju. Je to pravda. (lehký úsmev)

Štírka
13. 03. 2019
Dát tip

Všem díky za zastavení... a ať máte dobrý den :-)


Štírka
13. 03. 2019
Dát tip

Milá Qi, díky za koment... Tech mych par slov vlastne prioritne neni o hercich,.. clovek se nesmi dostat do vnitrniho prazdna...


Štírka
13. 03. 2019
Dát tip

Ahoj Jirko, děkuji za pěknou představu divadla trochu jinak... a zdravím do HK :-) Ja jdu v patek do  Hybernie... A ted koukam z okna v Jesenicich ... a venku si chumeli, jak o Vanocich...


Čudla
12. 03. 2019
Dát tip

/*


Štírko, herci jsou moji oblíbení kategorie lidí.A proto zítra jdu již po několikáté na Richarda Třetího do Klicperova divadla v HK, kde hlavní roli hraje Pavlína Štorková a Jan Sklenář hraje královnu Annu, Filip Richtermoc jinou královnu.... Prostě muži hrají ženy a ženy hrají Richarda Třetího. J.

Jinam moc pěkné představení se zpěvy a tanci. J


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru