Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

záběr

21. 03. 2019
11
16
1087
Autor
Dagmaram

voda převaluje lem

má stále plno      šplouch   šplouch

barevné květy se prolamují v tempech

pomalý nádech

obtisklé vzory lehátek se houpou v bocích

polohlasem o redukční dietě

rozmýšlím se

šipka

projedu

od prstů po konečky

       a vyvřu na hladinu

přes objektiv crčí voda

prsama ke břehu

 

obraz se pomalu zaostřuje a

 

usíná

          šplouch           šplouch


16 názorů

Umbratica
23. 03. 2019
Dát tip

Možná takové snění o létu , když už nám jaro včera a předevčírem klepalo na dveře .  Ale když jsem tuhle jela vlakem kolem rybníků , vyskytovali se tam zatím jen rybáři . Otužilci se tam ještě nevyskytovali .

Taky jsem se zasnila, takže tip .


Musaši
22. 03. 2019
Dát tip

Ale Musaši si přece hraje pořád . Hlavně si hraje na básníka , ačkoli každý přece ví , že je samuraj .


Dagmaram
22. 03. 2019
Dát tip

Jo, fajn vidět Musašiho hrát si ;-)


Musaši
22. 03. 2019
Dát tip

Takže jsem si ze tvých záběrů učinil správný závěr...


Dagmaram
22. 03. 2019
Dát tip

Musaši ano, rozumíš tomu zcela správně. Název je dvojsmyslný, a ty jsi na to kápl. Slušný záběr ;-)

Díky za slovo a tip ;-)


Musaši
22. 03. 2019
Dát tip

Úplně tomu nerozumím , mate mě , že záběr může být pořízen fotoaparátem nebo vytvořen pažemi při plavání , ale určitě je to hravé a veselé , takže tip .


Lerak12
21. 03. 2019
Dát tip

Jo to tak býva. Sotva si sedne múza na - ucho už ji někdo zaplaší. Tak jedině napsat báseň o vyplašené můze a básnikovi.

Mě takto někdy přichází když se probudím... posnídá se mnou a našeptá slůvka. Ale...   


Dagmaram
21. 03. 2019
Dát tip

hele krokouši, na maják občas šplouch šplouch. Smajlík v pruhovaných plavkách s nohavičkami ;-)


Dagmaram
21. 03. 2019
Dát tip

Danny, Čudlo, Evženie

Díky za típek ;-)


Dagmaram
21. 03. 2019
Dát tip

Leráčku, to jsem takhle byla na plovárně a propadla hypnóze vody, která se přelévala do mřížky kraje bazénu. Krucinál, to by se dalo rozvinou. A pak už jsem jenom slyšela, hele kde seš? nad čím to pořád přemýšlíš a co to sepisuješ do toho mobilu ;-)

Jsem moc ráda, že se ti dílko líbí. Díky


Kočkodan
21. 03. 2019
Dát tip
Dášo, tys mi zase dala i záběrem zabrat. Ale ani po dnešku si nemyslím, že ti šplouchá na maják. (Smajlík, na kterém je vidět takřka nademotikonovská námaha, být za každou cenu nekousavě žertéřský.)


Čudla
21. 03. 2019
Dát tip

/*


Danny
21. 03. 2019
Dát tip
šplouch šplouch

Lerak12
21. 03. 2019
Dát tip

Super. Líbí se mi to.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru