Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Někdy člověk prostě lhát musí...

22. 04. 2002
13
0
3244
Autor
Aki

Jen pro silný žaludky! :o) p.s. přísahám, že proti tchyním jinak vůbec nic nemám a ta moje bude jednou určitě ta nejlepší tchyně na světě... :o)

Přišla ke mně tuhle
na návštěvu tchýně
lehce to z ní táhlo
po červeným víně

 

Hele, Máňo, povídá
už se chvíli známe
mám jenom pár minut...
cigaretu, dáme?

 

Víš, jak jsem tu posledně
se svým starým byla
prozradíš mi, co jsem to
po večeři pila?

 

Vím, výrobní tajemství...
kejvá hlavou tchýně
nikomu to neřeknu
přece nejsem svině...

 

Vymejšlím teď rychle
recept na to pití
doufám, že mi uvěří
když ne, tak jsem v řiti...

 

Neprásknu snad přece
na svou vlastní dceru
že jí tenkrát spadnul
křeček do mixéru...


j_i_r_i_k
25. 02. 2003
Dát tip
Já křečky rád :(... Teda jako živý, nemíchat a netřepat...

Sýkorka
17. 06. 2002
Dát tip
Chudák škrečulko... Napriek tomu je to vtipné :o)))

Nuitík
05. 06. 2002
Dát tip
:o))))))))*

Kytička
31. 05. 2002
Dát tip
se picnu :-)))

Naja
11. 05. 2002
Dát tip
;=)))) Hele taky si zarad nejaky svoje dilka do jednudejch (ale dobrejch).

feu
10. 05. 2002
Dát tip
*

Spvrivs
10. 05. 2002
Dát tip
Tak ten křeček tomu nasadil korunu (chudák)! O co míň jsem se bavil v průběhu, o to víc jsem bouchl na konci. Máš ho***! :-)))))))))))))))

Tanaki
28. 04. 2002
Dát tip
yes - tak to je cisty :)

Aki
25. 04. 2002
Dát tip
Materula: já si dělal jen srandu... nehoním se za tipama... jenom náhodou jsem si večír všim, že jich tam bylo 7 a ráno se to nezměnilo... musel jsem se smát, páč vím, že jsi mi dřív nikdy nic netipovala a když už jednou jakože teda jo, tak to zapomeneš zatrhnout :o)))

Aki
25. 04. 2002
Dát tip
Materula: dát si tip sám sobě může akorát tak nějakej idiot, lepší přirovnání nemám... co z toho ten dotyčnej může mít? radost, jak moc se jemu samotnýmu vlastní dílo líbí? :o) nemyslel jsem že jsi mi nikdy nic netipla, jen že jsi to dřív nedělala... jsem to blbě napsal... ten dopis mi už kdysi přišel taky, chlámal jsem se hodně dlouho :o)) já se tchyní nebojím, fakt ne, naopak, moje současná potencionální je skvělá, střelená možná ještě víc, než její dcera :o)) tu básničku jí dám schválně přečíst a dám vědět, jestli jsem přežil :o)) ale takovouhle rodinku (myslím z toho dopisu) bych vážně nemusel... asi bych se s nima omezil na písemnej styk... no, vlastně po tom jejich přestěhování by odpad i ten, páč bych neznal adresu :o))

Aki
24. 04. 2002
Dát tip
Materula: tip jo? by moh říct každej... a kdepak je, hihi? :o))) skleróza.... to bude asi stářím, bych řek.... :o) p.s. když jsem tuhle blbinu hodil na papír, vzpomněl jsem si na tebe... původně jsem ti to chtěl věnovat, ale pro jistotu jsem si to včas rozmyslel :o)) ale pššššt :o))))

zvonková
24. 04. 2002
Dát tip
Dik..ja jsem stejne skoro porad svorc:c)Jak konec koncu vis...charita stale nevynasi a ani vynaset nebude...

galaxy
24. 04. 2002
Dát tip
:-))) Materula : tos mě tedy uklidnila,díky,mám taky dceru a pořád přemýšlím,co z ní bude,jestli bude taky tak praštěná jako já..:o)))

Kastel
23. 04. 2002
Dát tip
Tak tuhle jó.... - T

dost husty, jen tak dal a nevožením se........ ještě že nemáme křečky, jinak piju fšechno

zvonková
23. 04. 2002
Dát tip
:c)))))))))))))))))))))))))))))))))) co to ty barbaři doma chlastaj..že jsou po tom tak střelený :c))))))))))))))))))))))))))) bys ten recept měl zveřejnit :c)))))))))))))))))))))))))))))))))))))

Aki
23. 04. 2002
Dát tip
zvonková: ti můžu říct úplně přesně: mlíko, tonika nebo kolu... ale nepohrdnou ani gambáčkem, bohemkou, gintonicem nebo dvojkou červenýho... ale to spíš většinou jen když se sejde víc barbarů pohromadě...:o)

zvonková
23. 04. 2002
Dát tip
:c) si řikám... že pít jsem Tě nikdy neviděla :c) asi to bude tim, že jsi u nás byl vždycky autmo :c)nicméně díky, kdybysme se někdy ještě viděli, aspoň vim, na co se nechaj barbaři pozvat :c)

Aki
23. 04. 2002
Dát tip
zvonková: barbaři neradi pijou za cizí... a už vůbec ne za dámský... moc to neuměj :o) radši zvu já, jo? .o)

galaxy
22. 04. 2002
Dát tip
:-) no teda..až já jednou budu tchýně,tohle nebudu brát osobně, no ale ten křeček..hele nejsi náhodou taky sadista ?:o)))) P.S. Jo Aki pozor,dcery bývají odrazem své matkz..hihi :o))

galaxy
22. 04. 2002
Dát tip
oo pardon matky,ale Ty rozumíš,viď?.-)

Aki
22. 04. 2002
Dát tip
galaxy: ja rozumět i po číňanski, kdiž to poťšeba.. :o)) co jsi myslella tou dcerou a matkou? vždyť já v tý básničce nic špatnýho o tchýni nepíšu, ne? :o)

houmles
22. 04. 2002
Dát tip
chlupaty likerek. Promichat, netrepat. Tchyne na levoboku!

papouch
22. 04. 2002
Dát tip
Ua ! Pchecht!!!! dobře :-)))) Paráda!

KikinaV
22. 04. 2002
Dát tip
:-))))))))))))) hééé ještě že jsou lidi, co si dokážou dělat srandu i na Písmákovi :-) fajn, díky.

Cirilla
22. 04. 2002
Dát tip
Sakra, to jsem potřebovala na večer :o)))))))) a ti a ti a tip*

Astalavista
22. 04. 2002
Dát tip
:)))* Ale když bude ten křeček makat (teda jeho nástupce) tak to příště nebude tak jednoduchý, udělat takovej koktejl...:))

Aki
22. 04. 2002
Dát tip
Asta: prostě měl, chuděra, smůlu, no... Ten tvůj křeček Rambo by to asi fakt přežil, když tak na něj koukám :o) ostatním: díky moc :o)

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru