Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

princezny

24. 03. 2019
3
7
777
Autor
Dagmaram

Jak můžou mít obyčejný obličeje tak krásný děti
asi ty starosti že nejsou
zářivý kukuč a pak se to kamsi ztratí
teda většinou
    někomu ty oči zůstanou
dlouho

myslíme že pro ně vytváříme pohádku
abysme udrželi světlo
        děláme to pro sebe
proto tu  /ještě/  jsme

je to naše rodinný náboženství
   nezlob se     jasně
spousta věcí vstoupí do děje 
a pár princezen zařve
ale ty kořeny tam jsou 
      a dokud tam budou
jsme zachraněný


7 názorů

Kočkodan
27. 03. 2019
Dát tip
Kdybych si mohl vybrat, tak bych chtel být asi male roztomilé kure. Jé, já bych málem zapomnel, ze jsem vlastne roztomilý porád... A to poslední slovo jsem zmínil proto, protoze mi v hlave hacá brouk, jestli je to druhé krátké a preklípek nebo úmysl nárecního charakteru. Moje usiska tam to áááá postrádají.

Dagmaram
26. 03. 2019
Dát tip
kruci tak kořen nebo křen jak je to s tebou opičáku :-)

Dagmaram
26. 03. 2019
Dát tip
Ahoj Evženie, pohádek je naštěstí v dnešní době spousta. Celé rodiny na ně chodí do kina i doma si je pouští. Bývá to fajn chvilka, jsou nacpané humorem, záporákama a klaďákama..... Díky za návštěvu:-)

Pohádky by měly zůstat, ale bude to asi dost nesnadné. /T


Dagmaram
25. 03. 2019
Dát tip

Ahoj Leraku. Jo, kolikrát jsem si říkala, jestli je správné děti urdžovat v pohádkovém světě. Ale je to opravdu forma náboženství "dobra". My jako dospělí jsme konfrontovaní s realitou, ale z té pohádky žijeme pořád. Je to světlo, kvůli kterému tu jsme a kvůli kterému tu zvládneme být.

Trošku průšvih, když se z pohádky mají přehoupnout do reality. Musí se to nějak citlivě, aby pohádkovým postavám zůstaly nějaké zuby v puse.

Možná, že jsme světlonoši. Jak jedni odrostou, předávají světlo těm menším ;-))

Díky za slovo ;-)


Kočkodan
24. 03. 2019
Dát tip
Je tu i komentář od starého kořena Luboše. Prosím tě nezlob se a neřvi. Za chvíli dočteš a budeš zachráněná. (Mrkni se na poslední slůvko tvého dílka.)

Lerak12
24. 03. 2019
Dát tip

Taky si myslím. Ty kořeny tam jsou.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru