Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

NU

25. 03. 2019
13
10
913
Autor
Ostrich

Dorozumívat se
morseovkou těl
čárka a tečka 
tečka tečka čárka

Hláskami cítit:
Daleká jsou slova

Musí nám stačit
k přenosu čerň 
                             a běl
Střídavé teplo,
jímž lze přenocovat.


10 názorů

onaline
29. 02. 2020
Dát tip

Střídavé teplo, v němž chci přenocovat..

/ Střídavé teplo, náš přenocovatel

Spolunocležník našich těl.. teda vašich ;)


Štírka
25. 03. 2019
Dát tip

Líbí se mi nápad,poslední sloka je nyní hubolam...:-)což takhle : v střídavém teple                    dá se přenocovat.....?

            

 


dadadik
25. 03. 2019
Dát tip

* :)


Musaši
25. 03. 2019
Dát tip

Zapalovat se může ledascos . Například lýtka nebo taky reichstag .


Ostrich
25. 03. 2019
Dát tip

To zase mění zamýšlený smysl :-) Ale díky za snahu, ostatně každý vnímáme vlastní významy, tak nechť ti zapálí, co chce být zapáleno...


Musaši
25. 03. 2019
Dát tip

A co tak " jímž lze zapalovat " ?


Ostrich
25. 03. 2019
Dát tip

Jo, ten poslední řádek je oříšek. Jediné, co mne napadalo, je "jímž lze přenocovat" - jenže to mi přišlo tak archaické, že jsem tam tu jednu slabiku navíc radši nechal. Tak že bych to opravil a uvidíme, jak to bude působit? Nemůže tam být "s ním lze přenocovat," to mění zamýšlený vícesmysl... Zkusme to.


Gora
25. 03. 2019
Dát tip

Mini s dobrým nápadem...

v poslední /podle mne) jedna slabika navíc, co třeba - s ním lze přenocovat...


Marcela.K.
25. 03. 2019
Dát tip

Nu, pěkná morseovka ;-)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru