Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

cYduf prodlouzenej wejkend

22. 04. 2002
1
0
2881
Autor
cYd

          Jejeje....taxem byl o5 doma sam, asi 5 dni f kuse...jindy mi maminka navari, ja to jenom ohreju a najim se. Ted ne. Prej si mam neco nakoupit. Sem nakoupil pizzy....po 7 pizze ve 2 dnech mi uz prestala totalne chutnat. Taxem nakoupil konzervy. Hned pri otevirani prvni sem si o ostrou hranu rozriz dlan. Jinak jsem ale manualne zrucny. Velikonoce. Lezou kolednici. Nevim, ale asi to vypadalo divne, kdyz jsem vybehl ven, koledovaly maly holki a odemne chteli vejce. Jelikoz nejsem pedofilni, naky barevny sem jim dal. Oni me este chteli tlouct, ale pohrozil jsem, ze na ne pustim psa. Odesli. Dalsim kolednikum sem radsi neotevrel. Uz odjezd z rachoty zacal nak blbe. Tykadlo sem musel dobehnout. Rozdejchal jsem se az u Budvaru (to je zastavka MHD, alkoholicke napoje zasadne nepozivam). Na Jeronymofce nastoupil revizor a chtel jizdenku. Moji. Nevim proc si nevybral nekoho jineho, kdyz zrovna ja ji nemel. Chvilku jsem ho ignoroval, ale jelikoz byl neodbytny, taxem mu s milym vyrazem ve tvari oznamil, ze ji nemam. On ze pry dostanu pokutu. Ja ze to snad neni nezbytne nutne, ze si z toho vezmu ponauceni a priste us jizdenku mit budu. On ze doufa, ale pokutu mi da. Jeste jsem zkusil, ze mi to je velice trapne predefsema cestujicima a jestli bychom nemohli pockat as ven. Tam bych mu f pohode utekl, byl jiz postarsi. Bohuzel ne. Taxem to vzdal a dal mu obcanku. Nastesti je uz pres pul roku propadla. A on si toho nefsiml. Stejne nic platit nebudu. Na nadrazi dalsi preqapko. Kreteni f modrych uniformach asi maji smysl pro humor, proto f patek odpoledne, gdy jezdi hafo lidi domu, zapojili 4 vagony, ale 2 nechali zamcene. Pry aby pruvodci nemusel behat po 4. Mysleny byly samozrejme vagony. Nebo aspon doufam. Lidi se prej do tech 2 vejdou. Vesli se, to je pravda. Ale stali fsude. Mozna i na WC. Venku 30 stupnu pana Celsia, tisic lidi ve 2 vagonech...hmmmm....este aby tak bylo zpozdeni. Bylo. Ceske drahy sice maji ve znaku us napovedu, jak jejich sluzby vypadaji (CD, tj. Casu Dost), ale tohle me docela dostalo. Aspon ze sme se trefili do datumu. Prijedu zmozen z prace domu. Na psa jsem zapomnel. Ze i on potrebuje g zivotu jidlo, me ujistil soused. Dal jsem mu tedy najist. Psovi. Byli velice radi. Pes i soused. Pustil jsem ho probehnout. Psa. Asi jsem mu dal malo jidla, nebot mi utekl a zakousl 2 kachny, ktere pak prinesl domu a tam je rozcupoval. Bylo to dost peri. Nez jsem ho fsechno sebral, pribehl rozliceny majitel kachen. Nejdrif chtel zabit psa, potom mne. Sem chtel rict, ze to nas pes neudelal, ale asi by mi neveril. Zahrada plna peri, pes este zadejchanej a od krve. Taxem je zaplatil. 800 Kc. A prej este muzu bejt rad, ze to je dobra cena. Nevim, asi si negde sezenu cenik zvere, alespon te, kterou nas pes pozira nejcasteji. Este ze nema rad deti, tech tam beha more a to bych se asi nedoplatil. Ale treba by si nigdo nefsim, ze jedno dite v davu chybi. Je jich dost. Psi konzervy sou drahy… bojovy plemeno nemam… este to poradne promyslim... Stejne mi to pripada, ze se to lidem obcas hodi, ze mi utece pes. Cenu pak natahnou a ja, mestskej hejlek, jak mi ti vesnicane rikaji, jim to zaplatim, nebot se nerad pru. Po urovnani teto zalezitosti jsem sel domu.
         Na zaznamniku byl vzkaz, abych volal Cudlika. Prej jestli s nima pojedu na tryskoteku. Nechtelo se mi. Nazor jsem okamzite otocil o 180 stupnu, kdyz mi rekl, ze je tam striptyz. Jeli sme. V miste bylo zhruba 20 lidi. Dost malo. Proto jsme s Cudlikem obcas zasli zavolat Jelzinovi. Hned pri prvnim prichodu k baru jsem se rozbil o schod. Byl tam. Svine. A ja ho nevidel. E\'ntre jako bejk. Priste uz jsem si dal pozor. Asi v 11,30 prisla hezka, opravdu hezka difka a zacala s sebou skubat kolem tyce. Hezky, ale celkem rychle me to prestalo bavit. Volat Jelzinovi ne. Asi ve 12,00 ze sebe zacala odhazovat nejaky vjecy. Nejdriv sundala vatak, monterky a filcaky. To kecam. Naky....ja nevim, jaxe to jmenuje, ale bez toho vypadala daleko lepe. Jelzinovi uz jsem nevolal. Lidi pribylo. Asi tak na 50. O to vetsi preqapeni bylo, gdyz zustala ve spodnim pradle, neco rekla DJovi sebrala vjecy a odesla. Us na furt. Tedy ten vecer, jinak este dejchala. To me celkem zmatlo. Sem cekal od striptyzu teda vic. Daleko vic. Ale zase 50 lidi....to se ji nemohlo vyplatit. Tak asi udelala jenom \"aby se nereklo\" a zabalila to. Byla to tvrda rana pro mou psychiku. Zavolal jsem Jelzinovi. Cudlik uz se taky motal. Sli jsme ven na vzduch. Byly tam nejake 2 holki a povidaly si o moderni gymnastice. Jelikoz o ni vim take dost, nebot umim udelat kotrmelec a za priznivych povetrnostnich podminek ho zvladnu i pozadu, dal jsem se do reci. S nima. Cudlik taky. Ale protoze ma vykuchane koleno z fotbalu, tak o gymnastiku nejevi nejmensi zajem. Nevim jak k tomu doslo, ale proste se nam podarilo vyhecovat jednu z tech dvou, ze neproskoci oknem dovnitr na tryskoteku. Tedy otevrenym oknem. Ona ze jo, my s Cudlikem ze ne. Otevreli jsme ho, ona odkrokovala, opravdu se rozebehla a skocila. Uvnitr se sice rozbila, ale proskocila. Pro DJe docela shock, gdyz najednou probehne oknem z venku do salu difka a flakne s sebou na zem... byl ocividne zmaten. Prohrali sme flasku Jelzina a este sme ji museli dat pusu. Eeeeee. Nebyla zrovna z nejhezcich. Ale sazka je sazka. Proto ji dal Cudlik 2, nebot byl vice spolecensky unaven a ja koupil toho Jelzina. Co se s ni stalo dal nevim, asi ji sla nekam ztrestat. Teda flaku. Ta holka. Proste moderni gymnastka se fsim fsudy. Venku jiz nebyla zadna obet, proto jsme sli dovnitr. Vyhazovac po nas chtel este jedno fstupne. Nevedeli jsme proc, nebot sme zaplatili. A ze prej este za ty opice, který nam dovadi na zadech. Bud je prej nechame venku, nebo jim dame kosik na hubu a zaplatime za ne vstup. Byl to ftipny vyhazovac. Rekl jsem mu:\" Dost humoru, Jime!\". Nejdrif mi ji chtel vrazit, ale pak nas pustil dovnitr a este se smal. Mam rad vesele lidi. Uvnitr byla o5 nuda. A dost velka. Zavolal jsem Jelzinovi, Cudlik Fernetovi. A barmanka nam dala i led! Po blizsim ohledani jsem zjistil, ze mel tvar srdicka. Bylo to hezke. Kor f pomerancovem Jelzinovi a za diskotekoveho osvetleni. Vypadalo to jako ruzove piti se srdickem uvnitr. Nastesti jsem ten led nevdechl. Zacali hrat alespon trochu normalne, tedy rockove. Po ujisteni u DJe, ze tvrdsi a rychlejsi uz hrat nebude, sem fkrocil na parket a rozbalil to. Abych si dobre zatrsal, potrebuji alespon 1/3 parketu. Je jedno, jak je velky, proste to musi byt tak 1/3, nebo vic. Zacal jsem mavat rukama, behat jako posuk a mlatit hlavou o zem. Vysledek se dostavil. Prastil jsem jednu holku, ktera se nedokazala fcas uhnout. Beham opravdu rychle. Rekla mi neco velmi vulgarniho a stahla se do ustrani. Parim dal a najednou vidim, ze se plazi po zemi. Ze bych ji tolik prastil....to se mi nezdalo. Taxem zanechal svedskych tancu a sel se omluvit....ona ze to prej je f pohode, ale ze ji tim narazem spadla nausnice. Taxme se plazili 2. A ja ji nasel. Dostal jsem pusu a pozvani na ferneta. Uaaaaaaa. Musela me ale dlouho premlouvat, mozna tak…..5 fterin, ne-li mene. Hned jsem to otocil, ona ze to nejde, otocila, ja otocil......a prisel jeji manzel. Nastesti byl f pohode. Zavolali jsme Janu Becherovi. Opravdu me to tam nak prestalo bavit, proto jsem nasel polomrtveho Cudlika, dotahl ho do auta a jeli sme domu. Tam jsem ho oprel o plot a sel se vyspat.
         Rano nebylo z nejlepsich. Bolehlav. Vecer sem nikam nechtel jit. Kolem poledne telefon, Sifoon. Odpoledne prijede a deme na tryskoteku. Hmmmm, tak jo, no. Nejdrif sme sli do hospy. Bylo plno, jenom u jednoho stolu 2 lidi a us meli zaplaceno. Jeden z nich byl dost vozralej. Fsichni si dali pivo, jenom ja caj. Vrchni us me zna, taxe ani nedivil. To onen opily jedinec u naseho stolu ano. Prej co to piju. Asi nezna caj. On si prej da klidne 30 pif za den, basu prej vyzere za pul hodiny a je f pohode, ale gdyby si dal 10 caju, tak by dostal zaludecni vredy. Chudinka malej. On je vlastne svojim telem nasilne nucen ke konzumaci alkoholu. Asi to nemá lehky. Spis to ma tezky. Neodesel, dokud sem mu neslibil, ze si uz zadnej dalsi caj vecer nedam. Taxem mu to slibil. Mel starost o me zdravi, to na nem bylo hezke. Asi jako jedine. Slib je slib, proto jsem zacal pit kolalokovou limonadu. Jinak nuda. Celej vecer. Kolem 1 sem us byl doma. A to sem stihnul este jit na tryskoteku. Sem dobrej, fuckt dobrej. Sifoonovi se tam libilo, me ne. On zustal, ja jel domu. Nedopadl dobre. Byl o5 spolecensky unaven. Pri ceste z5 mu byla silnice uzka. A to sel pesky. Druhej den jsem taky zjistil, ze nam negdo vytriskal svetylka na vlakovem prejezdu, tagze vzniklo dost nebezpecne misto. Sifoon to pry neudelal. Tvrdi on. Nevim. Musel to byt nejaky sycak....urcite lze. Nastesti to asi za 2 hodiny opravili.
         Tak, a vecer nikam nepujdu a hezky se vyspim. To jsem si myslel jenom do 13,20. Prijel Ravanelli. Prej ze udela vecer ohen, koupi nejake pitivo, kurata a udelame Garden party. Napad dobrej. Koupili basu, ale nemeli ji gde vychladit. Vyndal jsem z mrazaku nejake ty zbytecnosti, jako maso a jine zmrazene polotovary a vrazil ji tam. Sam sem si sel udelat do termosky caj. Kolem osme se u me stavil Ovar, vyndal jsem basu, nandal maso, vzal par rohliku, 4 cibule, flasku konaku a sel. Konak jsem dal Ravanellimu, jelikoz slavil 20. narozeniny. Par lidi tam us bylo. Jenom Ravanellimu se nedarilo zapalit ohen. Vycucli jsme Ovarovi trochu benzinu (gdys nebyl nablizku) a ohen jsme pak bez potizi zapalili. Ohen plapolal, drevo praskalo, pivo ubyvalo a ja se vytasil s cajem. Nejdrif na me chteli zavolat MuDr.Chocholouska, ale premluvil jsem je klackem na peceni vurtu. Kdyz dosel caj, bylo vino. Jenom trochu, nejsem z tech, kteří holduji alkoholu. Ostatni se vytasili s klobaskama a spekackama. Vyndal jsem 4 cibule s rohlikama a zacal to konzumovat. Ovar o5 bral mobila a snazil se volat Bohnice. Gdyz jsem dojedl (cibuli mam velmi rad), zjistil jsem, ze bych si dal nejaky moucnik. Zasmatral sem f somrtasce a zamachroval s flaskou okurek. Nigdo us nic nerikal. Kolem pulnoci negdo dostal napad, ze bysme se mohli ject vykoupat k rybniku. Gdyz jsme prijeli, voda byla pry tepla. Nevim. Me se nezdala. Ostatni blazni tam vlitli, ja s Jeanovo pritelkyni ne. Nechtel jsem se pred ni ztrapnovat. Plafky sme nemeli, voda studena....bych ho pak musel hledat pinzetou a lupou....radsi sem zustal na brehu. Gdyz vylezli, jeli jsme z5. Ostatni se susili, ja si lebedil, posmival se jim a schvalne na ne foukal, aby dostali rymu. Zbytek vecera us byla nuda, az na stopovani aut....zastavil jenom jeden. Cudlik se ho zeptal, jestli f sousedni fsi prsi. Pry ne. Taxme podekovali a on zmaten jel dal. Zalili sme ohen a rozpustili to. Doma jsem si este udelal zkusmo pizzu, ale stale mi nechutnala, proto jsem sel spat. Druhy den jsem tvoril novyho wejra. Proste nuda...

-The end-

Negi
20. 08. 2003
Dát tip
konečně něgdo, gdo se s tim nesere. seš dobrej pankáč.

Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru