Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Číslo popisné -

26. 03. 2019
16
52
1810
Autor
Nami 99

Už delší dobu nemáme na baráku číslo. "Tak jaké vyberem?" Ptám se manželky v obchodě.  (Myslím, malé, větší, černé , hnědé, světlejší.)

"Já nevím, já bych dala asi zase 110, jak jsme měli před tím."

 


52 názorů

Nami 99
28. 04. 2019
Dát tip

Markel - děkuji a moc si vážím tipa.

Naplánuj si to jako já. Protože se džiju 115 let, jsem věkově teprve těsně za polovičkou. Takže jsme vlasně v nejlepších letech. Někdo stárne rychleji, ale zrovna my dva, máme to štěstí a je to hodně i naší zásluhou, že jsme mladí dlouho.


Markel
28. 04. 2019
Dát tip

za úsměv *, taky jsem letos už po 63.slavila např. velikonoce :-)), taky se už nechci měnit :-))


Nami 99
01. 04. 2019
Dát tip

Anička je vyučená a velice šikovná zahradnice a všechno co vezme do ruky, tak zrovna roste. (Hlavně rostlinky.) Takže se nemusí nic zvedat.

Kluci by byli za motorky určitě rádi. Ale vím přesně, jak by to bylo. Jeli by vždycky jenom tak daleko, aby byli na večeři zpátky doma.


Silene
01. 04. 2019
Dát tip

Žádné překlípky snad, jen si tak hravě rozvíjím přijímáním a odjímáním liter tvé myšlenky.

Takže gratuluji! A pokud dvojčátka, nic jiného než sebevědomí a příjem ani akutně zdvihat netřeba.

K synům jedině snad radu, se ctěnou paní budete nuceni poříditi jim motocykly, teprve tehdy si někteří započnou balit kufry a pakovat se ven sami!

Ovšem je to taková ta rada službou medvědí, no.


Nami 99
01. 04. 2019
Dát tip

Haničko je to asi všude podobný.

Se syny s tebou plně souhlasím . U nás si oba užívají mamá  hotelu a nevypadá to , že by se někam chystali. Je jim přes třicet.  Občas přivedou novou známost , já s mámou už máme velký plány a hlavy v oblacích a za měsíc : " Tak co Tome Šárinka?"  "Ále, ani nevím." Jakoby nic.

V té poslední větě máš překlípek "Ženy si zaslouží úctu."

Krásné jarní , prosluněné ráno z Plodných kopců přeje Laďa.

P.S. - Teď se tady stavovala  sousedka, Anička Mapopičová, že to prý vypadá na dvjčátka. Trošku mi pozvedla sebevědomí.


Silene
01. 04. 2019
Dát tip

Jejda, orgasmy jsem ani nespočetla!

Jojo, je to šichta šichet, furt desatero měsíců, jen sem tam nějaká zrychlená dodávka, co se moc nevyplácí ve výsledku, znásobí se náklady na nutných vícepracích.

Nejhorší je to ovšem se syny! Toliko let piplání, a když už to vypadá na dospělost, chytnou tuhletu senilitu a hotovo fertig planým nadějím.

Co jsem to... jistě, jistě, ženy si zasouloží a z účtu mizí zdroje zfofřeným odlivem.

Bré ránko k vám :).


Nami 99
01. 04. 2019
Dát tip

Haničko, já si samozřjmě ženského podílu na zalidnění Rádošuk velice vážím a uznávám jejich každodenní obětavou práci. Zaslouží si úctu a valké poděkování. A to všechny ženy, nejen ty z naší obce.

Ale, jenom tě malinko poopravím, těch orgasmů, bylo několikanásobně víc než sedm. 

Děkuji za přání, stále se docela daří, materiál je, ale někdy trochu vázne doprava. Co se týče technologie, i u nás dodržujeme stále tu stejnou


Silene
01. 04. 2019
Dát tip

Víš, chtěla jsem říci, máme na to, navzdory vyspělosti civilizace, stále prakticky tytéž technologie, takový skanzen stálý.


Silene
01. 04. 2019
Dát tip

Ano, ano, ani náznakem neumenšuji nutný mužný materiální vklad, nicméně přesto, coby sama žena, si dovolím přičíst drtivou většinu té odvedené banálně mravenčí práce s rozrůstem oněm Sedmi statečným ženským organismům :).

Ať se i nadále daří!

 


Nami 99
01. 04. 2019
Dát tip

Silene - děkuji moc.

Nechci se chlubit, ale to celé, 

hlavně zalidnění, je moje zásluha. Taky trochu našich šesti sousedek. A taky bydlíme na tom správném místě.


Silene
01. 04. 2019
Dát tip

Tak převysoké číslo popisné! Vidím, že se Rádošuky stále pěkně rozrůstají, Plodné kopce už mají dokonce uliční systém, a jmenovitě vy jste tak pěkně... zalidněni.


Umbratica
30. 03. 2019
Dát tip

Snažíme se . Z něčeho člověk žít musí .


Nami 99
30. 03. 2019
Dát tip

Tak jste šikovní a přeji ať se dílo daří.

Laďa.


Umbratica
30. 03. 2019
Dát tip

Výtvarnému . Výtvarné umění má tu výhodu , že když se lidem obraz nebo socha líbí , tak za ni zaplatí . Když se lidem líbí básnička , tak tě za ni při nejlepším pochválí .


Nami 99
29. 03. 2019
Dát tip

Jakému umění se věnujete?  Jestli to není moc důvěrné. Když, tak se omlouvám.


Nami 99
29. 03. 2019
Dát tip

To vám moc přeji, ale toho o co jste nespravedlivě přišli, je škoda. Ale jak říkáš, "kdyby" nemá cenu řešit.


Umbratica
29. 03. 2019
Dát tip

Ty jsou i tak . Jme umělecká rodina .( Poezie by nás ovšem neuživila . Jsou i podstatně výnosnější umělecké obory .)


Nami 99
29. 03. 2019
Dát tip

Ale i tak. Byly by penízky. 


Umbratica
29. 03. 2019
Dát tip

No mladí by to stejně všechno prodali , protože snem nikoho z nich nikdy nebylo stát se soukromým zemědělcem .


Nami 99
29. 03. 2019
Dát tip

Bohužel. Není to spravedlivé.


Umbratica
29. 03. 2019
Dát tip

Kolem naší bývalé "polosamoty" rostou dnes baráky jako houby po dešti a nejhorší je , že se tak děje na našich bývalých pozemcích . Dědu (kulaka) donutili komici ty pozemky prodat za pár šupů . Kdyby mu je vyvlastnili , tak bychom dnes byli v balíku . Kdyby vždycky chybí .


Nami 99
29. 03. 2019
Dát tip

Já bydlím na polosamotě. Nad námi je jenom pole, auta,jenom co přijedou k nám, klídek, kterého si velmi vážím. V létě, když si sednu na terasu k bazénu, s lahváčem, netoužím ani po Egyptě, ani po Kanárech.


Umbratica
29. 03. 2019
Dát tip

Naše usedlost zase původně nebyla v žádné ulici , jen ve stráni uprostřed polí , ale jak se náš Vyhnálov postupně rozrůstá a rozpíná , přidali nám k původnímu starému číslu popisnému ještě z Rakouska - Uherska i daší číslo , pořadové v ulici , i když de facto pořád v žádné ulici nejsme . Ve všem je chaos . Kdysi jsme byli nejblíž lesu a dnes už jsou lesíčku mnohem blíž boháči , kteří chcou mít pěkný výhled  na jeleny , medvědy a vlky .


Nami 99
29. 03. 2019
Dát tip

Umratica - děkuji moc.

U nás to je tak. My jsme původně měli 110 a teďka máme hnědé.


Umbratica
29. 03. 2019
Dát tip

A není to už jako s domy jako s auty ? - Kdyby sis třeba zaplatil tak deset tisíc , možná bys mohl mít na baráku  i čísla 007 nebo 666 . Tip .


Umbratica
29. 03. 2019
Dát tip

A není to už jako s domy jako s auty ? - Kdyby sis třeba zaplatil tak deset tisíc , možná bys mohl mít na baráku  i čísla 007 nebo 666 . Tip .


Nami 99
28. 03. 2019
Dát tip

agátko - děkuji moc.


agáta5
28. 03. 2019
Dát tip

:))


Nami 99
27. 03. 2019
Dát tip

blacksabbath  - děkuji moc.


Nami 99
27. 03. 2019
Dát tip

ysslandia - 

manželce jsem samozřejmě poděkoval, dokonce dvakrát , potom už jsem byl udýchaný a oceňuji její zásluhy.

Tobě moc děkuji za tipa a milý komentář, kterého si velice vážím.


ysslandia
27. 03. 2019
Dát tip

Ale no, ! Ty sa najmä žene svojej podakuj, -vďaka nej sa ešte staneš básnikom. Pobavilo, hovadsky. Fajn momentka. 


Nami 99
27. 03. 2019
Dát tip

qíčalko - děkuji moc a vážím si Tvého rozhodnutí.


Nami 99
27. 03. 2019
Dát tip

ysslandia - děkuji moc.


Nami 99
26. 03. 2019
Dát tip

Gora - děkuji moc.


Nami 99
26. 03. 2019
Dát tip

haijin - děkuji moc.


Nami 99
26. 03. 2019
Dát tip

Čudla - děkuji moc.


Nami 99
26. 03. 2019
Dát tip

zvedavec - děkuji moc.


Nami 99
26. 03. 2019
Dát tip

Andělka1 - děkuji moc -

myslíš, že to máme nějak převrácený? 

Nevím, je to možný.


Nami 99
26. 03. 2019
Dát tip

aleši - děkuji moc - 

my jsme měli na Dvořákové 404, tady na Lidické máme 110. Kdyby to bylo na mě, tak 69.


Nami 99
26. 03. 2019
Dát tip

R. L. - děkuji moc.


Nami 99
26. 03. 2019
Dát tip

Alegna - děkuji moc.


Gora
26. 03. 2019
Dát tip

Vtipné, Láďo.


Čudla
26. 03. 2019
Dát tip

Pobavilo /*


zvedavec
26. 03. 2019
Dát tip

:D


Andělka1
26. 03. 2019
Dát tip

Zajímavě otočená polarita - mužský,ženský princip, vnitřní muž, vnitřní žena nebo-li levá, pravá hemisféra....čekala bych to obráceně. 


110 jsem měl taky předtím...:o) teď máme 193...


Alegna
26. 03. 2019
Dát tip

:o)))


Nami 99
26. 03. 2019
Dát tip

qíčalko - děkuji moc


Nami 99
26. 03. 2019
Dát tip

gábinko - děkuji moc - za tipa i komentář.


toto je dobreeee :)* a pripomenul si mi rozprávku s Vojtom Dykom - pesničku spletlj sem si číslo popisné


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru