Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

hodiny vytvořily hnízdo

28. 03. 2019
7
12
939
Autor
Štírka

hodiny vytvořily hnízdo

ručičky tleskají

tančí se rokenrol

v uších zní jaro

neměň tu desku

dál

už není

nic 


12 názorů

Štírka
07. 04. 2019
Dát tip

Ent: Clovek se ma asi drzet prvotni predstavy... Uz jsem o tom vcera uvazovala... 


Entropia
07. 04. 2019
Dát tip

Škoda, že zmizeli dědek s bábou. Oživovali hnízdo. Teď je to jaksi neosobní (jen můj laický názor)


Štírka
30. 03. 2019
Dát tip

Norsko: ... diky a uzivej si jara ...

Yss: fajn... 


ysslandia
30. 03. 2019
Dát tip

prirodzenejší glanc, oveľa,- 


Norsko 1
29. 03. 2019
Dát tip

Spousta věcí mi vadí ale jako celek fungující dílo. Dám ti tip


Štírka
29. 03. 2019
Dát tip

Yss: diky za tak dukladny rozbor - ostatne - tenhle osobity pristup je Ti vlastni...A casto mas presny zasah... Ano, ten stred je obraz v obraze... trci... a tak ho necham splynout. Preji Ti hezke dny. I.


ysslandia
28. 03. 2019
Dát tip

páči sa mi veľmi úvodný hlboký obraz- hodiny vytvorili hnízko / nakoľko mi z neho nabieha pomerne dosť asociácii- hniezdo ako zrod života, hniezdo ako pominutelnosť času- ako záverečný potlesk "kým padne opona ". Obsahovo sa mi text celkom pozdával-chválim za ucelenosť záveru- nemeň tú platnu, dalej už nič nie je,- ktorá necháva v podstate "otvorenú sieť " pre myšlienky. čo sa mi pozdávalo menej bolo napríklad pre mňa už také značne zbagatelizované spojenie- babka a dedko tancujú rokenrol- najmä čo sa týka výrazu, slovného spracovania... celkom som sa pohrávala s myšlienkou, čo by sa stalo pri inej organizácii textu, prípadne pri prepojení ručičky tleskají rokenrol,- aj ked chápem, že pojem babka , dedko,- mal asi pre autorku dosť priortiný význam.- prípadne iba ručičky tleskají... páči sa mi civilnosť slov, línia textu, škoda možno pre mna toho "ľahko banálneho " stredu, ocenujem však veľmi dobrú myšlienku. Asi tak za mňa.


Štírka
28. 03. 2019
Dát tip

Al: diky, skoro... zjistila jsem to v autobuse


Alegna
28. 03. 2019
Dát tip

hodiny vytvořily hnízdo

ručičky tleskají

dědek s babkou tančí

rokenrol

v uších zní jaro

neměň tu desku

dál už není

nic  

 

Asi takhle? :)


Štírka
28. 03. 2019
Dát tip
Agi, diky Iss: zrusila jsem editor v nastaveni, prehodila z wordu a koukam... Zkusim napravit, diky

ysslandia
28. 03. 2019
Dát tip

poprosila by som formálne "ukočírovať ",- 


agáta5
28. 03. 2019
Dát tip

totální? ano :)


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru