Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Fuck Bob Dylan

04. 04. 2019
1
10
857
Autor
Lelian

Fuck

you


10 názorů

Lelian
06. 11. 2020
Dát tip

After all si myslím, že Bobu Dylanovi by to vůbec nevadilo. Ani Davidu Bowiemu nebo Leonardu Cohenovi. A taky si myslím, že po půl hodině s nimi u jednoho stolu by každý byl trochu rozpačitý, protože by pochopil, že stardom je jen fucking luck a že když velikáni sedí nad prázdným papírem, bojí se stejně jako my všichni. Jsem si naprosto jistý, že na světě jsou miliony šuplíků, ve kterých se skrývají texty neznámých autorů, za jejichž napsání by si nobelisti nechali uřezat obě nohy.


Jakinff
17. 08. 2019
Dát tip Lelian

je to jednoduche a skvele, navic to vystihuje soucasnou formu kdysi nejlepsiho muzikanta, pravdepodobne zalozeno na nedavne prime zkusenosti autora z koncertu


Lelian
29. 04. 2019
Dát tip

snake_01: Ano, jde o jednoduché využívání vulgarismů (já bych použila spíše tvar užití), které pramení z frustrace nad vlastní nedokonalostí ve srovnání s géniem, které není racionálně vysvětlitelné, nicméně v umělecké tvorbě je dovoleno skoro cokoli. A pokud se jediný čtenář ztotožní s posláním Boba Dylana (nebo kohokoli jiného) do prdele, pak se domnívám, že byť na Nobelovu cenu nedosáhnu, alespoň vystihnu pocit, který občas všichni máme, když se snažíme být jako naše vzory a - kurva - nám to nejde.


snake_01
06. 04. 2019
Dát tip Lelian

Mohl bych požádat o vysvětlení? Proč někdo, kdo se svým nickem odkazuje na Verlaina, a to poměrně sofistikovaně, takto jednoduše a schematicky využívá vulgarismy? Není to v rozporu?


hero of solitude 6
05. 04. 2019
Dát tip Lelian

Já myslím, že tomu rozumím. Líbí.


K3
04. 04. 2019
Dát tip Lelian

Otírat se o slavné jméno je neumění k zapomění.


Lelian
04. 04. 2019
Dát tip
agáta5: líbí se mi, co píšeš, máš talent

agáta5
04. 04. 2019
Dát tip Lelian

z toho filosofie přímo tryská...


Umbratica
04. 04. 2019
Dát tip Lelian

Řekla bych , že je to poměrně stručné , ale myslím , že na nulu to bude stačit .


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru