Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Konec příběhu ?

05. 04. 2019
18
20
978
Autor
Umbratica

 

 

Víc neuvidíš ?

Běžkař na konci stopy

se změnil v tečku

 

 

 


20 názorů

Umbratica
08. 04. 2019
Dát tip

Backu,

díky za hvězdičku.


Umbratica
08. 04. 2019
Dát tip

Snake,

děkuji za poznámku. Uvažovala jsem, jestli ten třetí verš změnit, tak jak navrhuješ, ale znělo by mi to jako zbytečná archaická inverze. Tak, jak to je , mi to připadá přirozenější.

V současné době se zaměřuji jen na volný verš, ne na haiku, ale doufám, že se k haiku ještě někdy vrátím. Tohle haiku bylo původně určeno ke smazání a těch 18 tipů mě překvapilo, takže ho zatím nechám žít. Místo něj zemřely volné verše, u kterých jsem naopak počítala s větším počtem tipů.


*

snake_01
06. 04. 2019
Dát tip

Nápad se mi líbí, snad jen jedna drobnost, možná bych nezačínal verš zvratným zájmenem a napsal bych "změnil se v tečku. Ale je to jen osobní pocit. T.


Umbratica
06. 04. 2019
Dát tip

Evženie,

když jsem tohle haiku vkládala, myslela jsem, že je to jenom takový druhořadý kousek. Dost mě překvapilo, že už má čtrnáct tipů, i když ani není v " hlavním seznamu děl " . Takže moc vám všem děkuji.


Umbratica
06. 04. 2019
Dát tip

janry,

díky za típek a jsem ráda,že jsem pobavila.


Umbratica
06. 04. 2019
Dát tip

Čudlo, díky za típek.


Umbratica
06. 04. 2019
Dát tip

Diano,

piš mi svoje improvizace dál . Jsem za ně vděčná. Aspoň vidím, že některé moje dílko někoho inspiruje. Taky dost píšu jiným autorům improvizace.


Umbratica
06. 04. 2019
Dát tip

Štírko,

když někdo mizí z dohledu, když se stává tak malým, že je už na hranici viditelnosti, tak je to vlastně opravdu momentka. - Jakýsi bod zlomu, fázový přechod.


To je dobré. :-)


Janry
05. 04. 2019
Dát tip
..ok ..

Čudla
05. 04. 2019
Dát tip

/*


Štírka
05. 04. 2019
Dát tip

fajn momentka...


Diana
05. 04. 2019
Dát tip

No ano, to jsem celá já :-))) . Tvoje  haiku je nádhera! Neodolala jsem...


Umbratica
05. 04. 2019
Dát tip

Diano,

moc děkuji za básničku. Trochu mi to svou náladou připomíná Klobouk ve křoví.


Diana
05. 04. 2019
Dát tip

Bělostný povrch v šíř i dél,

na něm však lyží stopa

kdy a kam ten člověk šel

kdo byl to asi, kdopak?


Umbratica
05. 04. 2019
Dát tip

Přesně tak,Danny. Původně jsem to haiku chtěla nazvat " Příliš mnoho bílé ", ale pak mi připadalo, že je to moc divný název pro haiku.


Danny
05. 04. 2019
Dát tip
a tečka se pak vpila do bílého sněhu čili papíru, tip

Umbratica
05. 04. 2019
Dát tip

Optimistická alternativa k mé pesimistické. Díky,Aleši.


vzdálená tečka

tam kde se sbíhá stopa

příběh běží dál


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru