Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Pozvánka na výstavu

18. 04. 2019
6
13
800

Vážení přátelé,

ráda bych Vás chtěla pozvat na svou první výstavu obrazů.

Bohužel se mi nedaří vložit fotku plakátu.

Výstava začíná 29.4. 2019, od 8 -2O hodin,

V Praze 2, Na bojišti 8,

kavárna s cukrárnou By the by café

(kousíček od hospody U kalicha)

stanice metra I.P. Pavlova, směr Apolinář

(nebo placení pokud za MHD)

Budu se těšit, že se zastavíte, pokud by byl zájem o některý obraz,

můžete mne kontaktovat podle vizitek, které tam budou k dispozici

nebo prostě tady.

Ahoj, Marie Evženie Tomková (Brambůrková)


13 názorů

Děkuji ti Aleši.


multimediální umělkyně...gratuluju


Děkuji ti, Jiřino.


srozumeni
26. 04. 2019
Dát tip
Gratuluji...**"

Díky, Luboši, škoda, že naproti není blázinec. :-)


Kočkodan
18. 04. 2019
Dát tip
Maruško, já ti u příležitosti ztráty výstavního panenství také přeji blaho. Oceňuji prozíravou volbu destinace – díky blízkosti nemocnice U Apolináře mohou spatřit tvé obrazy i ženy ve vysokém stupni těhotenství. A věřím, že budou být moci ošetřeni též lidé po případném prodělaném šoku.

Výstava bude od 29. 4. do 30. 5. Budu tam mít i kontakt v pobě navštívenek  a pokud by se někdo z vás chtěl se mnou sejít, stačí prostě zavolat nebo poslat mail nebo přes FC.

Na FC jsem prostě : Marie Tomková ( prřadové číslo 100) Nikdo mne nemůže přehlédnout, sedím na kolotoči an krokodýlovi.

Mail mám: tomkovamaruska@ seznam.cz

A zatím mi prosím nevolejte, mám hlavu, jak pátrací balon. :-))))

Děkuji všem za milá slova a moc se na vás těším. Na prvního máje tam budu asi dost dlouho.


Čudla
18. 04. 2019
Dát tip

Určitě budeš mít úspěch. /*


Alegna
18. 04. 2019
Dát tip

Evženie, gratuluju, přeju úspěch, hodně prodaných obrazů a kladnou kritiku :-)

Jak dlouho výstava potrvá?

Kdyby se mi podařilo setřást závisláky alespoň na chvilku, ráda bych se podívala


Alegna
18. 04. 2019
Dát tip

Evženie, gratuluju, přeju úspěch, hodně prodaných obrazů a kladnou kritiku :-)

Jak dlouho výstava potrvá?

Kdyby se mi podařilo setřást závisláky alespoň na chvilku, ráda bych se podívala


bixley
18. 04. 2019
Dát tip

Evži, taky gratuluju. Pokud nenastane nějaká katastrofa, určitě přijdu! Jsem moc zvědavá. :-)


agáta5
18. 04. 2019
Dát tip

gratuluju.. sakrbléééé, já tak do Prahy nerada a ještě v pondělí... to asi nedám, ale budu na tebe myslet a koukej dát nějaké fotky někam třeba na rajče a odkaz.. koupím si od tebe obrázek, ju???


Gora
18. 04. 2019
Dát tip

Evži, moc ti gratuluju a přeju jen úspěch.

Nechceš sem vložit odkaz, co máš na FB, aby byl vidět plakát?


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru