Československá literární komunita

Tak jako generace autorů před vámi, publikujte svoji psanou tvorbu. Podělte se o svoje názory a sbírejte zpětnou vazbu na svoje díla. Inspirujte se a učte od nejlepších.

Přidejte se

Good Morning :P Dear Angel !

27. 04. 2019
8
10
1016

@@@@@@@@@@~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~****  rozjezd naostro *

@@@@@@@@@@@@@~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~? modré z nebe ?~~~~****  nakopnu tě lenochu

@@ neboj se toho @@@@@~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~! shoříš v atmosféře !~~~~*******  fotosyntéza

~ vypláču se na tebe @@@@~~~~~~~~~~~~~~~~~~~O~O~O~O~O~O~O~O~! zůstaň při zemi !~~~~~~~~~~*************

@@ je to jen voda  @@@@~~~~~~~~O~O~O~O O 8O O O O*O O O O O~O~O~O~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

@@@@@@@@@@@@@~~~O~O*O O O O O O O O O O O O*O O O O O O O O*O O O O O~O~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

@@@@@@@~~~~~~O~O*O O O O O*O O O O O O*O O O O O O O*O O O O O8 O O O*O~~~~~~~~~~~~~~

@@~~~~~~~~~O~O O O O8¡8O O O O O O O O*O O O O O O O O O O O O O O O O*O O O O O O~O~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~O~O O*O O O O O O O O O O O O O O O  hledím do nebe  O O O O O O O O O O O O O O~O~~~~~~

~~~~~~O~O O O O O O O O O O O O O O O  východ slunce vyhlížím  O O O O O O O O O*O O O O O~O~~~

~~~~~O~O O O O  daleký výhled  O O O O O O O   už od pupenů  O O O O O O O   východní vánek  O O O~O~~

~~~~~O~O O*O O O  takhle brzy po ránu  O O O O O O O O O O O O O O O O O O O   moje vlasy rozčechrá  O O~O~

~~~~~O~O O O O O   kamsi na západ   O O O O O O   listy porostou  O O O O O*O O   jinak se nehnu  O O O~O~

~~~~~~O~O*O O O O O O O O O O O O O  postupně  +  rovnoměrně  O O O O O O O O O O O O*O~O~

~~~~~~~O~O O O O  jen marná snaha  O O O O O  s mými květy  O O O O O O O  sám si ho tvořím  O O O~O~~

~~~~~~~~O~O O O   netrpělivě čekat  O O O*O O O O O O O O O O O O  v dětských představách  O~O~~~

~~~~~~~~~~O~O*O O  rychlé obměny  O O O O O O O  všechno zelené O O O O O*O  úhel pohledu O~O~~~~

~~~~~~~~~~~O~O O O O O O O O O O O O O O O   rozbalí se do krásy  O O O O O O O O O O O O O O~O~~~~~~

~~~~~~~~~~~~O~O O*O O O O O O O O O O O O O   mězi větvemi   O O O O O O8¡8O O O O*O O O~O~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~8~~~~O~O O O O O O O*O O O O::O::O::O::O::O::O::O::O::O O O O O O O O O O~O~~~~~~~8~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~O~O O O O O O O O:::::::::  šířku koruny  ::::::::O O O O O O O O~O~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~8~~~~~~~~~O~O~!::::  si určím a vyberu si  ::::O O O~O~O~~~~~~~~~~~~~~8~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~O~O~!::::::  tvar svojí tváře  :::::::!3O~O~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~!:::::8::::::::::::::::::::::::::::!~~~~~~~~~~ a través del océano  ~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~8¡8~~~~~~~!:::::::  vím to dopředu  ::::::!~~~~~~ te deseo un feliz cumpleaños ~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~!:: jak silný bude můj kmen ::!~~~~~~~~~~~ mi querido abogado ~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~!:::::::  pevnost základu  ::::::!~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~!:::::::::::::::::::::::::::::::::::!~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~!::::::  kam až vyrostu  ::::::::!~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

~~~~~~~~~*~~~~~~~~~~~~~~~*~~~~~~~*~~~~~~~~!::::  je mi dáno osudem  ::::::!3~~~~~~~~~~~~~~~*~~~~~~~~~~*~~~~~~

~~~*~~~~~~~~~~~~*~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~*~~~~!::::::::  už od kořenů  :::::::::!~~~*~~~~~~~~~*~~~~~~~~~~~~~~~~~*~~

!!!n!!!!!(M//,/!(*,/*.m./*,/*(*!!!,m,!/*!!,/*!!!!8!!,/*!!/,/*/*(*,!.!::!:!:/*:!::!!::!::!:/*:::!:!::!::!::!::!:!,m!/¨(*!.,/°/*/!!.,!*.,!/,M//,/!//*,.!!!,!.!!!,!.!!ö,.!/!!!!!!/*/!!!

!!!!m!!!!!!m!!!!!!!/m!!!!!n///!/!/,/,/!!!/*!n!!!/!/!/!!!!!!!/!!!/*m//*/!,/!!!!!//m/*/!/!!!//,!/!!!¨//*,!/!!!!!!!/*!!!//!!!/!!!/!!!/!!/*//!!,!!!!!,!.!!!!!!!!!!/(*!!/!!!!!!!!!!!!  mm 27.4.2019


10 názorů

nejsem si jist, zda se najde dítě, které by to zaujalo

ale vlastně pro autisty je třeba taky tvořit


Ahoj :-) Dokud bude pro koho psát a tvořit tak se tím určitě budu bavit ještě hodně dlouho ! DÍKY !


Umbratica
29. 04. 2019
Dát tip

V oboru grafiké poezie jsi tady jednička , muško. Ale líbí se mi to i obsahově. Je v tom sebevědomí a spousta životní energie. Ještě ale zbývá - " vydržat´ " ! Tip.


Na psaní názorů musíte mít ověřený email.
Sdílení
Nahoru